ilta jota en unohda

santtu

Kävelen hitaasti auringon lämmittämällä kalliolla ja katselen kauniin ruskettuneita miehiä, komeita kasvoja ja treenattuja lihaksia. En kuitenkaan ole täällä heitä varten, en suo heille mitään katsetta enempää, vaikka aistin miten vartaloni kiehtoo heitä. Olen vain sinua varten ja tiedän, että tulet.
Koko vuoden olen katsellut sinua, eivätkä sinunkaan katseesi kovinkaan viattomia olleet..en vain uskaltanut koskea sinuun, olithan varattu.
Kunnes sitten kerran tulit hakemaan minua tanssiin ja tanssiessamme tunsin kuinka painauduit minua vasten ilman sähköistyessä välillämme, silloin sain varmuuden, sinäkin halusit minua.
Kuljeskelen tuttujen nuorten joukossa etsiskellen sinua, kunnes yllättäen tunnen pehmeät huulet kaulallani ja viimein olen löytänyt etsimäni.
Käännyn ympäri ja kiedot käteni ympärilleni vetäen minut aivan kiinni itseesi, uppoudun silmiisi ja upotan sormeni pitkiin hiuksiisi, jotka olet sitonut ponnarilla kiinni. Kuljemme kauemmas teltoilta, rannalle ja kahlaamme viileään rantaveteen, loiskimme kuin lapset ja nauramme läpimärkinä, kaappaat minut syliisi ja kahlaat syvemmälle. Heität minut veteen nauraen kiljahduksilleni kun sukellan kylmään veteen, vedän sinutkin pinnan alle ja noustessamme pärskien pintaan otat minua hellästi leuasta kohottaen kasvojani omiasi kohti ja viimeinkin saan kauan kaipaamani suudelman.
Kahlaamme takaisin rantaan ja kyhäämme nuotion, käperryn syliisi katselemaan liekkien kaunista leikkiä puiden pinnalla, suutelen kaulaasi ja hyväilen rintaasi mustan sametin läpi, pujotan käteni paitasi alle ja vedän sen pääsi yli, nostat kätesi vapautuaksesi hihoista, pudotan paidan käsistäni ja pujotan sormeni sormiesi lomaan.
Laskeudut selällesi kalliolle, suutelen paljasta rintakehääsi, liu’utan huuliani hitaasti alaspäin, vatsallesi, farkkujesi kaulukselle ja palaan hitaasti takaisin. Katselet minua silmäripsiesi raosta ja hymyilet, suutelen sinua ja vastaat sudelmaani kiihkeästi, samalla kiepauttaen minut allesi kalliolle. Suutelet silmiäni, kaulaani ja alat hitaasti avata paitani nappeja suudellen kankaan alta paljastuvaa ihoa, kohottaudun kyynärpäideni varaan ja avaan hiuksesi, kohotat päätäsi ja vilkaiset minua, mutta jatkat nappien availua kunnes viimein avaat vimeisen napin ja hellästi lasket kankaan olkapäiltäni samalla käsivarsiani hyväillen. Avaat rintaliivieni hakaset ja huokaiset nähdessäsi kauniit rintani, otat toisen nännin huuliesi väliin ja hyväilet sitä kielelläsi, voihkin tuntiessani kuumat huultesi ja hyväilen selkääsi, siirryn alemmas ja pujotan käteni vatsallesi, urahdat avatessani vyösi ja kohotat pääsi rinnoiltani, avaan farkkujesi napit yksi kerrallaan katsoen silmiisi, joista kuvastuu sama himo jonka arvaan omistani heijastuvan. Nostat lantiotasi jotta saisin vedettyä farkkusi pois, samalla alat avata housujeni nappeja ja riisut housut samalla jalkojani suudellen, hengityksesi ja suudelmiesi tuntu ihollani saa väreet kulkemaan selkärankaani pitkin enkä malttaisi enää odottaa, mutta sinulla ei näytä olevan kiire.
Toistan nimeäsi kuiskaten ja kapuan päällesi, suutelen kaulaasi ja siirryn alemmaksi, vatsallesi, boksereidesi kuminauhalle. Riisun mustat satiinibokserisi ja vapautan komean kalusi, otan sen pään suuhuni ja alan hyväillä sitä kielelläni, keskeytät kuitenkin puuhani ja sanot, ettet tahdo tulla vielä.
Riisut stringini ja alat hyväillä käsilläsi kaikkein pyhintäni, sitä mitä kukaan ennen sinua ei ole vielä nähnyt, tunnen väristysten kulkevan läpi vartaloni kun taitavat sormesi liikkuvat minussa ja pian, kuin sata kaunista salamaa lävistäisi minut, värisen kättäsi vasten ja näen silmistäsi oman nautintoni katsellessasi minua.
Laskeudut päälleni, suutelet minua ja viet huulesi kaulalleni, imet kaulaani ja mutiset hymyillen ihoani vasten ” merkkaan sinut itselleni, ettei kukaan muu saa sinua” katsoen samalla kiinteästi silmiini ”olet vain minun, minun, niin kuin minä olen sinun..”
Hitaasti tulet sisääni hellästi ja tunnen kuinka suuri kalusi on, kuinka venyn äärimmilleni ottaakseni sinut vastaan. Alat liikkua hitaasti sisälläni ja omaksun saman rytmin, hitaasti hyväillen saavutamme huippumme ja yhtä aikaisesti oman orgasmini kanssa tunnen kuinka purkaudut sisälleni.
Maatessamme auringon lämmittämällä kalliolla kerrot, että tästä eteen päin olet vain ja ainoastaan minun.

12

5791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 30v

      Mahtavasti kirjoitettu! Olet todella lahjakas!
      Sinussa on romantiikkaa!
      Jos et ole vielä ammatti kirjoittaja niin lähetä ihmeessä tarinoitasi vaikka Reginaan niin ne julkaistaan taatusti. :)

      • santtu

        kiitos...katsellaan nyt...raapustukseni (tuo mukaanlukien) perustuu lähinnä tunnelmiin ja oikeisiin ihmisiin...tuokin on suunnattu eräälle tuttavalle (joka siis on tuo "sinä")..


    • santtu

      kommentoikaa hyvät ihmiset kun käytte lukeen...

      • Chrystaltear

        tää oli uskomattoman kaunis..


    • Pelimies

      Karmeaa hei hiukan kunnon naintii !

    • Antti

      kerro minulle, mistäpäin suomea olet? tuli vaan mieleen..

      • santtu

        savonlinnasta, onko sillä jotain merkitystä?


    • '''

      Jatka tarinaa,mahtava...lisää tälläistä hempeilyä

    • lara..

      ihana.. lisää tuollaisia..!

      • Just nii

        Onse kyllä kumma kun jotkut sanoo VITTU MITÄ PASKAA LISÄÄ NAIMISTA!! Ja sitten toiset taas sanoo EI TOLLASII USKO NAIDAA JA NAIDAA JA NAIDAA!! VITTU HAISTAKAA TE PASKA !!

        Toi oli aivan mahtava stoori.. Lisää tollasii ;)


    • bumbeli

      mutta että kellä oikeasti on noin ihana ekakerta? jotta molemmat (varsinkin nainen) laukeavat ja vielä yhtäaikaa..?
      kysyisinpä vain..:)

      • hih

        sun tarinas oli tosi hyvä lisää vaan!! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe