Acne rosacea ja etanaseerumi

Peppi

Hei, luin juuri kyseisen artikkelin:

www.naturamedia.fi/baba-de-caracol-etanaseerumi-ihoa-nuorentava-ihmeaine

Onko kukaan rosaceaa sairastava ehtinyt kokeilemaan?

yst.terv.Peppi

10

5372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli Etana

Luulin etanavoidetta vitsiksi, kun siitä luin ekan kerran keskustelupalstalla. Apteekissa sitä näköjään myytiin. Huomasin, kun kävin muissa asioissa. Moneen asiaan tuo voide näkyy auttavan. Minuakin kiinnostaisi, auttaako rosaceaan. Taitaa olla niin uusi tuote, ettei vielä ole paljon käyttäjäkokemuksia?

• tarhakotilo

ostin kyseistä voidetta ennen joulua ja on hyvää iholle ,imeytyy tosi hyvin,kyseistä sairautta en sairasta mutta on sen verran ryppyjä johon testata lupaavat 90 päivää kestävän käytön jälkeen tuloksia ,kuvien perusteella mitä sain luontaistuote kaupasta,tuloksia odottelen mielenkiinnolla

• Peppi

Ostin kyseisen voiteen,kokeilen nyt miten vaikuttaa roceaani.Iho tuntuu ihanalta muutamien päivien käytön jälkeen..katsotaan miten jatkossa.

kevättä odotellen, Peppi

etana..etana näytäs sarves onkos huomenna pouta :)

• Rusunen

Hei! Mulla ittellä ei ole ruusufinniä, mutta yhdellä tutullani on. Se tuli puheeksi, kun hän sanoi käyttäneensä ruusufiniin uutta ainetta, just sitä etanaseerumia, tai voidetta, mitä se on. Hän sanoi laittaneensa sitä pari-kolme vikkoo siihen punoittavaan kohtaan ja se alko muuttua niin, että siitä alkko tulla ensin jotain nestettä ulos ja sit se alko jotenkin kuivuu niin, et kun siihen laittaa vielä päälle jotain värivoidetta nin ei enää kuulemma näy yhtään ulospäin. Kai se värivoidekin peittää sitä mut hän sanoi, et se ruusufinni on jotenkin muuttunut vaaleammaksi. Hän tietty odottaa et se häipyis kokonaan, mut voisko se häipyä? Kai sekin on jo jotain jos edes valenee. Itse se on siihen kuiteskin tyytyväinen.

• tellme
        Rusunen kirjoitti:

Hei! Mulla ittellä ei ole ruusufinniä, mutta yhdellä tutullani on. Se tuli puheeksi, kun hän sanoi käyttäneensä ruusufiniin uutta ainetta, just sitä etanaseerumia, tai voidetta, mitä se on. Hän sanoi laittaneensa sitä pari-kolme vikkoo siihen punoittavaan kohtaan ja se alko muuttua niin, että siitä alkko tulla ensin jotain nestettä ulos ja sit se alko jotenkin kuivuu niin, et kun siihen laittaa vielä päälle jotain värivoidetta nin ei enää kuulemma näy yhtään ulospäin. Kai se värivoidekin peittää sitä mut hän sanoi, et se ruusufinni on jotenkin muuttunut vaaleammaksi. Hän tietty odottaa et se häipyis kokonaan, mut voisko se häipyä? Kai sekin on jo jotain jos edes valenee. Itse se on siihen kuiteskin tyytyväinen.

Hei... olisin utelias tietämään (lisää), mitä tuloksia on etanaseerumin käyttäjillä ollut; eniten kiinnostaa rosaceaan sitä käyttävien kokemukset. Myös muiden vaikutusten osalta, joihin valmisteen mainostetaan auttavan, olisi kiva tietää että onko tehonnut.

• vanhoihin arpeihin
        tellme kirjoitti:

Hei... olisin utelias tietämään (lisää), mitä tuloksia on etanaseerumin käyttäjillä ollut; eniten kiinnostaa rosaceaan sitä käyttävien kokemukset. Myös muiden vaikutusten osalta, joihin valmisteen mainostetaan auttavan, olisi kiva tietää että onko tehonnut.

Minäkin kaipaan kokemuksia ko. voiteesta. Auttaako se arpiin ja mitä muita kokemuksia on esim. ryppyihin?

• escargot
        vanhoihin arpeihin kirjoitti:

Minäkin kaipaan kokemuksia ko. voiteesta. Auttaako se arpiin ja mitä muita kokemuksia on esim. ryppyihin?

Oon käyttänyt etanavoidetta nyt nelisen viikkoo ja huomannut, että poskissa ja leuassa olevat aknearvet on vaalentuneet. Muutenkin iho on paljon paremmassa kunnossa kuin koskaan. Finnejäkään ei tuu enää niin paljon kuin ennen. Arvet ei oo koskaan ollut kovin tummia. Nyt kun ne on vaalentuneet näinkin paljon, niin nyt on pieni haave siitä, että ne häviäis kokonaan:) Käytän voidetta vain iltaisin, koska meikin alle se on liian mulle liian rasvaista. Mutta siis suosittelen kokeilemaan! Kaiken lisäks purkki tuntuu olevan tosi riittoisa!

• Ruusukasvo
        escargot kirjoitti:

Oon käyttänyt etanavoidetta nyt nelisen viikkoo ja huomannut, että poskissa ja leuassa olevat aknearvet on vaalentuneet. Muutenkin iho on paljon paremmassa kunnossa kuin koskaan. Finnejäkään ei tuu enää niin paljon kuin ennen. Arvet ei oo koskaan ollut kovin tummia. Nyt kun ne on vaalentuneet näinkin paljon, niin nyt on pieni haave siitä, että ne häviäis kokonaan:) Käytän voidetta vain iltaisin, koska meikin alle se on liian mulle liian rasvaista. Mutta siis suosittelen kokeilemaan! Kaiken lisäks purkki tuntuu olevan tosi riittoisa!

Ja vielä kun joku uskaltaisi laittaa hinnan tänne esille, niin...

• Tullal-Laa
        Ruusukasvo kirjoitti:

Ja vielä kun joku uskaltaisi laittaa hinnan tänne esille, niin...

Hinta noin 50,00 euroa.

• Suzie Q

Voidepurkki on näköjään 100 ml eli aika iso, joten mielestäni se ei ole kovin kallis (vrt. esim. BM-voide) Vitanetti.fi -verkkokaupassa hinta on 40 €. Minulla on paljon tummia aknearpia ja iho kukkii vieläkin silloin tällöin. Aion ehdottomasti kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe