Minkä takia Härkämiehiä jatkuvasti haukutaan tällä pälstalla. Minun mieheni on Härkä ja hän on maailman ihanin mies. Aina auttamassa kun tarvin apua, huumorintajuinen Hyvä joka suhteesa myös seksi sujuu hyvin.
Kyllähän näissä muissakin horoskooppimerkeissä on kaikenlaisia vikoja ,mutta Härkäluonteesta on tehty ihan "mahoton " ihminen.Tämä on siis minun mielipiteeni. Kyllähän niitä on poikkeuksia ja kun jokainen katsoo peiliin , joka härkää moittii , niin sieltäkin voi löytyä vastaus.
Eikös se ole niin , että sillain metsä vastaa , kun sinne huudetaan,
Lopettakaa se Härän haukkuminen ON olemassa muitakin horoskooppimerkkejä , jos tämä ei kelpaa.
Parjattu
8
850
Vastaukset
- mieltä
Tämä palsta kirjoitus vapaa .Ole onnellinen jos tunnet noin .Vasta kolmen vuoden kuluttua uskoin että kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää ei härkäkään kiiltänyt, peiliinkin katsoin ,mutta ei sieltäkään suuremmin moitittu ,mutta pettäminen ei siitä muutu miksikään,aihetta ei olisi pitännyt olla luulin olevamme hyvä pari ..
- "peli nappula"
kyllä ensin mentiin onnen kukkuloilla mutta pian muuttui meno kivikoksi vaikka ei olosuhteet paljon muuttuneet, valehtelu ja pettäminen alkoi, valheita suolsi silmät kirkkaina ja kun löin pöytään todisteet niin alkoi haukkumaan mielenterveyspotilaaksi, jo siinä näkee miten halpamainen härkämies on vai voiko tuollaista edes mieheksi sanoa, olen onnellinen kun pääsin eroon koko roskasta.
- nimetön tallaaja
15 vuotta takana härkämiehen kanssa, eikä ongelmia. Joten älä yleistä!
- sinulle sinisilmäinen
että kakkosmieheni on perheellinen härkämies joka pelkää koko ajan jäävänsä rysän päältä kiinni, ja avulias on tosiaan, ainakin siinä yhdessä asiassa.
- sun..
kanssa samaa mieltä ,härkämiestä arvostellaan ihan hurjasti muihin merkeihin verratuna,, enpä ole lukenut paljoa itse härkämiehen kommenttia näihin väitteisiin.!
mikä merkki sinä olet horoskoopiltaan.- Härkä (M)
Olen lueskellut näitä haukkuja ja ihemtellyt mikä on kun härät varsinki miehet saa kylmää kyytiä...
Olen sitä mieltä että joka merkissä (horoskooppi) niin meissä miehissä kuin naisissakin on näitä "ongelma" tapauksia.
Taitaa olla niinettä kun yksi aloittaa muut heittävät lisää vettä kiukaalle.
Pari suhteessa on vain keskusteltava ja pidettävä toisesta huolta näin vähenne epäillys ja yhdessä hyvä olla:) Parisuhde on molemmin puoleista toisen huomioon ottamista, pienistä positiivisista asioista muodostuu helposti iso:)
Mukavaa talveen jatkoa:) - taitaa..
Härkä (M) kirjoitti:
Olen lueskellut näitä haukkuja ja ihemtellyt mikä on kun härät varsinki miehet saa kylmää kyytiä...
Olen sitä mieltä että joka merkissä (horoskooppi) niin meissä miehissä kuin naisissakin on näitä "ongelma" tapauksia.
Taitaa olla niinettä kun yksi aloittaa muut heittävät lisää vettä kiukaalle.
Pari suhteessa on vain keskusteltava ja pidettävä toisesta huolta näin vähenne epäillys ja yhdessä hyvä olla:) Parisuhde on molemmin puoleista toisen huomioon ottamista, pienistä positiivisista asioista muodostuu helposti iso:)
Mukavaa talveen jatkoa:)olla ,on helpompaa ottaa ne negatiiviset/ärsyttävät asiat esille,kun samalla vaivalla voisi kirjoitta niistä hyvistä ja postiivisista puolista myös.
no kiva että joku uskaltaa kommentoida kuitenkin viellä:)
Itse olen leijona-nainen ja olen tottunut siihen ettei kohdella "silkkihanskoin ,kun kommentteja annettaan.,.yllätyin kun luin tätä härkämies palstaa..melkein tuli epätoivoinen tunne:)
- paras merkki
Vakiintunut härkä on paras. Haukkuja saavat ovat ikääntyneitä sinkkuhärkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972