Yrittää tehdä mulle tahallaan koko ajan hallaa, aloitin kurssin amiedussa 12.1 ja kyse on 10 päivän perehdytyksestä josta valitaan itse kurssille porukka.
Nyt soitin työkkäriin että olen aloittanut kurssin ja toivon pääseväni sisään kunnolla, sitten seuraava aika on 26.2-....
Virkailija sanoi että eikun se aika on muutettu, jotain 1 1/2 viikkoa aikaisemmaksi, eli kun perehdytys päättyy niin jos en ole tullut valituksi, olisin mennyt liian myöhään uusimaan haun ja joutunut -20%:lle koska tällä hetkellä minut juuri tioputettiin kokonaan pois työkkäristä.
Nyt olen varma että he yrittävät tiputtaa keinolla millä hyvänsä minut ulos, virkailija sanoi vain että voithan valittaa....vittu näiden kanssa, alkaa olla powerit loppu tämmöisen pyörityksen kanssa.
Jos en pääse kurssille nyt niin antaa olla kaikki sitten, minä en enää jaksa.
vitun työkkäri!
18
2653
Vastaukset
- Tomppak
Myyrmäen työkkäri ja vituttaa kun ei ole muutenkaan varaa käydä edes kurssilla kun bussirahat tulee viiveellä niin pitäs vielä soittaa tommosiin vitun palvelunumeroihin perkele.
http://www.mol.fi/mol/fi/05_tyovoimatoimisto/01_yhteystiedot/01_puheluhinnat/index.jsp- owg
Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu
- Teet?
owg kirjoitti:
Ja sä taidat olla eksynyt väärälle palstalle. Lueppa uudelleen mikä palsta tämä on. Työttömille juuri tarkoitettukin.
- Jyri G
owg kirjoitti:
Sä et voi sanoo/kirjottaa jonnekki et menkää töihin nii blaa blaa blaa...... kaikille toi työ ei tuu iskän/äidin kautta v***n lusikka p**se kokeile itse hakea töitä esim. 10 vuotta tuloksetta ja yritä olla "valittamatta" V***N APINA!!!
- kaaleppiantifani
Jyri G kirjoitti:
Sä et voi sanoo/kirjottaa jonnekki et menkää töihin nii blaa blaa blaa...... kaikille toi työ ei tuu iskän/äidin kautta v***n lusikka p**se kokeile itse hakea töitä esim. 10 vuotta tuloksetta ja yritä olla "valittamatta" V***N APINA!!!
Antakaa sen olla. Ei se missään töissä itse ole, ainoa elämä on netin keskustelupalstat.
- :-/
owg kirjoitti:
niin sitähän ihan tosta vaan mennään töihin! kävellään vaan ovesta sisään ja mennään töihin, niin yksinkertaista se on!! voi perkele miten kapeakatseinen kommentti (ja vanha) - sori nyt vaan...
- Anonyymi
kaaleppiantifani kirjoitti:
Antakaa sen olla. Ei se missään töissä itse ole, ainoa elämä on netin keskustelupalstat.
Suksippas nyt VITTUUUN siitä tärkeilemästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksippas nyt VITTUUUN siitä tärkeilemästä.
eikun suksi sä...
- Anonyymi
owg kirjoitti:
Menisin mielelläni, mutta missähän niitä
pallka töitä on kaikille suorastaan jaossa,
kerrohan kusipää kun tunnut tietävän.
- AINA kurssin jälkeen
Yleensä kun kurssi loppuu oli se syy mikä hyvänsä itse lopettanut tai kurssi käyty loppuun, ei se työnhaku jatku automaattisesti eli on käytävä itse se uusimassa työkkärissä. Kursseilla olevat kun ei näy edes siellä työttömien tilastoissakaan.
- Tomppak
mutta etsä lukenu mitä kirjoitin. eli ne oli muuttanut mun käyntiaikaa aikaisemmaksi, mutta eivät ilmoittaneet minulle mitään.
Eikö tämä ole sinusta jo kiusaamista koska tälläistä tapahtuu koko ajan.
Virkailija sanoi vain että voithan valittaa, mutta mitä vittua mä sinne lähettelen joka asiasta valituslappuja, eikö heidän tarkoitus ole hoitaa työnsä kunnolla? - Työkkäri
Tomppak kirjoitti:
mutta etsä lukenu mitä kirjoitin. eli ne oli muuttanut mun käyntiaikaa aikaisemmaksi, mutta eivät ilmoittaneet minulle mitään.
Eikö tämä ole sinusta jo kiusaamista koska tälläistä tapahtuu koko ajan.
Virkailija sanoi vain että voithan valittaa, mutta mitä vittua mä sinne lähettelen joka asiasta valituslappuja, eikö heidän tarkoitus ole hoitaa työnsä kunnolla?Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.
- hjgut86j
Työkkäri kirjoitti:
Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.
työttömän leipää syödessäni jouduin toteamaan, että jokaisen käynnin jälkeen työvoimatoimisto tuntui lähinnä rangaistukselta siitä että olet työtön. muuta tarkoitusta en keksinyt koko laitokselle.
- Anonyymi
Työkkäri kirjoitti:
Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.
Tämä on niin totta. Lähtö tulee asunnosta. Menisin heti töihin jos joku ottais.
- painu orjaksi
Työvoimaviranomainen on tehnyt sinut ihan mulkku pääksi näin työvoimaviranomainen tulkitsee. sinun on vielä mentävä ilmaistyöhön kun käsketään on tehtävä mitä työtä vain vaikka vitun pesua ja räkää raivattava kunouttava työtoiminta tulee vielä pakkotyöksi siinä vasta työtöntä nöyryytetään ihan persesilmä nuripäin
- orjat_ruoskitaan
Huutoja työvoimatoimistolta.
- 24
Akat työkkärien käytävillä eivät tarvitse kuin kyrpää perseeseen. Ja tähän
loppuu ulinat työkkärin käytävillä. - Anonyymi
Menkää töihin
Mene töihin
Tehkää työtä
Työtä
Antajaa työtä
Antakaa rahaa työstä
Ei anneta rahaa työstä
Alita ilmaistöillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891