vitun työkkäri!

Tomppak

Yrittää tehdä mulle tahallaan koko ajan hallaa, aloitin kurssin amiedussa 12.1 ja kyse on 10 päivän perehdytyksestä josta valitaan itse kurssille porukka.
Nyt soitin työkkäriin että olen aloittanut kurssin ja toivon pääseväni sisään kunnolla, sitten seuraava aika on 26.2-....
Virkailija sanoi että eikun se aika on muutettu, jotain 1 1/2 viikkoa aikaisemmaksi, eli kun perehdytys päättyy niin jos en ole tullut valituksi, olisin mennyt liian myöhään uusimaan haun ja joutunut -20%:lle koska tällä hetkellä minut juuri tioputettiin kokonaan pois työkkäristä.
Nyt olen varma että he yrittävät tiputtaa keinolla millä hyvänsä minut ulos, virkailija sanoi vain että voithan valittaa....vittu näiden kanssa, alkaa olla powerit loppu tämmöisen pyörityksen kanssa.
Jos en pääse kurssille nyt niin antaa olla kaikki sitten, minä en enää jaksa.

18

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppak
      • owg

        Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu


      • Teet?
        owg kirjoitti:

        Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu

        Ja sä taidat olla eksynyt väärälle palstalle. Lueppa uudelleen mikä palsta tämä on. Työttömille juuri tarkoitettukin.


      • Jyri G
        owg kirjoitti:

        Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu

        Sä et voi sanoo/kirjottaa jonnekki et menkää töihin nii blaa blaa blaa...... kaikille toi työ ei tuu iskän/äidin kautta v***n lusikka p**se kokeile itse hakea töitä esim. 10 vuotta tuloksetta ja yritä olla "valittamatta" V***N APINA!!!


      • kaaleppiantifani
        Jyri G kirjoitti:

        Sä et voi sanoo/kirjottaa jonnekki et menkää töihin nii blaa blaa blaa...... kaikille toi työ ei tuu iskän/äidin kautta v***n lusikka p**se kokeile itse hakea töitä esim. 10 vuotta tuloksetta ja yritä olla "valittamatta" V***N APINA!!!

        Antakaa sen olla. Ei se missään töissä itse ole, ainoa elämä on netin keskustelupalstat.


      • :-/
        owg kirjoitti:

        Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu

        niin sitähän ihan tosta vaan mennään töihin! kävellään vaan ovesta sisään ja mennään töihin, niin yksinkertaista se on!! voi perkele miten kapeakatseinen kommentti (ja vanha) - sori nyt vaan...


      • Anonyymi
        kaaleppiantifani kirjoitti:

        Antakaa sen olla. Ei se missään töissä itse ole, ainoa elämä on netin keskustelupalstat.

        Suksippas nyt VITTUUUN siitä tärkeilemästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksippas nyt VITTUUUN siitä tärkeilemästä.

        eikun suksi sä...


      • Anonyymi
        owg kirjoitti:

        Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu

        Menisin mielelläni, mutta missähän niitä
        pallka töitä on kaikille suorastaan jaossa,
        kerrohan kusipää kun tunnut tietävän.


    • AINA kurssin jälkeen

      Yleensä kun kurssi loppuu oli se syy mikä hyvänsä itse lopettanut tai kurssi käyty loppuun, ei se työnhaku jatku automaattisesti eli on käytävä itse se uusimassa työkkärissä. Kursseilla olevat kun ei näy edes siellä työttömien tilastoissakaan.

      • Tomppak

        mutta etsä lukenu mitä kirjoitin. eli ne oli muuttanut mun käyntiaikaa aikaisemmaksi, mutta eivät ilmoittaneet minulle mitään.
        Eikö tämä ole sinusta jo kiusaamista koska tälläistä tapahtuu koko ajan.
        Virkailija sanoi vain että voithan valittaa, mutta mitä vittua mä sinne lähettelen joka asiasta valituslappuja, eikö heidän tarkoitus ole hoitaa työnsä kunnolla?


      • Työkkäri
        Tomppak kirjoitti:

        mutta etsä lukenu mitä kirjoitin. eli ne oli muuttanut mun käyntiaikaa aikaisemmaksi, mutta eivät ilmoittaneet minulle mitään.
        Eikö tämä ole sinusta jo kiusaamista koska tälläistä tapahtuu koko ajan.
        Virkailija sanoi vain että voithan valittaa, mutta mitä vittua mä sinne lähettelen joka asiasta valituslappuja, eikö heidän tarkoitus ole hoitaa työnsä kunnolla?

        Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.


      • hjgut86j
        Työkkäri kirjoitti:

        Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.

        työttömän leipää syödessäni jouduin toteamaan, että jokaisen käynnin jälkeen työvoimatoimisto tuntui lähinnä rangaistukselta siitä että olet työtön. muuta tarkoitusta en keksinyt koko laitokselle.


      • Anonyymi
        Työkkäri kirjoitti:

        Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.

        Tämä on niin totta. Lähtö tulee asunnosta. Menisin heti töihin jos joku ottais.


    • painu orjaksi

      Työvoimaviranomainen on tehnyt sinut ihan mulkku pääksi näin työvoimaviranomainen tulkitsee. sinun on vielä mentävä ilmaistyöhön kun käsketään on tehtävä mitä työtä vain vaikka vitun pesua ja räkää raivattava kunouttava työtoiminta tulee vielä pakkotyöksi siinä vasta työtöntä nöyryytetään ihan persesilmä nuripäin

    • orjat_ruoskitaan

      Huutoja työvoimatoimistolta.

    • 24

      Akat työkkärien käytävillä eivät tarvitse kuin kyrpää perseeseen. Ja tähän
      loppuu ulinat työkkärin käytävillä.

    • Anonyymi

      Menkää töihin
      Mene töihin
      Tehkää työtä


      Työtä

      Antajaa työtä

      Antakaa rahaa työstä

      Ei anneta rahaa työstä

      Alita ilmaistöillä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe