...Nyt varmaan käyttäytyä oikein täl palstal:-)))
Ku taas tuli muistutus:-)) En voi muuta kun itekseni HYMYILLÄ!!!! Saatteko työkin muistutuksia?
Siis,eikös ne tule ylläpidolta?
Kyll osaan
10
392
Vastaukset
- Yllä-
pidolta, ei ymmärrä.
- 1943
haluaa avata Suomi24:n, niin joutuu odottamaan ja sitten ilmestyvät käyttäytymissäännöt. Punaisella lukee ainakin jotain, että Suomi24 ei vastaa päpläplää jne.
- olenpa itsekin
1943 kirjoitti:
haluaa avata Suomi24:n, niin joutuu odottamaan ja sitten ilmestyvät käyttäytymissäännöt. Punaisella lukee ainakin jotain, että Suomi24 ei vastaa päpläplää jne.
sitä ihmetellyt, vieläpä aikonut kysäistäkin.
Olen mielessäni miettinyt, että sivu on jonkinlainen "väliaikamusiikki", kun oikea sivu ei vielä ehdi näkyviin.
Muuten, Firefox selaimena täällä "kulkeminen" on Exploreria nopeampaa, oman huomioni mukaan.
Kiitos, kun vastasit minulle!
- 1943
tällöin tulee, esimerkiksi juuri äsken. Luultavasti automaattisesti. Pahimmat ryöpytykset olen saanut muilta keskustelijoilta. Silloin tällöin peitettyä ivaa nytkin. Hanhimuori on rasvoittunut myös pinnalta, joten ei haittaa. Ylläpito poistaa pahimmat loukkaukset.
- "Reetta"
...sinul on ainaskin sana hallus,hyvä niin:-))
Nauroin tuota "hanhimuori", mikä se on, jos saan kysyvä?? Ku mie oon vähän "tömppähönöuuno"...mones-
kin asias. - 1943
"Reetta" kirjoitti:
...sinul on ainaskin sana hallus,hyvä niin:-))
Nauroin tuota "hanhimuori", mikä se on, jos saan kysyvä?? Ku mie oon vähän "tömppähönöuuno"...mones-
kin asias.kuullut sanontaa siitä, että valuu kuin vesi hanhen selästä, kun ei osu. Tarkoitan, että minua voi kiusata, elämäni on niin hyvällä mallilla, ettei liiemmälti osu pilkka.
- "Reetta"
1943 kirjoitti:
kuullut sanontaa siitä, että valuu kuin vesi hanhen selästä, kun ei osu. Tarkoitan, että minua voi kiusata, elämäni on niin hyvällä mallilla, ettei liiemmälti osu pilkka.
...vaan "hanhimuori":) Oonha mie kuult, ai sitä tarkotit sil. Olipas hyvin sanottu:)
Ethä loukkaannu, kun kirjotin hanhimuori?
- ymmällä***
Mihin ne tulevat, spostiinko?
- tullut -
huomautuksia, ihmettelen, vastaukseni ovat kärkeviä, mutta tosia.
Totuus tekee kipeää, mutta siitä aina toipuu, siihen voi rkentaa.
Valheesta ei toivu koskaan, eikä valheella saavuta mitään pysyvää.
En tiedä mistä huomautukset tulee. Kyllä täällä on niin monenlaista sukan kuluttajaa, ei kun koneen näpyttelijää,
että antaa muistuttelijoiden jäädä omaan arvoonsa!
En tosin ymmärtänyt mistä olet saanut muistutuksen, enkä viitsi ruveta ketjujakaan selaamaan, kun niin helkutin hidas on taas tämä kakkosnelonen!
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215564- 531645
- 201119
- 69997
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom155934- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120864Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848