Kylmä, laskelmoiva ja häikäilemätön.
Rapunainen
12
1881
Vastaukset
- oinasjäbä
vitsin pukkasit.
Rapunainen on lämmin,kiehtova,rakastava,luotettava,auttava,
hyväntuulinen,rehellinen ja ennenkaikkea kuuma rakastaja vaimonakin ollessa.
ja totta joka sana. - Kauris-joni
Etkö saanut rapunaista omaksesi ja nyt haukut niitä täällä.
Vai oletko joku muun horoskoopin omaava nainen joka menetti lämpimälle rapunaiselle miehensä.
Parempaan varmaan vaihtoi.Kokemusta on 16vuotta rapunaisen kanssa ja loistavasti rakkaus loistaa ja rakastelu on ihanaa ja kaunista.- olettte
Miehet käyvät taistoon rapuvaimojensa puolesta,
just noin. Ette vain raukat huomaa, miten se vaimo teitä häikäilemättömästi ja kylmästi manipuloi. Noin se odottaakin teidän käyttäytyvän. - sanon...
olettte kirjoitti:
Miehet käyvät taistoon rapuvaimojensa puolesta,
just noin. Ette vain raukat huomaa, miten se vaimo teitä häikäilemättömästi ja kylmästi manipuloi. Noin se odottaakin teidän käyttäytyvän.Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin. - Kauris-jone
sanon... kirjoitti:
Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.on MUNAT!
- oinasjäbä
sanon... kirjoitti:
Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.näkkyy MUNA kans.
Oiskohan luojalla sattunu pirunmoinen erreys! - krapunainen -
sanon... kirjoitti:
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.kylmä ja häikäilemätön.en tiiä juuri monistakaan naisista paljoa mutta ei tuo omaan emäntääni sovi alkuunkaan.minä en parempaa puolisoa osaa ajatella.elämä on ollut meillä värikästä niinkun pitkässä liitossa kaiten aina on,mutta rakkaus ja luottamus on kivi jalka meillä.munat on roikkunut minullakin yli 50vuotta mukana.
- Pah......
krapunainen - kirjoitti:
kylmä ja häikäilemätön.en tiiä juuri monistakaan naisista paljoa mutta ei tuo omaan emäntääni sovi alkuunkaan.minä en parempaa puolisoa osaa ajatella.elämä on ollut meillä värikästä niinkun pitkässä liitossa kaiten aina on,mutta rakkaus ja luottamus on kivi jalka meillä.munat on roikkunut minullakin yli 50vuotta mukana.
Että te jaksatte teeskennellä olevannemiehiä!!
- oiva-oskari
Pah...... kirjoitti:
Että te jaksatte teeskennellä olevannemiehiä!!
sinua, etkö hyväksy että rapunainen on paras, kyllä sä akka itte nyt yrität vain mustata rapunaisia.
Ole mikä horoskooppi olet mutta helvetin vähäjärkinen olet. Muna löytyy multaki ja tyttöystäväni on rapu.
Onneksi ei sinunlainen mielenvikanen ääliö. - joo..
oiva-oskari kirjoitti:
sinua, etkö hyväksy että rapunainen on paras, kyllä sä akka itte nyt yrität vain mustata rapunaisia.
Ole mikä horoskooppi olet mutta helvetin vähäjärkinen olet. Muna löytyy multaki ja tyttöystäväni on rapu.
Onneksi ei sinunlainen mielenvikanen ääliö.Ja mistäs tiedät että olen akka?
Tähänkin ketjuun sopii että se älähtää mihin kalikka kalahtaa. Vai miten se meni.
Ei Rapuakkoja mulle kiitos koskaan!!! - ei tuolla
joo.. kirjoitti:
Ja mistäs tiedät että olen akka?
Tähänkin ketjuun sopii että se älähtää mihin kalikka kalahtaa. Vai miten se meni.
Ei Rapuakkoja mulle kiitos koskaan!!!kielenkäytöllä(kään) rapunaista saakaan. rapunainen ansaitaan. sinun omasi löytyy varmaan toisaalta. onnea!
- vaikka rapunaine
ois kylmä, laskelmoiva ja häikäilemätön, se on sisältä pehmee, lämmin ja herkkä. Koettu on.
Ja puhut yksikössä, osuko kohdalle nainen joka ei ollu kiinnostunu susta? voi harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1976122Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1605689BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2474257- 2333579
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1293395Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j503346Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1273224HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai112497Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22349