härkien kanssa kovia kokeneet

ajateltavaa

Olen tällä palstalla seuraillut jonkin aikaa tilityksiä härkämiehistä. Irroitetaanpa kyseinen asia irti sisällöstään ja unohdetaan se horoskooppi hetkeksi.

Olette huonossa suhteessa tai olleet sellaisessa, kokeneet itsenne riistoa ja syyllisyyttä, mielenne on myrkytetty.
Olisiko kyseessä kuitenkin narsistisia miehiä joiden kanssa olette olleet tekemisissä? Suosittelen lämpimästi tutustumaan narsismiin netin kautta, löydätte ehkä enemmän vastauksia kuin näistä horoskooppilöpinöistä!

Toisekseen, kun muistelette heidän ilkeyttään jne. horoskooppipalstalla ja yritätte vakuutella muita härän huonoudesta, mitä te siitä itse saatte? Uskotteko todella niin syvästi horoskooppimerkkeihin, että se voi olla ainoa syy kurjuuteenne? Eikö teidän merkillänne sitten ole väliä? Eikö teidän käytöksellänne tai tekemisillänne ole väliä? Onko härkämies ollut sen kaiken pahan alku ja juuri teidän elämässänne? Minusta epäonnistuneiden parisuhteiden selittely jollakin horoskoopilla ei ole ehjää toimintaa. Kypsä aikuinen kykenee käsittelemään pettymyksensä ihan toisilla tavoilla.
Oikeasti, minä en ihmettele hetkeäkään, että härät ovat lähteneet kälppimään tavalla tai toisella. Kirjoituksista paistaa niin sanoin kuvaamaton katkeruus ja inho, että kaikesta tästä soopasta on tehty se yksi ja ainoa syy...syy on härkämies kaikelle epäonnelle, se ei voi olla mitään muuta.
Missä oikein elätte? Lasipallossa, missä ei ole mitään muuta kuin teidän napanne ja teidän elämänne ja horoskooppimerkit?!!

Ok, tämä on horoskooppipalsta, mutta on aivan uskomatonta minkälaisia asioita aikuiset ihmiset selittävät oikeasti horoskoopeilla ja näin voidaan aloittaa leimaaminen? Minusta horoskoopit ovat hupia ja hauskoja, mutta en ikinä syyttäisi niitä kaikesta elämässäni pieleen menneestä. Se on totuuden kieltämistä! Se on asioiden selittelyä itselleen. Kun ei millään keksi mitä teki väärin yrityksissä pitää toinen ihminen lähellä, selitetään asiaa horoskoopilla katsomatta itseään peiliin.

On teoria, jonka mukaan naiset etsivät kumppanissa
tietynlaisia piirteitä. Yleensä kaava toistuu. Jos edellinen suhde oli huono, seuraavassa saattaa kuitenkin olla samoja piirteitä. Tämä johtuu siitä, että naisessa itsessään on jokin syvästi "rikki", joka aiheuttaa ajautumisen toistuvasti törmäyskursseille ihmissuhteissa.

Tällä palstalla horoskoopista on tullut hieman liian vakava juttu. Meidän persoonallisuutemme määräytyy niin monista tekijöistä, että nämä jutut eivät ole missään nimessä mikään veruke leimata muita ihmisiä!

Herätkää todellisuuteen!

16

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos mies on

      syntynyt härkämiehen merkin alle, totta on se että vaikka härkämiestä sanotaan uskolliseksi, kotona viihtyväksi, lapsi rakkaaksi, mukavaksi ja auttavaksi niin näin ei aina ole, eikä syy ole sen toisen osapuolen aina, itsellä on omasta suvusta monta härkämiestä ja joka ainoalla on avioliitot karilla ja aina on syy ollut muka toisen, itse olen sitä mieltä että härkämiehet tarvitsevat äitihahmon joka on tarvittaessa heidän huora makuuhuoneessa ja kassakone matkalle lähdettäessä, ei mitään hyvää sanottavaa.

      • ajateltavaa

        henkilökohtaiseen kokemukseen?
        Pääsemme taas siihen samaan, onko se ainoa yleistettävä totuus vai sinun mielipiteesi?


      • kokemukseen ja
        ajateltavaa kirjoitti:

        henkilökohtaiseen kokemukseen?
        Pääsemme taas siihen samaan, onko se ainoa yleistettävä totuus vai sinun mielipiteesi?

        kun lukee palstaa niin ei noin moni ihminen ole väärässä ja he kertovat kaikki elävästä elämästä.


      • ajateltavaa
        kokemukseen ja kirjoitti:

        kun lukee palstaa niin ei noin moni ihminen ole väärässä ja he kertovat kaikki elävästä elämästä.

        Mistä johtuu, että palstalle on kerääntynyt joukko naisia, jotka urakalla pilkkaavat härkämiehiä. Kaikilla huonoja kokemuksia eikä minkäänlaisia muita selviytymiskeinoja rakkautensa yli kuin täällä palstalla haukkuminen? Menisivät hitto sanomaan suoraan päin naamaa niille miehille, helpottaisi vähän oloa ja pääsisi elämässä eteenpäin.
        Mielipiteissä ei ole mitään vikaa, olen vain todenteolla kyllästynyt kun täällä joku kysyy kevyesti tyyliin "Olen toivottoman ihastunut härkämieheen, olen itse leijona, miten sopii yhteen?" Niin siihen ollaan jo vastaamassa syvällä elämänkokemuksella ja kaikkitietäväisyydellä, että älä kuule ikinä lähde siihen hommaan, voin vakuuttaa että saat vain huonoja kokemuksia ja toki alkuun on ruusuista blaa blaa blaa.
        Opetelkaa hoitamaan parisuhteitanne! Kyllä se alku on ruusuinen ihan missä tahansa parisuhteessa, mutta todellinen koettemus alkaa siitä, kun arki tulee vastaan! Niin ja jos mies on mulkku, olipa sitten härkä tai mikä tahansa, ei se tee kaikista miehistä samanlaista! Katkeruus on rumaa!

        ps. tämä nyt ei ollut avautuminen sinulle vaan yleisesti siitä, mikä on alkanut ottaa päähän oikein kunnolla.


      • mieltä kanssasi
        ajateltavaa kirjoitti:

        Mistä johtuu, että palstalle on kerääntynyt joukko naisia, jotka urakalla pilkkaavat härkämiehiä. Kaikilla huonoja kokemuksia eikä minkäänlaisia muita selviytymiskeinoja rakkautensa yli kuin täällä palstalla haukkuminen? Menisivät hitto sanomaan suoraan päin naamaa niille miehille, helpottaisi vähän oloa ja pääsisi elämässä eteenpäin.
        Mielipiteissä ei ole mitään vikaa, olen vain todenteolla kyllästynyt kun täällä joku kysyy kevyesti tyyliin "Olen toivottoman ihastunut härkämieheen, olen itse leijona, miten sopii yhteen?" Niin siihen ollaan jo vastaamassa syvällä elämänkokemuksella ja kaikkitietäväisyydellä, että älä kuule ikinä lähde siihen hommaan, voin vakuuttaa että saat vain huonoja kokemuksia ja toki alkuun on ruusuista blaa blaa blaa.
        Opetelkaa hoitamaan parisuhteitanne! Kyllä se alku on ruusuinen ihan missä tahansa parisuhteessa, mutta todellinen koettemus alkaa siitä, kun arki tulee vastaan! Niin ja jos mies on mulkku, olipa sitten härkä tai mikä tahansa, ei se tee kaikista miehistä samanlaista! Katkeruus on rumaa!

        ps. tämä nyt ei ollut avautuminen sinulle vaan yleisesti siitä, mikä on alkanut ottaa päähän oikein kunnolla.

        Olen monta kertaa miettinyt, mitkä horoskooppimerkit kätkeytyvät noiden haukkuja naisten taakse.

        Vannomatta paras, mutta tuntuisi vieraalta ajatus, että minä, härkänaisena, sietäisin sellaista kohtelua mieheltä, mihin nämä naiset kirjoitustensa mukaan ovat alistuneet.
        Esim. jos nämä härkämiehet seurustelun aikana aika ajoin häviävät jonnekin, niin luulisi, että jokainen oman itsetunnon säilymisen kannalta lopettaisi tuollaisen suhteen siihen paikkaan vaikka se olisi kuinka vaikeaa.


    • Härkä (M)

      Olen lueskellut näitä haukkuja ja ihemtellyt mikä on kun härät varsinki miehet saa kylmää kyytiä...
      Olen sitä mieltä että joka merkissä (horoskooppi) niin meissä miehissä kuin naisissakin on näitä "ongelma" tapauksia.
      Taitaa olla niinettä kun yksi aloittaa muut heittävät lisää vettä kiukaalle.
      Pari suhteessa on vain keskusteltava ja pidettävä toisesta huolta näin vähenne epäillys ja yhdessä hyvä olla:) Parisuhde on molemmin puoleista toisen huomioon ottamista, pienistä positiivisista asioista muodostuu helposti iso:)
      Mukavaa talveen jatkoa:)

      • kirjoituksessasi

        parisuhde on molemmin puoleista toisen huomioon ottamista, mutta kun se on yleensä niin että se on härkämies joka pitää ottaa huomioon ja sitten kun pitäisi ottaa se nainen huomioon niin se sitten jääkin huomioimatta.


      • ajateltavaa
        kirjoituksessasi kirjoitti:

        parisuhde on molemmin puoleista toisen huomioon ottamista, mutta kun se on yleensä niin että se on härkämies joka pitää ottaa huomioon ja sitten kun pitäisi ottaa se nainen huomioon niin se sitten jääkin huomioimatta.

        Lueppa tekstisi, oikein ajatuksella....

        "Kun härkämies yleensä ei ota huomioon" -tyyliä?!!!
        Tunnetko helkkari soikoon kaikki maailman härät, että todella voit yleistää?!!!


    • sen täälä saa sanoa

      Minulla on paljon naiskavereita. Kuinka voi olla että he menevät härkämiehiä läpi niitä eniten maastos vapaana. On jos jollekkin lapsia ja hyppivät välillä niiden luona.

      Minäkin sitten tapasin sen niin sanotun härän oikke keskihärän jyskyn pitkän ison mulisevan.

      Kolme vuotta kesti oli jos jotaki syytä kun hävisi välillä. Sitten löysin todisteet ja vielä yritti tulla suoraa yhen lapsensa äitin sängystä.

      Jotain tässä merkissä on.

      Useimmalla on vaimo myös ja käyvät pailaas kun vaimo häviää vessaan he pyytävät puh.numero. Liian usein tapahtunu tämä mulle kavereille. Ei voi olla sattumaa. Meille oikeen tullu tarve kysyä et mikä merkki. Pahin on,,, kieroin osaa olla viaton,,,, itse ei tajua, ja jokka tätä merkkiä puolustelette, ja olette sen kanssa ette vain monikaan tajua mitä ne puuhaa selän takana ovat ne niin sulosia ihania kilttiä, ja se kyllä narsisti minäkin tapasin julmaa oli nyt olen irrottautunu. Ihmettelen kun näen miehiä muita juttelen ottavat minut ihmisenä. Mutta vielä en ole pystynyt rakastumaan en menemään pitemmälle 7 kuukautta kulunut erosta varmaan vielä yli vuosi.

      Varooksi sitten kysyn mikä merkkiä ja jos sanoo alkaa pärrästää härrrrr..... häviän äkkiä...........

      Tämä on mielipide palsta saamme sanoa tällä palstalla tämä ei pelkästään ole kehupalsta mitä juuri härkämiehet odottaa. Eiväthän he kestä kuulla todellisuutta pieneen maailmaansa jossa kieroilevat.

      • kirjoitellaan..

        horoskooppi merkeistä noin yleensä ja siihen liityvistä yhteisistä luonteen piirteistä.
        Olisi mukava jos joskus kirjoittaja itse voi
        kertoa myös oman merkinsä ,silloin tulisi sellainen tasavertaisempi kesustelu näihin viesteihin.on vaikeaa vastailla kenenkään kirjoituksiin ,kun viestit ovat jotain niin "henkilökohtaista" ja surullisiakin tavallaan ,olisi mukava kun uskalletaisiin verratta omaa merkkiä esm. härkään ,koska sekin on selvää että maa-merkkinä esim. ilma ja tuli merkissä ..eivät ole niitä parhaita vaihtoehtoja ...kun taas maa-ja vesi-merkit ..kiinostavat ja sopivat paremmin häräille..totta kai se lopulta on ihmisen luonteesta kysymys ,miten kemiat toimii ,mutta näin horoskoopiin ajateltuna ,olisi keskeustelu paljon miellyttävämpää ,kuin siinä oikeessa elämääsä on aina ...kaksi osa puolta!


      • ajateltavaa

        En ole ikinä elämässäni tajunnut tätä, että ensimmäisenä kun ihminen kohdataan, kysytään horoskooppia, eikä millään muulla ole väliä! Uskoisin myös, että kaikilla ihmisillä on tarve tuntea itsensä hyväksytyksi, ei pelkästään härillä. Vai etkö sinä kaipaa koskaan kehuja tai hyväksyntää?

        En tiedä mitä ikäluokkaa olet, mutta kyllä noita varattuja vonkaajia on joka merkissä. Väittämäsi asia ei ole mitenkään todistettavissa! Jos nyt sinä ja sinun kaverisi on törmännyt kyseisen merkin edustajiin, jotka ovat olleet sitten varattuja, niin onkos ne kaikki muut merkit sitten olleet vapaita ja täydellisiä, että tällaisen oletuksen voi tehdä.

        Yleinen kirjallisuus sanoo härkämerkkiä yhdeksi vakaimmista ja uskollisimmista, kun elävät jonkun kanssa. Miten kaikki astrologian ammattilaisten kirjoitus on potaskaa ja teidän tietonne ainoa oikea totuus?!!!

        Tämä on mielipidepalsta, mutta pitäähän aikuisten oikeasti niissä mielipiteissä olla jotakin järkeäkin! Puolessa niistä ei ole, ne ovat vain härkämiesten sokeaa pilkkaamista vailla minkäänlaista aikuisuutta tai asiallisuutta saatika todellisuudentajua.
        Minusta suorastaan vainoharhaista mustasukkaista potaskaa!


      • ajateltavaa
        kirjoitellaan.. kirjoitti:

        horoskooppi merkeistä noin yleensä ja siihen liityvistä yhteisistä luonteen piirteistä.
        Olisi mukava jos joskus kirjoittaja itse voi
        kertoa myös oman merkinsä ,silloin tulisi sellainen tasavertaisempi kesustelu näihin viesteihin.on vaikeaa vastailla kenenkään kirjoituksiin ,kun viestit ovat jotain niin "henkilökohtaista" ja surullisiakin tavallaan ,olisi mukava kun uskalletaisiin verratta omaa merkkiä esm. härkään ,koska sekin on selvää että maa-merkkinä esim. ilma ja tuli merkissä ..eivät ole niitä parhaita vaihtoehtoja ...kun taas maa-ja vesi-merkit ..kiinostavat ja sopivat paremmin häräille..totta kai se lopulta on ihmisen luonteesta kysymys ,miten kemiat toimii ,mutta näin horoskoopiin ajateltuna ,olisi keskeustelu paljon miellyttävämpää ,kuin siinä oikeessa elämääsä on aina ...kaksi osa puolta!

        Olen kanssasi samaa mieltä!:)


      • saa uskoa
        ajateltavaa kirjoitti:

        En ole ikinä elämässäni tajunnut tätä, että ensimmäisenä kun ihminen kohdataan, kysytään horoskooppia, eikä millään muulla ole väliä! Uskoisin myös, että kaikilla ihmisillä on tarve tuntea itsensä hyväksytyksi, ei pelkästään härillä. Vai etkö sinä kaipaa koskaan kehuja tai hyväksyntää?

        En tiedä mitä ikäluokkaa olet, mutta kyllä noita varattuja vonkaajia on joka merkissä. Väittämäsi asia ei ole mitenkään todistettavissa! Jos nyt sinä ja sinun kaverisi on törmännyt kyseisen merkin edustajiin, jotka ovat olleet sitten varattuja, niin onkos ne kaikki muut merkit sitten olleet vapaita ja täydellisiä, että tällaisen oletuksen voi tehdä.

        Yleinen kirjallisuus sanoo härkämerkkiä yhdeksi vakaimmista ja uskollisimmista, kun elävät jonkun kanssa. Miten kaikki astrologian ammattilaisten kirjoitus on potaskaa ja teidän tietonne ainoa oikea totuus?!!!

        Tämä on mielipidepalsta, mutta pitäähän aikuisten oikeasti niissä mielipiteissä olla jotakin järkeäkin! Puolessa niistä ei ole, ne ovat vain härkämiesten sokeaa pilkkaamista vailla minkäänlaista aikuisuutta tai asiallisuutta saatika todellisuudentajua.
        Minusta suorastaan vainoharhaista mustasukkaista potaskaa!

        horoskooppi merkin varjo puoliin, uskothan itsekkin kirjasta luettuun tietoon, toisethan kirjoittaa elävästä elämästä siinä kun sinä uskot kirjan painettuun tietoon.


      • Mikset toiset ei saa uskoa
        saa uskoa kirjoitti:

        horoskooppi merkin varjo puoliin, uskothan itsekkin kirjasta luettuun tietoon, toisethan kirjoittaa elävästä elämästä siinä kun sinä uskot kirjan painettuun tietoon.

        Sanoit oikein todella... Mua pelottaa tuollaiset ihmiset jotka eivät menneet mitään elämäs läpi vain kirjatietoa se ei todellises elämäs toimi.

        Kierrän tuollaiset kaukaa...

        Kirjatiedon mukaan esim transumies on niin ja niin .. se aivan hyväksyttävä nykypäivään, ja homot tulleet kaapista ulos transut....lehti kirja tietoo;-)

        Se on sitten ok... Mutta tämä lehti, ja kirja ei tiedä mitä sille ihmiselle tapahtuu kun esim. työympäristö eräät ei hyväksy sitä ihmistä...

        Siitä ei kerrota kun se sitten haudataan tultuaan ulos kaapista niin mitä ne ihmiset teki sille eri merkit.....

        Näin myös suhteissa rakastumisessa. Pelkkä ystävyys, joku eri merkeille, ja ihmettelee miksi mun ystävälle tuli taas loput se niin ihana härkä esim...

        Ystävänä on hyvä olla se lukee kirjoissa, mutta kun se menee ystävyydesta rakastumiseksi toisen haluamiseksiintohimoksi siinä 100prosentin ero.

        Kukaan ei toisesta tiedä ystävänä mitä se rakkaudessaan tekee kun siihen tulee kaikki intiimi asiat. Tästä kirjoitettu monta kirjaa mutta kun kohtaamme sanan rakkaus siihen ei kirjat auta jokainen taklaa tyylillään.

        Hyvät ihmiset rakkaus intohimo on sellainen asia jota ystävä ei voi millaan toisesta arvioida se just hyvä tälle mun ystävälle. Siinä asiassa löytyy se aivan toinen minä. Se kaukana ystävyydestä siihen mitä ystävä tietää toisen seksuaalisuudesta tekotavoista rakastumiseta.

        Lapset jotka luulee äitin isän hyvän olla ja ei mitään.

        Siitäki paljon kertomuksia tosia, kun lapset aivan yllättyneitä kun vanhemmat eroaa tulee se romahdus, kun kaikki näytti lapsista niin hyvältä ihanalta. Mut kun selviää isillä äitillä ollu salarakas tottakai se avioliitto harmonia pelaa lasten silmis ne ei vain tiedä mistä jompi kumpi vuosia hakenu voiman että jaksaa olla alamainen toiselle esim. härkäherralle joka aina esillä, ja vaimo alamainen.


      • ajateltavaa
        Mikset toiset ei saa uskoa kirjoitti:

        Sanoit oikein todella... Mua pelottaa tuollaiset ihmiset jotka eivät menneet mitään elämäs läpi vain kirjatietoa se ei todellises elämäs toimi.

        Kierrän tuollaiset kaukaa...

        Kirjatiedon mukaan esim transumies on niin ja niin .. se aivan hyväksyttävä nykypäivään, ja homot tulleet kaapista ulos transut....lehti kirja tietoo;-)

        Se on sitten ok... Mutta tämä lehti, ja kirja ei tiedä mitä sille ihmiselle tapahtuu kun esim. työympäristö eräät ei hyväksy sitä ihmistä...

        Siitä ei kerrota kun se sitten haudataan tultuaan ulos kaapista niin mitä ne ihmiset teki sille eri merkit.....

        Näin myös suhteissa rakastumisessa. Pelkkä ystävyys, joku eri merkeille, ja ihmettelee miksi mun ystävälle tuli taas loput se niin ihana härkä esim...

        Ystävänä on hyvä olla se lukee kirjoissa, mutta kun se menee ystävyydesta rakastumiseksi toisen haluamiseksiintohimoksi siinä 100prosentin ero.

        Kukaan ei toisesta tiedä ystävänä mitä se rakkaudessaan tekee kun siihen tulee kaikki intiimi asiat. Tästä kirjoitettu monta kirjaa mutta kun kohtaamme sanan rakkaus siihen ei kirjat auta jokainen taklaa tyylillään.

        Hyvät ihmiset rakkaus intohimo on sellainen asia jota ystävä ei voi millaan toisesta arvioida se just hyvä tälle mun ystävälle. Siinä asiassa löytyy se aivan toinen minä. Se kaukana ystävyydestä siihen mitä ystävä tietää toisen seksuaalisuudesta tekotavoista rakastumiseta.

        Lapset jotka luulee äitin isän hyvän olla ja ei mitään.

        Siitäki paljon kertomuksia tosia, kun lapset aivan yllättyneitä kun vanhemmat eroaa tulee se romahdus, kun kaikki näytti lapsista niin hyvältä ihanalta. Mut kun selviää isillä äitillä ollu salarakas tottakai se avioliitto harmonia pelaa lasten silmis ne ei vain tiedä mistä jompi kumpi vuosia hakenu voiman että jaksaa olla alamainen toiselle esim. härkäherralle joka aina esillä, ja vaimo alamainen.

        Kuka tässä nyt on puhunut siitä, että kirjatietoon tuijotellaan. Se nyt oli hyvä esimerkki siitä, mitä astronomiassa yleensä härästä puhutaan. Täällä pauhataan aivan muuta astrologiasta vedoten vain ja ainoastaan omaan kokemukseen yhden tai viiden ihmisen perusteella!
        Mutta jospa astrologia perustuu tieteelliseen tutkimukseen siinä missä muutkin tieteen lajit tai sitten jonkun omiin kokemuksiin.

        Mutta ihan turha minulle syöttää tuota sontaa, fakta on se, ettei kenenkään pidä tehdä niin helkkarin voimakkaita yleistyksiä ja mielipiteitä jonkun horoskooppimerkin perusteella, minusta se ei ole tervettä. Sorry vaan!


      • samoin ajatteleva
        ajateltavaa kirjoitti:

        Kuka tässä nyt on puhunut siitä, että kirjatietoon tuijotellaan. Se nyt oli hyvä esimerkki siitä, mitä astronomiassa yleensä härästä puhutaan. Täällä pauhataan aivan muuta astrologiasta vedoten vain ja ainoastaan omaan kokemukseen yhden tai viiden ihmisen perusteella!
        Mutta jospa astrologia perustuu tieteelliseen tutkimukseen siinä missä muutkin tieteen lajit tai sitten jonkun omiin kokemuksiin.

        Mutta ihan turha minulle syöttää tuota sontaa, fakta on se, ettei kenenkään pidä tehdä niin helkkarin voimakkaita yleistyksiä ja mielipiteitä jonkun horoskooppimerkin perusteella, minusta se ei ole tervettä. Sorry vaan!

        Avaa minkä tahansa horoskooppimerkin täällä,löytää samanlaisia katkeroituneita kirjoituksia ja yleistyksiä.Ihan huvitti kun luin Oinasmiehestä......kuinka huono ja sikamainen onkaan,pettävä ja hallitseva.
        .....että se näistä horoskoopeista.
        Eiköhän jokainen ihminen ole yksilö joka opittava tuntemaan.
        "Ajateltavaa"kirjoituksesi sitä oikeeta elämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe