Kari Heino lopettaa lounaiden kuljetuksen perjantaina.Harmi!
Olen tilannut sieltä usein lounaan ja ollut tyytyväinen.
Onko muuta paikkaa josta saisi lounaan kuljetuksen työpaikalle?
Terveellistä kotiruokaa ja myös salaattilounaita jään kaipaamaan Karilta...
LOUNAAN
6
1022
Vastaukset
- mahtaa
auto grilli kuljettaa?
- Pitäisi olla
Ainakin mun tietääkseni Vilkun autogrilli kuljettaa kotio ruokaa.. En oo sit varma onko niillä käytäntö muuttunut.
- esim
vilkun autogrilliltä kotiin kuljetuksella ja itse tekemää kotiruokaa joka päivä!!!! hyvää on suosittellen kokeilemaan;)
- vastauksista...:)
Tosin tuo GRILLI-sana kyllä tuo mieleen kaikkea muuta kun terveellisen ruuan...MUTTA ainahan voi kokeilla!
Tänään kuulin Sarin lounaspaikasta ja ajattelin kysyä myös sieltä onko heillä kuljetusta.
En asu paikkakunnalla,käyn siellä "vaan" töissä:)
PS.Mukavia ihmisiä Harjavaltalaiset on,tuli vaan mieleen mainita kun usein täälläkin parjataan! - Masa8091
Ravintola Sato kuljettaa.
- Masa8091
Ravintola Sato kuljettaa. Siis ehdottomasti paras lounas Harjavallassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1082583- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,261018Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131001Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920