Kysyn nyt viisaammilta kun en osaa niitä palkkataulukkoja lukea.. Eli olen ollut töissä jouluaaton, uudenvuodenaaton, juhannusaaton, vappuaaton ja pääsiäispyhät (ja melkeimpä myös kaikki muutkin pyhät) niin kuuluukohan mulle nyt tästä joku extra korvaus..??? Joku sanoi niin että jos olet jouluaaton duunissa on uusivuosi oltava vapaa, tai muuten siitä saa jonkun extrakorvauksen.. onko näin..??
TÖISSÄ KAIKKI JUHLAPYHÄT..
13
10261
Vastaukset
- juhlapyhät?
noihan oli AATTOJA ja silloinkin oot päässy himaan jo ennen kuutta...
- joku idiootti
Luultavasti et tee ko. alan töitä.. Mene itse pyhiksi töihin..
- idiootti...
joku idiootti kirjoitti:
Luultavasti et tee ko. alan töitä.. Mene itse pyhiksi töihin..
niin, teen töitä myös pyhäpäivinä. mielestäni esimerkiksi jouluaatto jatkuu myös monta tuntia klo 13 jälkeenkin, tosin kuin kaupantätien mielestä
- myymäläntäti
Olisiko aihetta kysyä työpaikkasi luottamusmieheltä tai PAM ista miten kuuluu palkka
maksaa kyseisistä päivistä.Itse kysyisin Pamista kun meidän luottamusmies ei tiedä koskaan mitään kysymättä PAM ista mutta itse ollaan valittu - ravintola-alan työntekijä
Aattolisät, pyhäpäivinä tuplaliksa ja tietenkin JP:t (
- edellinen
TES:n mukaan aattolisät tulevat seuraavista aatoista:
Uudenvuodenaattona
Pääsiäislauantaina
Vapunaattona
Juhannusaattona
Jouluaattona
ja klo 15.00 jälkeen tehdystä työstä 50%
korjatkaa jos muistan väärin.... - apsin täti
edellinen kirjoitti:
TES:n mukaan aattolisät tulevat seuraavista aatoista:
Uudenvuodenaattona
Pääsiäislauantaina
Vapunaattona
Juhannusaattona
Jouluaattona
ja klo 15.00 jälkeen tehdystä työstä 50%
korjatkaa jos muistan väärin....nyt meni ravintola-ja kaupan tessit sekaisin.Kaupan tessin mukaan aattoilloilta ei saa mitään lisiä!Eli me huoltsikkaväki tehdään joulu-ja kaikki muut aatot normipalkalla ellei osu sunnuntaiksi...ja meillä on pulju auki 24/7.
- ravintola-alan työntekijä
apsin täti kirjoitti:
nyt meni ravintola-ja kaupan tessit sekaisin.Kaupan tessin mukaan aattoilloilta ei saa mitään lisiä!Eli me huoltsikkaväki tehdään joulu-ja kaikki muut aatot normipalkalla ellei osu sunnuntaiksi...ja meillä on pulju auki 24/7.
anteeksi, vähän pelkäsinkin, ettei teillä saata olaa samanlainen työehtosopimus kuin meillä.
pakko sanoa, että aika pyllystä ettei lisiä tule! - mulle
apsin täti kirjoitti:
nyt meni ravintola-ja kaupan tessit sekaisin.Kaupan tessin mukaan aattoilloilta ei saa mitään lisiä!Eli me huoltsikkaväki tehdään joulu-ja kaikki muut aatot normipalkalla ellei osu sunnuntaiksi...ja meillä on pulju auki 24/7.
ainakin tuossa loppuvuodesta maksettiin aattolisiä, kaupassa olen töissä..
- rafla-extra
apsin täti kirjoitti:
TEETTE "joulu-ja kaikki muut aatot normipalkalla ellei osu sunnuntaiksi..." !!???
Nimim. Ei pysty ymmärtämään että jotkut suostuu moiseen!!! ???..
- prisma..
on auki pääsiäispyhisin?
- adelinah
Aatoistahan saa aattolisää ja pyhäpäivistä korvausta. Jos olet kuukausipalkkalainen niin silloin sinulla on oltava vuoden neljästä juhlasta/aatosta (pääsiäinen, juhannus, joulu ja uusivuosi) kaksi vapaana. Itse niitä harvoin pystyy valitsemaan mutta jos esim teet jo pääsiäisen ja juhannuksen, niin silloin joulu ja uusivuosi kuuluu olla vapaa. Tämä siis vain kuukausipalkkalaisilla. Tuntipalkkalaisilla ei ole mitään väliä ja joutuu monestikin olemaan kaikki töissä. Näin meillä kaupassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728