Mistä hirsisauna tavarabudjettiin max 7.000 Eur?

Sauna Saimaalle

Teillä, joilla on kokemusta hirsisaunatoimittajista, niin mistä kannattaisi ostaa pieni hirsisauna hinta max. 7.000 Eur tavaroille? Työ tehtäisiin talkoovoimin. Ajatuksena on ollut joku 3" tai 4" hirsi. Sauna tulee saareen rantasaunaksi vain kesäkäyttöön.

19

12586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sauna Saimaalle

Eli tarkennuksena, että sisätila noin 20m2 terassi.

• völjari

Saunatupa (tulisijalla) vai pukuhuone? Pesuhuone erillisenä vai ns. pesusauna? Myös perustustavarat pitäisi mahtua 7000 € budjettiin?

• Sauna Saimaalle
        völjari kirjoitti:

Saunatupa (tulisijalla) vai pukuhuone? Pesuhuone erillisenä vai ns. pesusauna? Myös perustustavarat pitäisi mahtua 7000 € budjettiin?

Eli noin puoliväliin taloa väliseinä, puolet talosta pieni oleskelutila, johon kevyt kamina/takka ja toiselle puolelle taloa iso löylyhuone ja pieni pukeutumistila/saunaneteinen. Ihan peruskiuas saunaan. Kiuas ja takka tulisi noin talon keskelle, eli ilmeisesti rinnakkaishormit katolle, varmaan elementtihormiratkaisuna.

• poita...
        Sauna Saimaalle kirjoitti:

Eli noin puoliväliin taloa väliseinä, puolet talosta pieni oleskelutila, johon kevyt kamina/takka ja toiselle puolelle taloa iso löylyhuone ja pieni pukeutumistila/saunaneteinen. Ihan peruskiuas saunaan. Kiuas ja takka tulisi noin talon keskelle, eli ilmeisesti rinnakkaishormit katolle, varmaan elementtihormiratkaisuna.

et saa kaikkee tollaseen tavaraa 7000 euroon mistää... jostain utlimatemarketin tarjoussaunasta voi saada siihen kinttaale. 10000 ok

• Ihan ite

Karvian hirsirakentajilta pyöröhirsisaunan 150mm, joka tuloillaan vasta. Muuta en osaa tässä vaiheessa sanoa..:)!

• en nyt
    • Hirsirakentaja

...Laavuvaaraa. Niiltä voisi saada perustoimituksen edullisesti ja kiuas ja takka nyt ei montaa sataa maksa kevytmallisina.

• valkeakasta

ja varmasti saat hyvän tavarapaketin,olen itse ollut tyytyväinen ja suosittelen sitä muillekin.

• kannattaa kysyä
    • Pojilta

Itse olen kysellyt hiukan isompaa, n. 30m2 pohja. Nilsiän Hirsituote oli edullisin ja kattavin sekä hyvin joustava (minulla oma malli). Hinnan pitäisi jäädä selvästi alle haluamassasi koossa jopa 90 mm hirrestä tehtynä. Omani hinta on nimittäin aika liki budjettiasi..

• Kainuulainen
    • maaritsanttu

mulla olis myynnissä vähän käytetty paksusta hirrestä tehty pyöröhirsisauna neliötä 12 johon kuuluu pukuhuone sauna kiuas savupiiippu ja terassi puh.0503578131 hintaa olis 2700 tai tarjousten perusteella tämä on tehty pyöröhirrestä ei ole niitä halpa ohut hirsisaunoja

• etsimänikö?

No, missäpäin on tuo pyöröhirsi ja kuinka vanha? Laitatko yheystietoja, ja hinta?

• urakasta selvinnyt
        etsimänikö? kirjoitti:

No, missäpäin on tuo pyöröhirsi ja kuinka vanha? Laitatko yheystietoja, ja hinta?

Hieman kaipaisi kysymyksesi tarkennusta eli minnepäin Saimaata rakennat. Paikalliset tekijät tekevät varmasti tarjouksen jolla tuohon hintaan saunan rakennat. Pyydä tarjous pelkästä hirsikehikosta ja puutavarasta erikseen. Puutavaralle voit pyytää tarjouksen myös paikkakunnan puutavarakauppiailta.
        Naapurit ja paikkakunnan rakennustarkastaja kertovat varmasti hyviä vinkkejä toimittajista.

• deeniu

jep

• Ihmettelen hieman

Hauskaa luettavaa kun ihmiset puhuvat jopa 90mm HIRRESTÄ ;)
      Ehkä silti nykyään sekin hirreksi lasketaan...

• setämies-ketämies

Ultimate myy 58mm hirttä. Ja varmaan joku retkahtaa ostamaan, kun on niin halpaa-halpaa-halpaa . Muuten kun vähän vertaa tota Ultimaten hintoja niin eihän ne edes ole halpoja, jos ottaa sellisen paketin kuin sen tulisi olla, eikä sitä halvinta.

• hirsisauna

Itse ostin pihasauna valmiina saunan täältä. www.hirsituote.com

• Vai hirttä, heh

58 mm hirttä!! HEHHEH, tuota kutsutaan lankuksi,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe