saisinko REHELLISIÄ

JA ASIALLISIA

VASTAUKSIA MUUTAMAAN KYSYMYKSEEN JOTKA PAINAA MIELTÄ TOSI PALJON. MITEN INTISSÄ EKAT VIIKOT OIKEIN MENEE pitäishän siellä olla kai sentään vapaata aikaakin vähan? OLEN VIESTITELLYT POIKAYSTÄVÄLLENI JA VIESTI ODOTTAA EDELLEEN, NYTHÄN ON JO KESKIVIIKKO KAI NYT ILLALLA SAA PUHELIN OLLA AUKI. ONKO SIMPUTUSTA VIELÄ, VAI ONKO SE NIIN SALASSA TEHTYÄ ETTEI SIITÄ JÄÄ KIINNI.OLEN AIVAN HERMONA KUN EN SAA VASTAUSTA JA TIEDÄN ETTÄ SULHASENI KYLLÄ PARHAANSA YRITTÄÄ MUTTA VAIKEUKSIA ON VARMAAN JO SOTILASARVOJEN KAAPIN TEON YM KANSSA, KERTOKAA REHELLISESTI OLEN KUULLUT ETTÄ SIELLÄ ILTARAUHAN JÄLKEEN VIELÄ JUOKSUTETAAN JOS JOKU EI PYSY SAMASSA TAHDISSA KUIN MUUT.HÄN ON B RYHMÄ MITEN VAIKEUTTAA ASIOITA. OPPIMISVAIKEUKSIEN TAKIA SAI B PAPERIT .VOI LUOJA ETTÄ MUA PELOTTAA KUINKA KÄY, JAKSAAKO VAI PALAAKO HERMO JOS LIIKAA SIMPUTETAAN.KUINKA ÄKKIÄ KYSEISET ASIAT ON OSATTAVA, MITÄS JOS EI VAAN OPI VAIKKA PARHAANSA YRITTÄÄ. VOI ETTÄ MUN ON PAHA OLLA....

4

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLÄ

MIKSI KUNDILLA ON KÄNNY KIINNI! VOI LUOJA SENTÄÄN.

• alokas kerran minäkin

Puhelin voi olla kiinni siksi, että akku on loppu ja latausmahdollisuutta ei tuvassa ole, kun laturi jäi kotiin.

• Nimimerkki

Varmaan löytänyt jo jonkun nätin ja näpsäkän naisalokkaan.

• Jeti

Riittää ensimmäisinä päivinä hässäkkää ihan iltavahvuuslaskentaan asti eikä puhelimessa kerkiä höpöttelemään.Palvelusaikana klo 6-18.00 välisenä aikana tai niin pitkälle kuin viikko-ohjelma ilmoittaa on puhelimeen puhuminen kielletty,voi olla ettei hän ole muistanut sen touhun keskellä edes puhelintaan avata.Joten koitahan nyt pysyä nahoissasi vanhemmiten tulet kyllä kohtaamaan pahempiakin ongelmia kunhan muutat pois kotoa,armeijassa ei ole ainakaan alokaskaudella mitään mitä vähän hitaampikin ei voisi oppia ja simputus Suomen armeijassa mikä se on taitaa olla joku urbaanilegenda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      99
      3396
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3153
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      220
      2699
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2279
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1609
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1456
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      13
      1325
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13