mersu=ämmien auto

onnellinen audimies

Kuinka kukaan itseään kunnioittava voi enää nykypäivänä omistaa mersua? Nykyään vain työttömät taitaa olla ainoa ryhmä joka moisen risukasan edes kehtaa omistaa.

Kaikki tutkimukset kertovat karua kieltään kuinka huono auto on ja mielipidetutkimukset kertovat kuinka mersun omistajien sukupuoleksi määritellään nainen ja yhteiskuntaluokaksi köyhälistö.

Eli tästä voidaan vetää johtopäätökset että mersu on paska sekä ruma auto joidenka omistajat ovat tyhmiä ämmiä.

86

4381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten

Ootkos ikinä nähnyt köyhän työttömän naisen korjaamassa autoa. Tuskin ainakaan kovin usein. Pakko ajaa vaan sellaisella autolla,kun ei ole varaa korjailla.

• Katos sää

Ihan niin ku miulkii,ei miul oo varaa käyttää pirssii missää verstaalla,kun ne hinnat on siel nii pahoi. Ja koskas oot nähny meikäläistä työkalut kädes;niin ku juttu kertoo. Et koskaan. Ja ajella pitää,kun on reissu veris. Merssu on silloin ainoo valinta. Ai niin,en oo kyl nainen,mutta työtön kyl.

• niin miekin

ajelen uudella Mersulla, enkä osta edes menovettä itse. Katos ku olen työtön ja päivät vaan kotona mitä ny näyteikkuna ostoksilla käyn silloin tällöin, ei ole varaa muulla ajella ja laiskakin olen etten osaa autoa korjata. Pakko ajaa tälläsella.
      On se vaan hyvä ku kukaan ei kadehti tällasta työtöntä "ämmää" vaikka työttömyys onkin oma valinta.

• MERSU NUJUAJA

AUDI ONKIN RAHAMIESTENAUTO VAIVAA VAIVAN PERÄÄN,KALLISTA AUTOILUA EI KESTÄ MILJOONAA AJAA!!JA KAIKEN KUKKURAKS TOSI RUMA AUTO ESIM.A6:NEN

• Bemmulla pääsee lujempaa

Täällä pääkaupunkiseudulla ei kukaan enään osta kyseistä automerkkiä. Yleensä ostajana on tosiaankin nainen taikka homoseksuaali mies. Jo pelkästään näihin ryhmiin leimautuminen estää normaaleita mies kansalaisia ostamasta kyseistä merkkiä. Joskus harvoin joku aikaansa seuraamaton yli 60v papparainen saattaa tosin vielä erehtyä moisen ostamaan. Kauhee on käkätys kadun varressa kun huomataan miehen ajavan Mercedestä. Ja auta armias jos näitä eksyy kaksi rinnakkain mikä kosiomarssi siitä välittömästi tulee. Ällöttävää katsottavaa.

• Ei varmasti mene Bemu ohi

Ostin täällä pääkaupunkiseudulla uuden E500 Mersun tuossa äskettäin. En ole nainen, enkä puppeli, enkä yli 60, eikä ole kukaan kadun varressa käkättänyt. Liikenne valoissa on kyllä muutaman Bemun hymy hyytynyt.

Tässä on nyt 408hv (chipattu), ilmajouset, neliveto... millaisella autolla sinä ajat, vai saanko nauraa?

• mersedesbentsh perseellens ...
        Ei varmasti mene Bemu ohi kirjoitti:

Ostin täällä pääkaupunkiseudulla uuden E500 Mersun tuossa äskettäin. En ole nainen, enkä puppeli, enkä yli 60, eikä ole kukaan kadun varressa käkättänyt. Liikenne valoissa on kyllä muutaman Bemun hymy hyytynyt.

Tässä on nyt 408hv (chipattu), ilmajouset, neliveto... millaisella autolla sinä ajat, vai saanko nauraa?

en omista autoa koska minulla ei ole varaa moiseen. mersuun tietysti olisi varaa - mutta tarvitsen auton enkä mersua jotenka mielummin olen toistaiseksi ilman kunnes on varaa AUTOON.

• ajelen
        mersedesbentsh perseellens ... kirjoitti:

en omista autoa koska minulla ei ole varaa moiseen. mersuun tietysti olisi varaa - mutta tarvitsen auton enkä mersua jotenka mielummin olen toistaiseksi ilman kunnes on varaa AUTOON.

mieluummin tällä kuin sillä mihin sinulla ehkä joskus on varaa.

• MB=mopo, Audi=moottoripyörä
        ajelen kirjoitti:

mieluummin tällä kuin sillä mihin sinulla ehkä joskus on varaa.

Kun ei tunne häpeää? Tykkäätkö kävellä keskellä kaupunkia paskat housussa? Hienoa kun ihmiset tuntevat myötähäpeää tai nauravat sinulle? On aivan sama ajatko mb:llä kaupungilla vai käveletkö paskat housussa, molemmat ovat kuitenkin täysin verrannollisia toisiinsa.

• kylläkin
        MB=mopo, Audi=moottoripyörä kirjoitti:

Kun ei tunne häpeää? Tykkäätkö kävellä keskellä kaupunkia paskat housussa? Hienoa kun ihmiset tuntevat myötähäpeää tai nauravat sinulle? On aivan sama ajatko mb:llä kaupungilla vai käveletkö paskat housussa, molemmat ovat kuitenkin täysin verrannollisia toisiinsa.

vain sinun harhasi.

• Pentti Äs

Audi=Auto Union=Dkw == ddrnatsivolkkarisiitos

• aiheuttaa jostain

syystä kateutta varmaankin eniten automerkeistä. Täälläkin huomaa kateellisten panettelut. Onko se kuitenkin se haluttu merkki vaan kaikilla ei ole mahdollisuutta ostaa sitä. Meille kun hankittiin mersu niin osa sukulaisista suuttui ja välit on poikki edelleen. Heh!

• E300TDT

Vahvatyöjuhta ei purkaannukäsiin 5:des M-B menossa 25-vuodenaikana ei muitamerkkejä,halvatkustannukset,vaimo ja lapset olleet tyytyväisiä ei ämmien eikä hieno helmojen auto,kun verrataan bemariin tai audiin,paljon kilometrejätakana!

• pukama ukama

varmaankin häpeävät teitä eivätkä ymmärrä teidän säälittävää ratkaisuanne. minäkin sanon kaveruuteni poikki välittömästi jos joku ostaa moisen köyhälistöauton. en halua joutua kuitenkaan seuraani häpeämään.

• <<<<<
        E300TDT kirjoitti:

Vahvatyöjuhta ei purkaannukäsiin 5:des M-B menossa 25-vuodenaikana ei muitamerkkejä,halvatkustannukset,vaimo ja lapset olleet tyytyväisiä ei ämmien eikä hieno helmojen auto,kun verrataan bemariin tai audiin,paljon kilometrejätakana!

JOS JOSKUS OIS KORTTI NIIN OIS SEKÄ OPEL REKORD D
        ETTÄ MB 450 SEL 6.9 KONEELLA JA SITTEN M-B 560 SEL
        V12 KONEELLA JA MB W116 KORINEN TALLISSA

• <<<<<
        pukama ukama kirjoitti:

varmaankin häpeävät teitä eivätkä ymmärrä teidän säälittävää ratkaisuanne. minäkin sanon kaveruuteni poikki välittömästi jos joku ostaa moisen köyhälistöauton. en halua joutua kuitenkaan seuraani häpeämään.

JOS JOSKUS OMISTAIS KORTIN KERA NIIN
        29 OPELIA
        1.REKORD - 68
        2.REKORD - 69
        3.REKORD - 70
        4.REKORD - 71
        5.REKORD D - 72
        6.REKORD D - 73
        7.REKORD D - 74
        8.REKORD D - 75
        9.REKORD D - 76
        10.REKORD D -77
        MERSUT 7 7-14
        1.180 1956
        2.180 1957
        3.180 1958
        4.180 1959
        5.220 1960

• <<<
        E300TDT kirjoitti:

JOS ITTE OMISTAIS MERSUJA JOSKUS NIIN 7 7-14 9-23 7-30
        1.180 1956
        2.180 1957
        3.180 1958
        4.220 1959
        5.220 1960
        6.220 1961
        7.220 1962
        8.170V 1946
        9.170V 1947
        10.220 1963
        11.220 1964
        12.220 1965
        13.230 SL 1963
        14.230 SL 1964
        15.280 SL 1965
        16.280 SL 1966
        17.280 SL 1967
        18.280 SE 3.5 1968
        19.280 SE 3.5 1969
        20.280 SE 3.5 1970
        21.280 SEL 3.5 1971
        22.280 SEL 3.5 1972
        23.450 SEL 1973
        24.450 SEL 1974
        25.450 SEL 1975
        26.450 SEL 1976
        27.450 SEL 1977
        28.350 SLC 1972
        29.350 SLC 1973
        30.350 SLC 1974
        KÄYTTIKSET 31-83
        31.450 SEL 1975
        32.450 SEL 1976
        33.350 SLC 1977
        33.240 D 123 1978
        34.240 D 123 1979
        35.220 D 3.0 1972
        36.230 E 123 1980
        37.280 E 123 1981
        38.300 D 123 1982
        39.300 D 123 1983
        40.280 E 123 1984
        41.300 E 124 1985
        42.300 E 124 1986
        43.560 SEL 1987 W126
        44.560 SEL 1988 W126
        45.280 SEL 1989 W126
        46.300 SEL 1990 W126
        47.300 SEL 1991 W126
        48.450 SEL 1974 W116
        49.S320 CDI 199

• MB 300 TD

Mopo mikä mopo...

• MB 300 TD

nafta on "sika halpaa"...

• mesman

Näinhän se kettukin sanoi pihlajanmarjoista,että ovat liian happamia kun ei raukka niihin yltänyt.

• 25v hyvin toimeentuleva het...

mihinkäs kategoriaan kuulut, oletko homo vai mummo? mielummin ajelen lexuksellani kuin oksennuksella ja kuulun johonkin ei niin arvostettuun vähemmistöön.

• 25 vuottta
        25v hyvin toimeentuleva het... kirjoitti:

mihinkäs kategoriaan kuulut, oletko homo vai mummo? mielummin ajelen lexuksellani kuin oksennuksella ja kuulun johonkin ei niin arvostettuun vähemmistöön.

Niin todennäköisesti oksus eiku lexus on liisattu tai mielikuvituksen tuotetta.

• mr. lexus 25v
        25 vuottta kirjoitti:

Niin todennäköisesti oksus eiku lexus on liisattu tai mielikuvituksen tuotetta.

viestistäsi saa sen kuvan että vapaaehtoisesti itse ilmottauduit virallisesti vähemmistöläiseksi. vielä kun kaikki loput foorumistit kehtaisivat tunnustaa mutta taitaapa työkaverit lueskella tätä foorumia kanssa.

ja kyllä lexus on ihan totta kuule. 2 vuotta sitten maksoin toisen asuntoni jo pois jota nykyisin vuokraan. lexuksesta hoidin viimesen erän muutama kuukausi sitten. velkaa ei ole kuin kämpästä jossa itse asun. repikääpä siitä hinaajat, ämmät ja papparaiset.

kateellista kansaa nämä vähemmistöläiset jotka ajelevat "leimautumis" autolla.

• niin....
        mr. lexus 25v kirjoitti:

viestistäsi saa sen kuvan että vapaaehtoisesti itse ilmottauduit virallisesti vähemmistöläiseksi. vielä kun kaikki loput foorumistit kehtaisivat tunnustaa mutta taitaapa työkaverit lueskella tätä foorumia kanssa.

ja kyllä lexus on ihan totta kuule. 2 vuotta sitten maksoin toisen asuntoni jo pois jota nykyisin vuokraan. lexuksesta hoidin viimesen erän muutama kuukausi sitten. velkaa ei ole kuin kämpästä jossa itse asun. repikääpä siitä hinaajat, ämmät ja papparaiset.

kateellista kansaa nämä vähemmistöläiset jotka ajelevat "leimautumis" autolla.

jos asiasi olisi niinkuin annat ymmärtää niin et varmaan täällä niistä huutelis. Mutta kun sinunkin persettäsi huuhtoo tuuli niin sitähän voi huudella vieraisiin pöytiin mitä sattuu. Näin on, äläkä muuta edes yritä väittää.

• ------

No ajeleehan se tuo meidän presidenttikin mersulla. Ja se on nainen tietääkseni, mutta ei kai se taida kuulua köyhälistöön:)Ja itselläni ei rahat riitä muuhun kun w124 diesel rönttään mutta hyvin sillä on pärjänny aina, ei oo paljon vikoja vaikka mittarissa on yli 800 000. Ei taija noilla tojotan paskoilla päästä samoihin lukuihin. Että ei se ihan paska auto mesekään ole...

• rahaa

niin kaikki on kallista eikä ole varsinkaan Mersua. Jos ei ole munakaan, että kestäisi oman tyhjyytensä on pakko ammentaa tojota- tai BeMyWoman-paskaa tänne niin tulee "miehinen olo".

Silti näitä juttuja on pakko lukea, sillä niistä saa aina pienen muistutuksen siitä kuinka hyväosainen itse on ja miksi verorahoja laitetaan joidenkin toisten psykiatrisiin hoitoihin.

• ajattelen
        rahaa kirjoitti:

niin kaikki on kallista eikä ole varsinkaan Mersua. Jos ei ole munakaan, että kestäisi oman tyhjyytensä on pakko ammentaa tojota- tai BeMyWoman-paskaa tänne niin tulee "miehinen olo".

Silti näitä juttuja on pakko lukea, sillä niistä saa aina pienen muistutuksen siitä kuinka hyväosainen itse on ja miksi verorahoja laitetaan joidenkin toisten psykiatrisiin hoitoihin.

minäkin, hyväosainen "ämmä".

• timppanen

Sovitaan tapaaminen. Tulen uudenkarhealla Mesellä ja saat kokeilla ajaa. Tietenkin ensin psygologinen testi. Mennään lähimpään mielisairaalaan testiin.
      Osallistun tietenkin testiin itse, että olisi tasapuolista. En mene puihin.

• Faaraon traktori

Ensinnäkään minä en varmasti kehtaisi "leimata" itseäni mersun ratissa. Korkeintaan pakon edessä jollain suljetulla metsätiellä jossa ei tule yhtäkään tuttua vastaan. Toisekseen en kaltaisesi peräkammariukon seurassa halua kärsiä hetkeäkään enkä näyttäytyä missään. Eli en edes halua törmätä näihin mersuhinttareihin.

Ajelkaa te rinnakkain kurveissa vaan ihan rauhassa ja pitäkää jatkoja lostarissa. Mutta älkää nyt tuputtako tuota hinttarimerkkiänne minulle.

• onnellinen audimies

Minkähän takia luulet että edes haluaisin ajaa moisella kottaraisen paskalla? Me voidaan sopia että saat ajaa minun armasta Audiani. Jos ensin suostut testiin jossa katsotaan pankkitiliesi kate/velat ja tehdään analyysi yhteiskuntaluokastasi. Vai myönnätkö suosilla että olet ämmä? Autokaupoissa myydään Audeja, Mersuja myydään kirpputoreilla eikä rahvas kyllä kirppareilla käy.

• skodamies nyt
        onnellinen audimies kirjoitti:

Minkähän takia luulet että edes haluaisin ajaa moisella kottaraisen paskalla? Me voidaan sopia että saat ajaa minun armasta Audiani. Jos ensin suostut testiin jossa katsotaan pankkitiliesi kate/velat ja tehdään analyysi yhteiskuntaluokastasi. Vai myönnätkö suosilla että olet ämmä? Autokaupoissa myydään Audeja, Mersuja myydään kirpputoreilla eikä rahvas kyllä kirppareilla käy.

Äläpä skodamies uhoo siinä.. Sinä tiedä autoista mitään kuitenkaan ku tommosia romuja mainostat.

• onnellinen audimies kirjoitti:

Minkähän takia luulet että edes haluaisin ajaa moisella kottaraisen paskalla? Me voidaan sopia että saat ajaa minun armasta M E R S U A N I. Jos ensin suostut testiin jossa katsotaan pankkitiliesi kate/velat ja tehdään analyysi yhteiskuntaluokastasi. Vai myönnätkö suosiolla että olet ämmä? Autokaupoisssa myydään tietty autoja eli MERSUJA , auteja myydään kirpputoreilla eikä rahvas kyllä kirppareilla käy.    

• Skodamiäs
        skodamies nyt kirjoitti:

Äläpä skodamies uhoo siinä.. Sinä tiedä autoista mitään kuitenkaan ku tommosia romuja mainostat.

Skodalla pääsee kovempaa kuin kaikilla maailman Meseillä yhteensä! Siksi ajelenkin Skodallani koska sillä kyllä kelpaa ohitella näiden teidentukko Mesekuskien ohi.

• Onnellinen ja ylpeä homosek...

Helepottaa kummasti lajitovereiden tunnistusta täällanen meresuilu. Moneen ihanaan Seppoon ja Mattiin *uih* tässä on tullut tutustuttua pelkästään meresuilun kautta. Kaikille meresuihmisille paljon haleja törmäillään liikennevaloissa *wink*

• timppanen

koska pituuteni 198cm paino 120. Koska tavataan, vai pelkäätkö. Voi helvetti kun olet tyhmä.

• onnellinen audimies
        timppanen kirjoitti:

koska pituuteni 198cm paino 120. Koska tavataan, vai pelkäätkö. Voi helvetti kun olet tyhmä.

Kiitos tarjouksesta iso karju. Mutta minulla on pieni fobia tiettyjä väestöryhmiä kohtaan. Ja sinullahan taisi tuo mersu myös olla joten..

Mikä minusta tekee tyhmän? Se että elämä hymyilee ja saan ajaa KUNNON autolla?

• onnellinen audimies
        timppanen kirjoitti:

Kun kerta on noin tärkeää ja jaksat kerta toisensa jälkeen uhota. Tuleppa ensi perjantaina Kallion kentän viereisen R-kioskin viereen kello 22.00. Sijaitsee Helsinginkadun varressa. Katsotaan möhömaha kumpi voittaa Audikuski vai väljähtänyt mersumies. Sanomattakin on selvää että taidat olla jossain lostarin jonossa jo noihin aikoihin etkä pääse paikalle.

Katsotaan kuka jänistää OIKEESTI. Lauantaina täältä sitten koko kansa saa lukea kuka oli paikalla ja kuka ei.

Sanotaanko näin että minut tunnistat varmasti ilman tuntomerkkejä. Ja kun minut ja Audini näet niin taidat siltä seisomalta kääntyä kiireen vilkkaan takaisin :))))

• onnellinen audimies
        timppanen kirjoitti:

Oletko tulossa vai et? Turhanpäiten en kuitenkaan jaksa paikalle vaivautua. Kyllä pitää saada takuu räkänokka mersumiehen nolaustilanteesta että jätän muut menot väliin. Parempaakin tekemistä löytyisi..

• Totta tosiaan!

Oletko tulossa vai et? Turhanpäiten en kuitenkaan jaksa paikalle vaivautua. Kyllä pitää saada takuu räkänokka mersumiehen nolaustilanteesta että jätän muut menot väliin. Parempaakin tekemistä löytyisi..

Ainahan voit purkaa nakkenakuttaja-psykoosiasi tänne Mersu-osastolle. Onneksi kaltaisiasi idiootteja ei tapaa luonnossa. Sitähän voisi joutua läpsimään kurat vaippoihin.

• onnellinen audimies
        Totta tosiaan! kirjoitti:

Ainahan voit purkaa nakkenakuttaja-psykoosiasi tänne Mersu-osastolle. Onneksi kaltaisiasi idiootteja ei tapaa luonnossa. Sitähän voisi joutua läpsimään kurat vaippoihin.

Kovat on puheet hamekansalla. Olisihan se pirullista tapella mersutransun kanssa ku naisiakaan ei saisi lyödä. Lisäksi siitä tulisi huono olokin. Kun toinen on pelle, vähäosainen varallisuudelta sekä älyltään, todellinen yhteiskunnan hylkiö, niin ei millään viitsisi ruveta puristelemaan siltä kaikkea räkää pois aivoista. Lyödä lyötyä, minulla on sentään jokin moraali. Ootte kuitenkin sitä samaa tavaraa minkä heitän krapula-aamuisin vessanpönttöön niin jo pelkkä kauemmaksi tönäisykin ällöttäisi. Saati mitenkä ärsyttävää olisi kuunnella sitä mikkihiirimäistä uhoa, semmonen piipitys kun vihloo ihmisten korvia.

• mittari näyttää

enemmän kun teidän muiden autojen mittarit yhteensä. Niih. Volkkari volkkari volkkari...

Mulla on ollut aikoinaan pari Audia. Hemmetin hyvä auto, kuten Mersukin. Nykyään en kyllä taitaisi enää kehdata osaa kun huomaa millanen porukka sillä ajelee.

• Turusas

Eihän mersuissa ongelmia ole. Hauskaa porukkaa noi mersun omistajat kun ikinä ei ole ongelmia. Kyselee mersunomistajalta niin öljyjäkään ei ole tarvinnu koskaan vaihtaa. Kyllä on hienoa kun ei tarvitse kuin ajella, jos mersu sattuu vaan näillä pakkasilla edes käynnistymään ;)

• En olisi ite tajunnutkaan

Olit ihan oikeassa, Mersulla vaan ajellaan. En edes muista, milloin olisin öljyt vaihtanut. Se taisi olla joskus 80-luvulla. Nykyään vaihdon tekee autooni kai joku pakolainen joka ajaa Audilla.

Käynnistymisestä pakkasella ei ole mitään tietoa koska minulla on autotalleja. Mutta jos se ei lähde käyntiin, haen Vehosta uuden Mersun.

Totta, eipä juurikaan ole mitään ongelmia. Tätä Mersu-foorumia lueskellen voi ainakin huomata sen, että Audi-kuskella niitä on senkin edestä.

• onnellinen audimies
        En olisi ite tajunnutkaan kirjoitti:

Olit ihan oikeassa, Mersulla vaan ajellaan. En edes muista, milloin olisin öljyt vaihtanut. Se taisi olla joskus 80-luvulla. Nykyään vaihdon tekee autooni kai joku pakolainen joka ajaa Audilla.

Käynnistymisestä pakkasella ei ole mitään tietoa koska minulla on autotalleja. Mutta jos se ei lähde käyntiin, haen Vehosta uuden Mersun.

Totta, eipä juurikaan ole mitään ongelmia. Tätä Mersu-foorumia lueskellen voi ainakin huomata sen, että Audi-kuskella niitä on senkin edestä.

Hah ja sillä risukasallasko sä ajelet autotallista autotalliin? Monellakohan kaupalla esim. on autotallit? Joten eipä se autotalli pelasta, mersus jää sossuluukun parkkikselle heti ku on pakkasta. Ja tosiaan noita persaukistenautojahan voi hakea aina uuden kun vanha hajoo. Vaikka hinta onkin kallis laatuun nähden, hinta on silti niin alhainen että keskiluokkaisellakin olisi varaa ostaa moinen auto vaikka joka sormelle.

Multakin noita mersuja saa jopa ilmaiseksi joko ruskeana tai värillisenä krapula-aamuisin. Riippuen siitä käynkö paskalla vai oksennanko.

• Turusas

Otteita toiselta foorumilta autojen laaturaportin jälkeisestä keskustelusta: "Mersut on kaikilla malleillaan ja kaiken ikäisinä listan häntäpäässä. Katso Iltalehti sama vertailu laajemmin. On minullakin kaksi mersua ollut aika uusia, mutta ei ole enää. Hermot repes joka katastuksessa aina samat viat korjattava ja kilometrejä vuodessa 35 tuhatta. Jouset poikki, alapallonivelet väljät, raidetangon sisimmäiset nivelet väljät, niitä ei voi erikseen vaihtaa, ostettava apusimpukka, keskimmäinen raidetanko, vasen raidetanko, oikea raidetanko ja oikeaa vasen uloin raidetangon pää. ja sitten 5v< sama takana joo." "itsekin kokemuspohjalta voin sanoa, että mielestäni Mersuissa on liikaa vikoja""Hetkinen, ollaanpas tarkkoja... V.2005 autoista kymmenen peränpitäjän joukossa oli 3 saksalaista (mm. Mersu, Bemari, Opel), 2 ranskalaista, 1 japanilainen, 1 ruotsalainen ja 1 venäläistä mallia. Saksalaisten mallien trendi tilastoissa on ollut eniten laskeva. Italialaiset ovat poistuneet tilastojen häntäpäästä." "Toki siihen miten auto kestää, vaikuttaa paljolti se miten niillä ajetaan ja niitä huolletaan. itse olen ollut eniten pettynyt eurooppalaisiin autoihin. Kaikissa niissä muutamassa eurooppalaisessa jotka olen omistanut (BMW, mersu) on ollut erittäin paljon pikkuongelmia." "Kyllähän tuolta vanhimmista (1999 ryhmästä) löytyy hyvin läheltä tuota pahinta mutaa myös ns. laatu merkkejä (VW Passat, Volvo V70, E Mersu). Ovat jopa Lagunaa heikompia."

PS. Kyseisessä keskustelussa mainittiin lähes kaikki yleisimmät automerkit negatiivisten asioiden yhteydessä paitsi Audi ;)

• etuvetoisilla ajaa ämmät

Audilla/WW ajaa muotitietoinen friikki, pitää melko varmaan sukka housuja jalassa, onanoi oman rippikuvansa kanssa peilin edessä. Osamaksu Audi/WW tä huollatetaan Laakkosella, viimeksi kun kävin oli klinkkeri lattiat, ne ei ilmaiseksi tule, kakarat näkee nälkää, mutta naapurille pitää näyttää. Surkeeta kravatti köyhälistöä

Alfa on sateenkaarikansan suosikki ja vanhojen ämmien jotka luulee että ovat 18v, viisari näyttää jo kuitenkin 50v, luulevat ostavansa urheiluauton mutta saavatkin paskaa Milanosta.

Lada/Mosse/Warre ajaa viimeiset taistoilaiskommunistit, ei se voi olla huono kun sen on ideologia toveri tehnyt, toveri ei kuseta toista toveria, vappuna marsilla nähdään vaikka yksin oltaisiin.

Japanin autoilla ajaa tuulipuku kansa, niistä ei voi sanoa mitään kun sitä porukka ei erota toisistaan harmaata massaa, maanantaina töihin perjantaina kotiin seksiä lauantai saunan jälkeen. Makaronilaatikkoa maanantaina herne rokkaa torstaina, sielutonta väkeä

• Alexias

Et maininnut millä ajat mutta eiköhän se tullut kaikille selväksi.

• säätieteitä
        Alexias kirjoitti:

Et maininnut millä ajat mutta eiköhän se tullut kaikille selväksi.

Hyvä että tuli selväksi, lisäys aikaisempaan juttuun, noista Ladoista vielä, saishan niistä hyviä poliisi autoja, perusmalleja, ilman lämmityslaitteita

• Markkanen tais olla kuuluisin

Nyt niitä raahaa ruottista mannet, ja oikea Volvo mies ei aja kuin takavetoisella

• Huonopalkkainen mutta työtön

Vaihdetaan käytetty vessaharja tuliterään toimivaan mersuun. Kakarat perkule haluaa nyt sitten ens kesäks leikkimökin tms mutta eihän meillä moiseen ole varaa. Hyvä kun autoon on varaa. Mutta tommonen uuden karhea mersu tosiaan tarvittais. Sinne saisivat muksut tehdä majan sitten ens kesänä. Kirpputoreilla oli mersuilla liian kova pyynti eli semmosta 20€ pyysivät. Ja minähän en moisesta roskakasasta maksa yli sataa mummon markkaa. Jotenka laitoin ilmotuksen tänne eiköhän joku järkiinsä tullut halua päästä eroon oksennuksestaan välittömästi. Elikä tarjotaan käytetty vessaharja/

• Hyvinpalkattu, mutta työtön

Kovat ovat toiveet kun edelleen unelmoit Mersusta, mutta ei ole enää maksuksi kuin vessaharja. Heh. Varmaan kauppa käy kuin rajuilma! Vaihda se Audisi pois, sillä voit saada vessaharjaan uuden kahvan.

• Tursass
        Hyvinpalkattu, mutta työtön kirjoitti:

Kovat ovat toiveet kun edelleen unelmoit Mersusta, mutta ei ole enää maksuksi kuin vessaharja. Heh. Varmaan kauppa käy kuin rajuilma! Vaihda se Audisi pois, sillä voit saada vessaharjaan uuden kahvan.

Luin lehdestä kuinka perusteeksi sossu tuella riittää useimmissa tapauksissa merseedeksen omistus. Se kertoo kaiken olennaisen omistajan varallisuudesta.

Luin myös että näiden mersuihmisten mukana on tullut kaikenmaailman lieveilmiöitä kuten että sossun luukulle hakeutuu nykyisin useimmiten homoseksuaali töihin. Näitä mersun omistajia kun siellä luukulla ravaa solkenaan niin se on oiva paikka tutustua toisiin peräkammarin poikiin. Useimmiten mersedesmiehet löytääkin sossunluukulta joko parisuhteen tai ohjauksen pakkohoitoon.

• muilla merkeillä

ajavat tulevat tänne ruikuttamaan täyttä paskaa?
      Jos teillä ei ole varaa Mersuun,vaan joudutte ajaa kituttamaan ns.potkulaudoilla,niin painukaa ihmeessä oman merkkinne osiolle kehumaan kulkinettanne ja antakaa meidän laatumerkin omistajien pohtia täällä oman automme asioita.
      Kateuttahan tuommoinen on aivan selvästi ja osoittaa vielä melkoista kusipäisyyttä.

• Tietotoimisto tiedottaa

Mitä paskaa? Asiaahan tässä puhutaan faktoilla. Sitä en taas ymmärrä miksi mersumiehet puolustelevat itseään kaikenmaailman paskanjauhannalla tai höpönhöpön mielikuvilla. On tainnu teinit katsoa liikaa Liisaa Ihmemaassa kun vieläkin mielikuvitus laukkaa tuohon malliin.

• mutta ei toki kaikille

Kun ei ole autoa niin toisille tämä palsta on psyykeen kohotusta kun voi perustella miksi juuri tätä merkkiä ei kannata ostaa. Sama Jaguar-osastolla joka jo hiljeni täysin kun vammaiset kävivät siellä tarpeeksi kauan huutelemassa elämänsä tyhjyyttä. Nyt ne samat ovat täällä. Hauska niitä on lukea muutaman kerran, mutta pitkään jatkuessaan huonon olon määrä saa ainakin minut säälimään näitä onnettomia. Näppiksen takaa on helppo huudella, mutta huoltoasemalla mennäänkin sitten jo selkä köyryssä. Ja mitä kovempaa meteliä pitää "omasta audistaan" sitä varmemmin Timppasenkin ehdottama tapaaminen on täysin mahdotonta - eihän fillarilla voi edes ajaa paikalle kun on lunta.

• päästään pimahtanut

jonka seurauksena ostin mersun. sen jälkeen onkin tuntunut siltä kuin löisin päätäni seinään joka päivä.

• onnellinen audimies

Minulla on yksinkertainen ja helppo resepti. Astu mersun päälle ja tallo se pieneksi ekologiseksi jätteeksi jonka jälkeen heität sen roskakoriin. Muista kuitenkin käyttää saappaita ja hanskoja käsitellessäsi sitä jätettä jottei haiseva paska tartu sinuun. Näin pääset helposti päänsärystäsi eroon.

Suosittelen menemään sen jälkeen Audikaupoille jottei sama vaiva toistuisi.

• miehelle

Minulla on yksinkertainen ja helppo resepti. Astu mersun päälle ja tallo se pieneksi ekologiseksi jätteeksi jonka jälkeen heität sen roskakoriin. Muista kuitenkin käyttää saappaita ja hanskoja käsitellessäsi sitä jätettä jottei haiseva paska tartu sinuun. Näin pääset helposti päänsärystäsi eroon.

Siis miten joku voi ottaa elämäntehtäväkseen tällaisen asian? Siis ihan oikeesti.Olis kiva tietää,mistä moinen fobia on seurausta.Jos sulla on ikää käydä kuppiloissa,niin toivottavasti sun ei koskaan tarvi tulla sieltä taksilla pois. Taksi ei todennäköisesti ole Audi.

• onnellinen audimies
        miehelle kirjoitti:

Siis miten joku voi ottaa elämäntehtäväkseen tällaisen asian? Siis ihan oikeesti.Olis kiva tietää,mistä moinen fobia on seurausta.Jos sulla on ikää käydä kuppiloissa,niin toivottavasti sun ei koskaan tarvi tulla sieltä taksilla pois. Taksi ei todennäköisesti ole Audi.

Että lasten vanhetessa pitää lapsillekkin kertoa ettei joulupukkia ole olemassa. Mersumiehille pitää kertoa todellisuus jottei utopia sokaisisi heidän maailmaansa.

Harvoin käyn kuppiloissa koska se on köyhälistön touhua. Ajattelitko että autokyytiä tarvitessani todellakin jonottaisin ja kököttäisin taksia? Kun on asiat hoitanut tässä maailmassa tarpeeksi hyvin niin tarvittava kyyti löytyy aina. Ja siten että kyyti odottaa minua enkä minä kyytiä.

• kertoi

Että lasten vanhetessa pitää lapsillekkin kertoa ettei joulupukkia ole olemassa. Mersumiehille pitää kertoa todellisuus jottei utopia sokaisisi heidän maailmaansa.

Harvoin käyn kuppiloissa koska se on köyhälistön touhua. Ajattelitko että autokyytiä tarvitessani todellakin jonottaisin ja kököttäisin taksia? Kun on asiat hoitanut tässä maailmassa tarpeeksi hyvin niin tarvittava kyyti löytyy aina. Ja siten että kyyti odottaa minua enkä minä kyytiä.

Siis nyt se viimein selvisi. Mies ei tiedä mistään mitään,koska taksiahan ei tarvi jonottaa,vaan se tilataan ovelle odottamaan. Siis vasta 18v. ja ei saa edes ajaa moottoritienopeutta.

• pyyntö
        kertoi kirjoitti:

Siis nyt se viimein selvisi. Mies ei tiedä mistään mitään,koska taksiahan ei tarvi jonottaa,vaan se tilataan ovelle odottamaan. Siis vasta 18v. ja ei saa edes ajaa moottoritienopeutta.

Jos tää fobian omaava audi kuljettaja on oikeesti niin äijää,kun esittää,niin se laittaa sen komeen Audinsa rekisteritunnuksen tänne kaikkien nähtäväksi,jotta kaikki halukkaat voivat mennä sitten katsomaan,kuin komee se audi oikeesti on,ja jos vaikka sitten Mersu vaihtuis Audiin. Rekisteritunnuksen mukaanhan sen Audin sijainti on helppo hakea. Ja Audi mies olis entistä onnellisempi,kun on saanut käännytettyä monta Mersulla ajavaa Audimiehiksi. Toivon että Audimiehessä on nyt tarpeeksi miestä,ja paljastaa sen rekisteritunnuksen. Salainen se tuskin on,koska varmaan erittäin moni sen päivisin näkee,kun ihailevat kyseistä autoa.

• onnellinen audimies
        kertoi kirjoitti:

Onneksi täällä pääkaupunkiseudulla taksia ei tarvi viikonloppuöisin jonottaa. Oletko ikinä nähnyt niitä jonoja taksitolpalla? Ja muutenkin takseja kuulemma riittää mielin määrin kiireaikoina. Lueppas vähän lehtiä tai mielipideosastoja joissa otsikoissa lukee taksien riittämättömyydestä.

Tosin taidat asua jossain Vesivehmaalla siellähän niitä ongelmia ei ole.

• onnellinen audimies
        pyyntö kirjoitti:

Jos tää fobian omaava audi kuljettaja on oikeesti niin äijää,kun esittää,niin se laittaa sen komeen Audinsa rekisteritunnuksen tänne kaikkien nähtäväksi,jotta kaikki halukkaat voivat mennä sitten katsomaan,kuin komee se audi oikeesti on,ja jos vaikka sitten Mersu vaihtuis Audiin. Rekisteritunnuksen mukaanhan sen Audin sijainti on helppo hakea. Ja Audi mies olis entistä onnellisempi,kun on saanut käännytettyä monta Mersulla ajavaa Audimiehiksi. Toivon että Audimiehessä on nyt tarpeeksi miestä,ja paljastaa sen rekisteritunnuksen. Salainen se tuskin on,koska varmaan erittäin moni sen päivisin näkee,kun ihailevat kyseistä autoa.

Tämä yhteiskunnan kateellinen pohjasakka kävisi tarkistamassa oman salarakkaani? Ei käy. Kyllä sen tietää mitä kateus teettää, naarmuja. Ehkä jopa joku teistä mersuvähäosaisista kävisi sen varastamassa.

Lisäksi olen sen verran arkaan ampiaispesään sohaissut ja huomannut että harva on mielissään kun kuulee totuuden. Ja siitä rekkarista kun selviää myös mun oma henkilöllisyys niin en halua että joku katkera mersumies alkaa täällä sitä levittelemään.

• sen autojen

Tämä yhteiskunnan kateellinen pohjasakka kävisi tarkistamassa oman salarakkaani? Ei käy. Kyllä sen tietää mitä kateus teettää, naarmuja. Ehkä jopa joku teistä mersuvähäosaisista kävisi sen varastamassa.

Lisäksi olen sen verran arkaan ampiaispesään sohaissut ja huomannut että harva on mielissään kun kuulee totuuden. Ja siitä rekkarista kun selviää myös mun oma henkilöllisyys niin en halua että joku katkera mersumies alkaa täällä sitä levittelemään.

naarmuttamisen keksit?

• kuittaus koululaiselta.

Onneksi täällä pääkaupunkiseudulla taksia ei tarvi viikonloppuöisin jonottaa. Oletko ikinä nähnyt niitä jonoja taksitolpalla? Ja muutenkin takseja kuulemma riittää mielin määrin kiireaikoina. Lueppas vähän lehtiä tai mielipideosastoja joissa otsikoissa lukee taksien riittämättömyydestä.

Tosin taidat asua jossain Vesivehmaalla siellähän niitä ongelmia ei ole.

Taksi tulee ruuhka-aikanakin (kuten viimeksi uutenavuotena) muutamassa minuutissa tekstiviestitilauksella.

• voihan haukotus
        kuittaus koululaiselta. kirjoitti:

Taksi tulee ruuhka-aikanakin (kuten viimeksi uutenavuotena) muutamassa minuutissa tekstiviestitilauksella.

Juu onneks sulta löytyy ratkaisu. Helsingissä väestöä->taksiasiakkaita liian paljon suhteessa takseihin kysyntäpiikkien kohdalle. Kaikki taksit piikkiaikana ajossa ja muu köyhälistö kun jonottaa tolpalla tai tilailee soittamalla. Sinä Einstein olet keksinyt keinon jokaa vapauttaa taksit ajosta ja jolla pääsee tilattujen taksien varausjononkin ohi. Tekstiviestitilauksen, sinähän varsinainen Einstein olet.

Kirjotappa jonkin lehden mielipideosastolle että mitä siellä muut tyhminä valittelee ettei taksia saa kun tekstiviestillää sen saa parissa minuutissa kysyntäpiikkienkin kohdalla. Onkohan ne ihmiset olleet pikkasen tyhmiä kun sitä eiväät ole tajunneet..

• onnellinen audimies
        sen autojen kirjoitti:

naarmuttamisen keksit?

Etkö todellakaan ole ikinä kuullut kuinka yhteiskuntamme pohjasakka sitä kateuksissaan harrastaa? Pahoitteluni että te mersuihmiset kuulutte juurikin tähän räkänokkien ryhmään, jotenka juurikin teillä on suurin potentiaali moiseen.

• *.*

Vaikea uskoa että sinä olisit onnellinen, koska sisimpäsi on täyttänyt syvä katkeruus ja pahansuopaisuus. Elämä kyllä opettaa ja hioo pahimmat särmät pois, jonka jälkeen voit saada sen kovasti kaipaamasi onnellisuuden sisimpääsi.

• sua nyppiä siellä jonossa
        voihan haukotus kirjoitti:

Juu onneks sulta löytyy ratkaisu. Helsingissä väestöä->taksiasiakkaita liian paljon suhteessa takseihin kysyntäpiikkien kohdalle. Kaikki taksit piikkiaikana ajossa ja muu köyhälistö kun jonottaa tolpalla tai tilailee soittamalla. Sinä Einstein olet keksinyt keinon jokaa vapauttaa taksit ajosta ja jolla pääsee tilattujen taksien varausjononkin ohi. Tekstiviestitilauksen, sinähän varsinainen Einstein olet.

Kirjotappa jonkin lehden mielipideosastolle että mitä siellä muut tyhminä valittelee ettei taksia saa kun tekstiviestillää sen saa parissa minuutissa kysyntäpiikkienkin kohdalla. Onkohan ne ihmiset olleet pikkasen tyhmiä kun sitä eiväät ole tajunneet..

vai mistä ihmeestä moinen pillitys tuli?

• älähtää

Etkö todellakaan ole ikinä kuullut kuinka yhteiskuntamme pohjasakka sitä kateuksissaan harrastaa? Pahoitteluni että te mersuihmiset kuulutte juurikin tähän räkänokkien ryhmään, jotenka juurikin teillä on suurin potentiaali moiseen.

johon kalikka... jäitkö kiinni? Toivottavasti.

• Hakkeri...
        pyyntö kirjoitti:

Se kone voidaan peilata jolta nimimerkki onnellinen lähettää noita sairaita viestejään. Silloin on kusi sukassa.

• isokeisari
        sua nyppiä siellä jonossa kirjoitti:

vai mistä ihmeestä moinen pillitys tuli?

Kaikkien ei tarvitse alentua takseihin tai niiden jonotukseen. Helpompia ja parempiakin kyytejä on aina tarjolla kun on pelannut nappulansa oikein. Kukapa jätemersutaksin kyytiin edes haluaisi

• onnellinen audimies
        Hakkeri... kirjoitti:

Se kone voidaan peilata jolta nimimerkki onnellinen lähettää noita sairaita viestejään. Silloin on kusi sukassa.

Ja miksiköhän olisi kusi sukassa? :) Nyt kyllä olen todella todella peloissani huiii.

Jos ymmärrät mitään hakkeroinnin alkeista niin ymmärrät että ei ole mitään "peilauksia" millä pystyisit henkilöllisyyteni selvittämään. Ei se tosin mahdotonta ole selvittää mutta rikoksen se vaatii ja jotain toisia keinoa kuin höpönlöpönpeilaukset. Osaisin kyllä suojautua siltäkin mutta en näe tarvetta. Suomi24 on sen verran suuri sivusta että haastaa oikeuteen edes moisen yrittäjät.

t. it-puolella ei niinkään rikastunut mutta huomattavasti vaurastunut onnellinen audimies

• onnellinen audimies
        älähtää kirjoitti:

johon kalikka... jäitkö kiinni? Toivottavasti.

Siitä puhe mistä puute. Tosin mersupaskassa arvokin vain nousee jos sitä naarmuttaa. Joten ilmankos moista kerjäät. Harmi vain että niin alhaista yhteiskuntaluokkaa ei ole keksittykään joka raaskisi naarmutusvälinettään kuluttaa tunkiontäytemersuun.

• Onnellinen mies

Siitä puhe mistä puute. Tosin mersupaskassa arvokin vain nousee jos sitä naarmuttaa. Joten ilmankos moista kerjäät. Harmi vain että niin alhaista yhteiskuntaluokkaa ei ole keksittykään joka raaskisi naarmutusvälinettään kuluttaa tunkiontäytemersuun.

Siitä puhe mistä puute, sinäpä sen(kin) sanoit!

• Onnellinen mersumies
        isokeisari kirjoitti:

Kaikkien ei tarvitse alentua takseihin tai niiden jonotukseen. Helpompia ja parempiakin kyytejä on aina tarjolla kun on pelannut nappulansa oikein. Kukapa jätemersutaksin kyytiin edes haluaisi

Kuule, se jätemersutaksi taitaa olla nopeampi kyyti kuin mihin sinulla on varaa. Minunkin Mersuni on nopeampi kuin sinun IT-kolikoillasi hankkimasi diiselaudi.

• nimimerkkillä
        Onnellinen mersumies kirjoitti:

Kuule, se jätemersutaksi taitaa olla nopeampi kyyti kuin mihin sinulla on varaa. Minunkin Mersuni on nopeampi kuin sinun IT-kolikoillasi hankkimasi diiselaudi.

Ei kannata edes luulla, että sillä nimimerkki "onnellinen" olisi minkäänlaista autoa. Tuulen huuhtoma hanuri on ainut mikä tuontyyppisellä eläjällä on edes mahdollista olla. Täysin pelle tyhjätasku öykkäri, joka on katkera jos joillakin on ollut varaa ostaa kunnon auto.

• Hakkeri...

Ja miksiköhän olisi kusi sukassa? :) Nyt kyllä olen todella todella peloissani huiii.

Jos ymmärrät mitään hakkeroinnin alkeista niin ymmärrät että ei ole mitään "peilauksia" millä pystyisit henkilöllisyyteni selvittämään. Ei se tosin mahdotonta ole selvittää mutta rikoksen se vaatii ja jotain toisia keinoa kuin höpönlöpönpeilaukset. Osaisin kyllä suojautua siltäkin mutta en näe tarvetta. Suomi24 on sen verran suuri sivusta että haastaa oikeuteen edes moisen yrittäjät.

t. it-puolella ei niinkään rikastunut mutta huomattavasti vaurastunut onnellinen audimies

Juuri paljastit, että tietosi informaatiotekniikasta on nolla.

• Jack Power

Itsellä siitä ainakin tulee mieleen vanhuus ja kuolema. Sehän on vanhojen aikaansaseuraamattomien käppänöiden auto. Joka kerta kun näen mersun näen silmissäni http://www.kspihakaluste.fi/images/kaksipuolinen keinu.jpg koska molemmilla on sama ikäluokka käyttäjäryhmänä.

• Mbee aatu

Jaksoinpa lukea nuo kaikki kirjoitukset,huh huh..lapsien temmellyskentältä tämä tuntuu.Kovasti yritetetään Mb:tä mollata vaikka jokainen todellisuudessa kuitenkin haluaisi sen,onhan se kautta aikojen ollut autojen aatelia ja on sitä edelleenkin.

• asiaa puhut
        Mbee aatu kirjoitti:

Jaksoinpa lukea nuo kaikki kirjoitukset,huh huh..lapsien temmellyskentältä tämä tuntuu.Kovasti yritetetään Mb:tä mollata vaikka jokainen todellisuudessa kuitenkin haluaisi sen,onhan se kautta aikojen ollut autojen aatelia ja on sitä edelleenkin.

Mutta me Mersu ihmiset, mitä jos olisimme fiksumpia kuin tuo typerä ns. audimies. Antakaamme hänen kirjoittaa mitä kirjoittaa, eikä anneta hänen provosoida itseämme.

• nyökytellä
        asiaa puhut kirjoitti:

Mutta me Mersu ihmiset, mitä jos olisimme fiksumpia kuin tuo typerä ns. audimies. Antakaamme hänen kirjoittaa mitä kirjoittaa, eikä anneta hänen provosoida itseämme.

ja lisäksi mun Mersu on nopeampi kuin ton onnettoman audimiehen auto, jos sillä jonkun merkkinen edes on.

• onnellinen audimies
        nyökytellä kirjoitti:

ja lisäksi mun Mersu on nopeampi kuin ton onnettoman audimiehen auto, jos sillä jonkun merkkinen edes on.

Poikani polkuauto kulkee ja kiihtyy paremmin kuin oma mersusi joka tuskin edes käynnistyy. Jos se sattuu käynnistymään polkuauto tylyttää sen. Mersu on auto hölmöläisille.

• että katosin.

Poikani polkuauto kulkee ja kiihtyy paremmin kuin oma mersusi joka tuskin edes käynnistyy. Jos se sattuu käynnistymään polkuauto tylyttää sen. Mersu on auto hölmöläisille.

Joo, mutta Audi ei ole edes auto.

Otan toki vetoja vastaan jos sinussa on edes pikkuisen munaa pysyä sanojesi takana. Mutta kuten kaikki tiedämme, eipä ole. Ei lähde edes polkuautosi käyntiin.

• eikkapa

Nostele sinä niitä verkkosukkahousujasi vaan ylemmäs ja jatka varpaankynsiesi lakkaamista, jooko.

• vaikkapa
        eikkapa kirjoitti:

Nostele sinä niitä verkkosukkahousujasi vaan ylemmäs ja jatka varpaankynsiesi lakkaamista, jooko.

kutoa kolme patalappua ja ommella hamekankaasta iltapuvun. niissä on sitten hauska pösötellä mersulla iltamiin kun mersu jälleen kerran laukee. patalaput käteen ja ylikuumentuneen konepellin alle kattoon missä vika vaikka nopeuttakin oli vain se köröttelymersuilijan 50kmh. voi vihtori mitä ämmiä nää mersuilijat on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe