Olemme menossa lomalle Kreikkaan kesällä ja nyt haemme sopivaa paikkaa. Tärkeätä olisi, että siellä olisi hyvät mahdollisuudet harrastaa nudismia kun viime kesänä pääsimme makuun Pihliksessä. Olisko jotain hyviä suosituksia paikoista ja hotelleista.
Loma Kreikassa
4
1817
Vastaukset
- soittele lontooseen
Minulla on erinomaisia ja valitettavan runsaita kokemuksia Kreikasta ja kreikkalaisista. Never, ever again.
Osaavat kyllä olla hurmaavia, ystävällisiä, kohteliaita, sivistyneitä keskustelijoita ja lopulta - oman kokemukseni perusteella - täysiä huijareita. Ja ovat vietävän hyviä ja häikäilemättömiä siinä.
Seuraan mielenkiinnolla EU:n kehittymistä. Kulttuurit nimittäin poikkeavat eri maissa toisistaan aikalailla. Rikkaushan se on tietenkin, mutta on se kanssakäyminen poliitikoillakin aika hankalaa, jos Euroopan pohjoisosissa rehellisyyttä pidetään myönteisenä ja tärkeänä, ja itäisessä Etelä-Euroopassa se tarkoittaa vain typeryyttä.
Eli hyvää matkaa ja paljon onnea!- ziukku
Kreikassa on kyllä ihan turvallista matkustella, olen monta kertaa käynyt eikä ole ongelmia ole ollut. Minkä luokan huijauksia tarkoitat? Onko ravintolassa myyty pakastekalaa tuoreena ja eikö leipä sisältynytkään hintaan? Lomaosake juttuihin sotkeentuneet taas voivat monessa tapauksessa syyttää itseään jos ovat kadulta lähteneet jonkun mukaan..voitettuaan ensin arpajaisissa. Väitän että siellä pärjäilee aika perusjärjenkäytöllä.
- juuuuuuuu...
..kyl täytyy sanoo et lukemattomia kertoja käyneenä Kreikassa monissa eri kohteissa ei viel
mitään ongelmia luottamuksen suhteen.
Jos puhut miehistä,on toinen juttu,jees niitä gigoloita löytyy tästäkin kylästä...miesten juttuihin ei voi koskaan luottaa kun ovat p...
perässsä.Kreikkalaiset eivät poikkeus.
Itse asiassa ihan reiluja kavereita tavannu :)
Ei vaan piä olla tyhmä.....missään maailman kolkassa
- JassasJassu
Moi, ollaan harrastettu nakurantoja nyt viisi vuotta, ja nimen omaan Kreikassa. Ykkönen on Naxos, seuraavaksi Antiparos, Mykonos, Koufonissi. Paros ei ole nakuiluun niin hyvä. Jos haluat lisää tietoa, vastaa tähän. Ollaan siis oltu yhteensä pari kuukautta noilla saarilla viime vuosien aikana.... Peruslähtökohta on, että Kreikassa rannoilla alastomuus on aina sallittu, mutta joissain paikoissa paikalliset eivät katso sitä hyvällä. Kaikilla mainitsemillani saarilla on erinomaisia nudisti- tai sekarantoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297