bromo-dragonfly

kokeilleita?

Onko kukaan kokeillut tätä uusinta uutta, moderneinta kaikista, huumedesignin tämänhetkistä ykköskemikaalia, eli bromo-dragonfly:ta?

Millaiset fiilikset tuli?

28

9278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwadwadddad

Siis, no yritä itse kertoa jollekin minkälaisia oloja esim. alkoholi antaa, sellaiselle joka ei kyseistä ainetta koskaan ole kokeillut... Eli kysymyksesi on täysin turha.

• jarmo255

alkoholista saa väkivaltasen, uhkaavan ja kaupunginomistaja vaikutuksen

• n 38

kokemus oli ihan jotakin järkyttävää. En suosittele kenellekään. Kaveri tuli ja pelasti 2mg xanorilla. eka ja vika kerta. hirveää

• walta

ei tullu halluja. kammottavan ahdistunut ja ihan kamala olo. psyykkisesti.

• 2C-E... ei DOB

Ei löydy omaa kokemusta juuri bromosta (muita tutkareita ja perus happoa kyl testannut) mut kavereiden mukaan trippi voi olla todella rankka ja pitkä ja kestää ainakin kaksi kertaa yhtä kauan kuin LSD-trippi. Suurempina annoksina tappava (ainakin 18mg annoksesta raportoitu kuolema). Tuttavien mukaan visuaalit ovat olleet vahvoja, vahvempia ja erilaisia kuin LSD:ssä.

Aiheuttaa ilmeisesti myös fenetyyliamiineille tyypillistä lihasjäykkyyttä? Tällaista ei esimerkiksi LSD:ssä ole. Tuttavat ovat suositelleet "perinteisissä pysymistä", eli mieluummin LSD:tä eikä esim. bromoa.

• eihajuakaan

LSD:n vaikutus alkaa kolmessa vartissa, tunnissa. Se kestää noin 12-tuntia. Ei sen enempää.

LSD lappu, joka myytiin LSD:nä, mutta sisältääkin bromoa on erilainen. Siinä menee pari kolme tuntia, ennen kuin tuntuu yhtään miltään, joten hätäilevä kerkeää ottamaan tupla-annoksen kun kuvittelee, että ne on joko lussuja tai muuten vaan huonoja. Se voi tuottaa ylläreitä.

LSD:n kanssa, mitä enemmän otat, sen voimakkaampana vaikutus tuntuu. Samoin bromon kanssa, mutta siinä on se ero, että määrä vaikuttaa myös vaikutusaikaan. Mitä suuremman annoksen otat, sen pidempään se vaikuttaa. Vedä riittävästi ja vaikutus voi kestää kolmekin päivää. Pienilläkin annostuksilla se menee 12-14 -tuntiseksi.

En pidä bromon visuaaleista. Ne on ennemmin LSA:n kaltaisia, hieman synkempiä kuin LSD:n sereenit visuaalit. Bromo myös tuo juuri sen lihasjäykkyyden ja on hieman flegmaattinen olo. Ei kuitenkaan mene semmoseks vinyyliks ku esim sienten kanssa. Bromo ei kirkasta mieltäkään, kuten LSD, vaan on "hölmö" olo verrattuna happoihin. En tykkää. Yök yök.

• Ulkopuolinen!

Siis ei mitään ideaa vetää itseään johonkin tuntemattomaan olotilaan jos kerran on todettu että aineella on jonkun näköisiä hengenmeno riskejä,on se kumma. Itse en käytä, enkä tule käyttämään minkäänlaisia huumausaineita...Päihteenä Alkoholi menee:) ''kohtuudella'' mutta ei kaikilla. Miks pitää kokeilla jos tietää että oma henkikulta voi riistäytyä jo Kerrasta. Kaikkea kannattaa kokeilla mutta ei hidasta itsemurhaa... miks pitää saada pää sekaisin? ja sehän on kanssa totta että porkkanaanki voi tukehtua:)

• 12+10

"Siis ei mitään ideaa vetää itseään johonkin tuntemattomaan olotilaan jos kerran on todettu että aineella on jonkun näköisiä hengenmeno riskejä,on se kumma. Itse en käytä, enkä tule käyttämään minkäänlaisia huumausaineita...Päihteenä Alkoholi menee"

Eräs lähi sukulaiseni kuoli etanoli myrkytykseen, ainakin patologin mukaan. Tosin hänen aikansa olisi tullut täyteen muutenkin parin vuoden sisällä (ainakin omien sanojensa mukaan, tiesimme hänen pitkä aikaisesta sairaudestaan).

• 9+19

Pihkalista?
      Koko designer huume hömpötys on pelkkää probagandaa, suurin osa tutkimus kemikaaleista on löydetty jo ajat sitten.

• ------marsss--------

vaik kuinka monta kertaa. siitä saa 24h tripit,vahvan ripulin ja kammottavan reijän päähän,niin ettet kykene mihinkään.

• happotatti

niitä on vaikka kuinka paljon parempia deelejä kuin bromot, jos haluu flipailla pitkään nii vetäkää daturaa

• JWH Setä

ja petyin siihen todella paljon ;S JWH:kin on parempia.

• ikävä

en todellakaan suosittele. ystävä kuoli siihen.

• lepää rauhassa

ei kannata... suuren määrän nautittuna riskit on suuret seota tai kuolla... näitä esimerkkei on jo liikaa. ystäväni kuoli myös. RIP ****

• 35

niin kuoli myös minun. itsekkin ollu hengen lähtö tosi lähellä samasta aineesta... olkaa varovaisia joohan... mielummin vetämättä. mieltä voi laajentaa paremminkin.

• kaisa10

Monen monta turhaa kuolemaa näiden lappu-sekoiluiden johdosta. Ensin ei tunnu missään ja napataan lisää...kohta flippaa täysin. Pääsiäisenä kuoli eräs ihana ihminen just tällaisen sekoilun johdosta.

• happohippi

ei kannata kokeilla, kokemuksella sanon. odotin jotain mahtavan ihanaa trippiä mutta tulos ei ollut todellakaan sama mitä odotin, täyttä paskaa koko promo

• eihajuakaan

Jos happojen vaikutuksia haluaa, ei ole mitään muuta vastaavaa ku hapot. Ei mitään.

Jos sienten vaikutuksia haluaa, ei ole mitään muuta vastaavaa ku psilocybiini (sienimuodossa, eristettynä tai syntetisoituna).

Varokaa halpoja kopioita.

• jokkejokenpoika

Mulle myytiin tälläinen lappu (erittäin hyvänä :D ) LSD:nä. Ensin kesti 3 tuntia ennenkuin tuntui mitään ja senjälkeen n. 14 tuntia tylsää trippaamista. Oli juurikin sellainen hölmö olo koko ajan eikä oikeen mikään tuntunut miltään. Erinäistä sörsseliä vaan pyöri silmissä ja tuntu vaan että "menis jo noi tosta, että näkyis jotain". Seuraavana päivänä oli vähän nihkeä olo.

Huono huume. Sopinee punkkareille subun kanssa vedettäväksi. Tai jos nuppi on saatava sekaisin keinolla millä hyvänsä. Siihenkin suosittelen mielummin vaikka tolua kun tota paskaa.

Älkää lapset uskoko noita designerhuume-hehkutuksia. Suurin osa niistä on täyttä paskaa jotka on laillisia sen takia, että kukaan ei ajatellut jonkun olevan niin nitkuissa, että vetäisi niitä. Ja niinkuin joku jo sanoi - suurin osa on keksitty jo aikaa sitten. Ne on vain löytänyt tiensä markkinoille vasta nytten, kun netissä voi kaupata vaikka minkälaista skeidaa "designerhuumeena".

• habbohöbötus

paskinta kamaa,kauhee ahistus ja sellanen fiilis et haluu äkkii himaan yksin lukkojen taakse.. ja ei todellakaan ole sama ku lsd matka.. huh huh. matkat on ihania,mut tosta saat pahoja 'painajaisa ja monet yhdistää ton lsd:hen ,mut toi o paljo paskempaa, tosin jokaisella on oma reissunsa aina.

• 1+1=3

Mä sain kerra bromo lappuja ja mulle väitettiin et "mietoja happoja" no vedin 2 lappuu ja ihan siistii oli seuraavat 24 tuntii eikä tullu skizoja tai mitään muutakaan jälkkäriks ja visuaalitki/hallut oli vähä ku hapois... happoja oon myös kokeillu ja melkeen samanlailla ne mulla futaa,erona on et hapot toimii sen a.12 tuntii ja bromot voi mennä jopa 30 tuntiin et kestääkö koppa,vaaroista en tiedä muuta ku mitä oon kuullu... Älkää nyt kuitenkaan tehkö perässä ellette oo varmoja tavaran vahvuudesta,noi vahvuudet vaihtelee niin paljo et väi käydä köpelösti pelkällä hapollaki.

• 1468942

Täälläkin hankittu bromolappuja.
      Omasta mielestäni (ja kaverin) trippi oli mukava. Trippi kesti vähintäänkin kellon ympäri, tarkasta ajasta ei tietoa kun kelloa ei katseltu. Peilit oli aika ahdistavia, välillä nousin pois omasta kehostani, ja nukkumaan ei pystynyt koska visuaalit jatkui vaikka sulki silmät. Aikalailla tripillä oli yhtä paljon hyvää kuin pahaa, visuaalit oli todella huiput, pajari jotenkin boostasi visuaaleja ja näin värejä paljon. Pari päivää jälkeenpäin olo oli hieman aivokuollut, mutta ymmärsi asioista paljon enemmän. Siltikin minä kannatan 'puhdasta' lsd:tä. En suosittele huumeita kellekkään mutta en myöskään aio väittää että huumeet ovat pahasta.

• teepee420

tutkareita ei kannata vetää tiiä vaikka rotanmyrkkyä ja muita vähemmän herkullisia jatkeaineita on käytetty valmistamiseen tämä on sitte iha mielipide ilmaisu et ajatelkaa tästä iha mitä ikinä haluatte mut jokainen jotka on elämässään ollu huumeiden kanssa tekemisissä nii tietää sen varsin hyvin että tutkarit tappaa tai sitte vaa muuten pettää psyyke ja sit ollaa koko loppuikänsä melkeempä aivoikuoleita zombieita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe