Kylmä, laskelmoiva ja häikäilemätön.
Rapunainen
12
1828
Vastaukset
- oinasjäbä
vitsin pukkasit.
Rapunainen on lämmin,kiehtova,rakastava,luotettava,auttava,
hyväntuulinen,rehellinen ja ennenkaikkea kuuma rakastaja vaimonakin ollessa.
ja totta joka sana. - Kauris-joni
Etkö saanut rapunaista omaksesi ja nyt haukut niitä täällä.
Vai oletko joku muun horoskoopin omaava nainen joka menetti lämpimälle rapunaiselle miehensä.
Parempaan varmaan vaihtoi.Kokemusta on 16vuotta rapunaisen kanssa ja loistavasti rakkaus loistaa ja rakastelu on ihanaa ja kaunista.- olettte
Miehet käyvät taistoon rapuvaimojensa puolesta,
just noin. Ette vain raukat huomaa, miten se vaimo teitä häikäilemättömästi ja kylmästi manipuloi. Noin se odottaakin teidän käyttäytyvän. - sanon...
olettte kirjoitti:
Miehet käyvät taistoon rapuvaimojensa puolesta,
just noin. Ette vain raukat huomaa, miten se vaimo teitä häikäilemättömästi ja kylmästi manipuloi. Noin se odottaakin teidän käyttäytyvän.Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin. - Kauris-jone
sanon... kirjoitti:
Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.on MUNAT!
- oinasjäbä
sanon... kirjoitti:
Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.näkkyy MUNA kans.
Oiskohan luojalla sattunu pirunmoinen erreys! - krapunainen -
sanon... kirjoitti:
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.kylmä ja häikäilemätön.en tiiä juuri monistakaan naisista paljoa mutta ei tuo omaan emäntääni sovi alkuunkaan.minä en parempaa puolisoa osaa ajatella.elämä on ollut meillä värikästä niinkun pitkässä liitossa kaiten aina on,mutta rakkaus ja luottamus on kivi jalka meillä.munat on roikkunut minullakin yli 50vuotta mukana.
- Pah......
krapunainen - kirjoitti:
kylmä ja häikäilemätön.en tiiä juuri monistakaan naisista paljoa mutta ei tuo omaan emäntääni sovi alkuunkaan.minä en parempaa puolisoa osaa ajatella.elämä on ollut meillä värikästä niinkun pitkässä liitossa kaiten aina on,mutta rakkaus ja luottamus on kivi jalka meillä.munat on roikkunut minullakin yli 50vuotta mukana.
Että te jaksatte teeskennellä olevannemiehiä!!
- oiva-oskari
Pah...... kirjoitti:
Että te jaksatte teeskennellä olevannemiehiä!!
sinua, etkö hyväksy että rapunainen on paras, kyllä sä akka itte nyt yrität vain mustata rapunaisia.
Ole mikä horoskooppi olet mutta helvetin vähäjärkinen olet. Muna löytyy multaki ja tyttöystäväni on rapu.
Onneksi ei sinunlainen mielenvikanen ääliö. - joo..
oiva-oskari kirjoitti:
sinua, etkö hyväksy että rapunainen on paras, kyllä sä akka itte nyt yrität vain mustata rapunaisia.
Ole mikä horoskooppi olet mutta helvetin vähäjärkinen olet. Muna löytyy multaki ja tyttöystäväni on rapu.
Onneksi ei sinunlainen mielenvikanen ääliö.Ja mistäs tiedät että olen akka?
Tähänkin ketjuun sopii että se älähtää mihin kalikka kalahtaa. Vai miten se meni.
Ei Rapuakkoja mulle kiitos koskaan!!! - ei tuolla
joo.. kirjoitti:
Ja mistäs tiedät että olen akka?
Tähänkin ketjuun sopii että se älähtää mihin kalikka kalahtaa. Vai miten se meni.
Ei Rapuakkoja mulle kiitos koskaan!!!kielenkäytöllä(kään) rapunaista saakaan. rapunainen ansaitaan. sinun omasi löytyy varmaan toisaalta. onnea!
- vaikka rapunaine
ois kylmä, laskelmoiva ja häikäilemätön, se on sisältä pehmee, lämmin ja herkkä. Koettu on.
Ja puhut yksikössä, osuko kohdalle nainen joka ei ollu kiinnostunu susta? voi harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549