vitun työkkäri!

Tomppak

Yrittää tehdä mulle tahallaan koko ajan hallaa, aloitin kurssin amiedussa 12.1 ja kyse on 10 päivän perehdytyksestä josta valitaan itse kurssille porukka.
Nyt soitin työkkäriin että olen aloittanut kurssin ja toivon pääseväni sisään kunnolla, sitten seuraava aika on 26.2-....
Virkailija sanoi että eikun se aika on muutettu, jotain 1 1/2 viikkoa aikaisemmaksi, eli kun perehdytys päättyy niin jos en ole tullut valituksi, olisin mennyt liian myöhään uusimaan haun ja joutunut -20%:lle koska tällä hetkellä minut juuri tioputettiin kokonaan pois työkkäristä.
Nyt olen varma että he yrittävät tiputtaa keinolla millä hyvänsä minut ulos, virkailija sanoi vain että voithan valittaa....vittu näiden kanssa, alkaa olla powerit loppu tämmöisen pyörityksen kanssa.
Jos en pääse kurssille nyt niin antaa olla kaikki sitten, minä en enää jaksa.

18

2653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppak
      • owg

Menkää töihin niin loppuu tuollainen ihmettely ja kiroilu

• Teet?
        owg kirjoitti:

Ja sä taidat olla eksynyt väärälle palstalle. Lueppa uudelleen mikä palsta tämä on. Työttömille juuri tarkoitettukin.

• Jyri G
        owg kirjoitti:

Sä et voi sanoo/kirjottaa jonnekki et menkää töihin nii blaa blaa blaa...... kaikille toi työ ei tuu iskän/äidin kautta v***n lusikka p**se kokeile itse hakea töitä esim. 10 vuotta tuloksetta ja yritä olla "valittamatta" V***N APINA!!!

• kaaleppiantifani
        Jyri G kirjoitti:

Sä et voi sanoo/kirjottaa jonnekki et menkää töihin nii blaa blaa blaa...... kaikille toi työ ei tuu iskän/äidin kautta v***n lusikka p**se kokeile itse hakea töitä esim. 10 vuotta tuloksetta ja yritä olla "valittamatta" V***N APINA!!!

Antakaa sen olla. Ei se missään töissä itse ole, ainoa elämä on netin keskustelupalstat.

• :-/
        owg kirjoitti:

niin sitähän ihan tosta vaan mennään töihin! kävellään vaan ovesta sisään ja mennään töihin, niin yksinkertaista se on!! voi perkele miten kapeakatseinen kommentti (ja vanha) - sori nyt vaan...

• Anonyymi
        kaaleppiantifani kirjoitti:

Antakaa sen olla. Ei se missään töissä itse ole, ainoa elämä on netin keskustelupalstat.

Suksippas nyt VITTUUUN siitä tärkeilemästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksippas nyt VITTUUUN siitä tärkeilemästä.

eikun suksi sä...

• Anonyymi
        owg kirjoitti:

Menisin mielelläni, mutta missähän niitä
        pallka töitä on kaikille suorastaan jaossa,
        kerrohan kusipää kun tunnut tietävän.

• AINA kurssin jälkeen

Yleensä kun kurssi loppuu oli se syy mikä hyvänsä itse lopettanut tai kurssi käyty loppuun, ei se työnhaku jatku automaattisesti eli on käytävä itse se uusimassa työkkärissä. Kursseilla olevat kun ei näy edes siellä työttömien tilastoissakaan.

• Tomppak

mutta etsä lukenu mitä kirjoitin. eli ne oli muuttanut mun käyntiaikaa aikaisemmaksi, mutta eivät ilmoittaneet minulle mitään.
        Eikö tämä ole sinusta jo kiusaamista koska tälläistä tapahtuu koko ajan.
        Virkailija sanoi vain että voithan valittaa, mutta mitä vittua mä sinne lähettelen joka asiasta valituslappuja, eikö heidän tarkoitus ole hoitaa työnsä kunnolla?

• Työkkäri
        Tomppak kirjoitti:

mutta etsä lukenu mitä kirjoitin. eli ne oli muuttanut mun käyntiaikaa aikaisemmaksi, mutta eivät ilmoittaneet minulle mitään.
        Eikö tämä ole sinusta jo kiusaamista koska tälläistä tapahtuu koko ajan.
        Virkailija sanoi vain että voithan valittaa, mutta mitä vittua mä sinne lähettelen joka asiasta valituslappuja, eikö heidän tarkoitus ole hoitaa työnsä kunnolla?

Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.

• hjgut86j
        Työkkäri kirjoitti:

Työkkärin ainoa velvollisuus nykypäivänä on kyykyttää ja tiputtaa työttömät pois työttömyyskorvauksilta.

työttömän leipää syödessäni jouduin toteamaan, että jokaisen käynnin jälkeen työvoimatoimisto tuntui lähinnä rangaistukselta siitä että olet työtön. muuta tarkoitusta en keksinyt koko laitokselle.

• Anonyymi
        Työkkäri kirjoitti:

Tämä on niin totta. Lähtö tulee asunnosta. Menisin heti töihin jos joku ottais.

• painu orjaksi

Työvoimaviranomainen on tehnyt sinut ihan mulkku pääksi näin työvoimaviranomainen tulkitsee. sinun on vielä mentävä ilmaistyöhön kun käsketään on tehtävä mitä työtä vain vaikka vitun pesua ja räkää raivattava kunouttava työtoiminta tulee vielä pakkotyöksi siinä vasta työtöntä nöyryytetään ihan persesilmä nuripäin

• orjat_ruoskitaan

Huutoja työvoimatoimistolta.

• 24

Akat työkkärien käytävillä eivät tarvitse kuin kyrpää perseeseen. Ja tähän
      loppuu ulinat työkkärin käytävillä.

• Anonyymi

Menkää töihin
      Mene töihin
      Tehkää työtä

Työtä

Antajaa työtä

Antakaa rahaa työstä

Ei anneta rahaa työstä

Alita ilmaistöillä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe