Kylmä, laskelmoiva ja häikäilemätön.
Rapunainen
12
1852
Vastaukset
- oinasjäbä
vitsin pukkasit.
Rapunainen on lämmin,kiehtova,rakastava,luotettava,auttava,
hyväntuulinen,rehellinen ja ennenkaikkea kuuma rakastaja vaimonakin ollessa.
ja totta joka sana. - Kauris-joni
Etkö saanut rapunaista omaksesi ja nyt haukut niitä täällä.
Vai oletko joku muun horoskoopin omaava nainen joka menetti lämpimälle rapunaiselle miehensä.
Parempaan varmaan vaihtoi.Kokemusta on 16vuotta rapunaisen kanssa ja loistavasti rakkaus loistaa ja rakastelu on ihanaa ja kaunista.- olettte
Miehet käyvät taistoon rapuvaimojensa puolesta,
just noin. Ette vain raukat huomaa, miten se vaimo teitä häikäilemättömästi ja kylmästi manipuloi. Noin se odottaakin teidän käyttäytyvän. - sanon...
olettte kirjoitti:
Miehet käyvät taistoon rapuvaimojensa puolesta,
just noin. Ette vain raukat huomaa, miten se vaimo teitä häikäilemättömästi ja kylmästi manipuloi. Noin se odottaakin teidän käyttäytyvän.Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin. - Kauris-jone
sanon... kirjoitti:
Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.on MUNAT!
- oinasjäbä
sanon... kirjoitti:
Eiköhän nuo molemmat kirjoitukset (oinasjäbä ja Kauris-joni) olleet jonkun kostonhimoisen rapunaisen kirjoittamia.
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.näkkyy MUNA kans.
Oiskohan luojalla sattunu pirunmoinen erreys! - krapunainen -
sanon... kirjoitti:
Eivät miehet kirjoita tuohon tyyliin.kylmä ja häikäilemätön.en tiiä juuri monistakaan naisista paljoa mutta ei tuo omaan emäntääni sovi alkuunkaan.minä en parempaa puolisoa osaa ajatella.elämä on ollut meillä värikästä niinkun pitkässä liitossa kaiten aina on,mutta rakkaus ja luottamus on kivi jalka meillä.munat on roikkunut minullakin yli 50vuotta mukana.
- Pah......
krapunainen - kirjoitti:
kylmä ja häikäilemätön.en tiiä juuri monistakaan naisista paljoa mutta ei tuo omaan emäntääni sovi alkuunkaan.minä en parempaa puolisoa osaa ajatella.elämä on ollut meillä värikästä niinkun pitkässä liitossa kaiten aina on,mutta rakkaus ja luottamus on kivi jalka meillä.munat on roikkunut minullakin yli 50vuotta mukana.
Että te jaksatte teeskennellä olevannemiehiä!!
- oiva-oskari
Pah...... kirjoitti:
Että te jaksatte teeskennellä olevannemiehiä!!
sinua, etkö hyväksy että rapunainen on paras, kyllä sä akka itte nyt yrität vain mustata rapunaisia.
Ole mikä horoskooppi olet mutta helvetin vähäjärkinen olet. Muna löytyy multaki ja tyttöystäväni on rapu.
Onneksi ei sinunlainen mielenvikanen ääliö. - joo..
oiva-oskari kirjoitti:
sinua, etkö hyväksy että rapunainen on paras, kyllä sä akka itte nyt yrität vain mustata rapunaisia.
Ole mikä horoskooppi olet mutta helvetin vähäjärkinen olet. Muna löytyy multaki ja tyttöystäväni on rapu.
Onneksi ei sinunlainen mielenvikanen ääliö.Ja mistäs tiedät että olen akka?
Tähänkin ketjuun sopii että se älähtää mihin kalikka kalahtaa. Vai miten se meni.
Ei Rapuakkoja mulle kiitos koskaan!!! - ei tuolla
joo.. kirjoitti:
Ja mistäs tiedät että olen akka?
Tähänkin ketjuun sopii että se älähtää mihin kalikka kalahtaa. Vai miten se meni.
Ei Rapuakkoja mulle kiitos koskaan!!!kielenkäytöllä(kään) rapunaista saakaan. rapunainen ansaitaan. sinun omasi löytyy varmaan toisaalta. onnea!
- vaikka rapunaine
ois kylmä, laskelmoiva ja häikäilemätön, se on sisältä pehmee, lämmin ja herkkä. Koettu on.
Ja puhut yksikössä, osuko kohdalle nainen joka ei ollu kiinnostunu susta? voi harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744