VASTAUKSIA MUUTAMAAN KYSYMYKSEEN JOTKA PAINAA MIELTÄ TOSI PALJON. MITEN INTISSÄ EKAT VIIKOT OIKEIN MENEE pitäishän siellä olla kai sentään vapaata aikaakin vähan? OLEN VIESTITELLYT POIKAYSTÄVÄLLENI JA VIESTI ODOTTAA EDELLEEN, NYTHÄN ON JO KESKIVIIKKO KAI NYT ILLALLA SAA PUHELIN OLLA AUKI. ONKO SIMPUTUSTA VIELÄ, VAI ONKO SE NIIN SALASSA TEHTYÄ ETTEI SIITÄ JÄÄ KIINNI.OLEN AIVAN HERMONA KUN EN SAA VASTAUSTA JA TIEDÄN ETTÄ SULHASENI KYLLÄ PARHAANSA YRITTÄÄ MUTTA VAIKEUKSIA ON VARMAAN JO SOTILASARVOJEN KAAPIN TEON YM KANSSA, KERTOKAA REHELLISESTI OLEN KUULLUT ETTÄ SIELLÄ ILTARAUHAN JÄLKEEN VIELÄ JUOKSUTETAAN JOS JOKU EI PYSY SAMASSA TAHDISSA KUIN MUUT.HÄN ON B RYHMÄ MITEN VAIKEUTTAA ASIOITA. OPPIMISVAIKEUKSIEN TAKIA SAI B PAPERIT .VOI LUOJA ETTÄ MUA PELOTTAA KUINKA KÄY, JAKSAAKO VAI PALAAKO HERMO JOS LIIKAA SIMPUTETAAN.KUINKA ÄKKIÄ KYSEISET ASIAT ON OSATTAVA, MITÄS JOS EI VAAN OPI VAIKKA PARHAANSA YRITTÄÄ. VOI ETTÄ MUN ON PAHA OLLA....
saisinko REHELLISIÄ
4
642
Vastaukset
- KYLLÄ
MIKSI KUNDILLA ON KÄNNY KIINNI! VOI LUOJA SENTÄÄN.
- alokas kerran minäkin
Puhelin voi olla kiinni siksi, että akku on loppu ja latausmahdollisuutta ei tuvassa ole, kun laturi jäi kotiin.
- Nimimerkki
Varmaan löytänyt jo jonkun nätin ja näpsäkän naisalokkaan.
- Jeti
Riittää ensimmäisinä päivinä hässäkkää ihan iltavahvuuslaskentaan asti eikä puhelimessa kerkiä höpöttelemään.Palvelusaikana klo 6-18.00 välisenä aikana tai niin pitkälle kuin viikko-ohjelma ilmoittaa on puhelimeen puhuminen kielletty,voi olla ettei hän ole muistanut sen touhun keskellä edes puhelintaan avata.Joten koitahan nyt pysyä nahoissasi vanhemmiten tulet kyllä kohtaamaan pahempiakin ongelmia kunhan muutat pois kotoa,armeijassa ei ole ainakaan alokaskaudella mitään mitä vähän hitaampikin ei voisi oppia ja simputus Suomen armeijassa mikä se on taitaa olla joku urbaanilegenda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709