Valkea arkku tumman yön
kätköissä,joissa hautautuneet
sydämet matkaavat ylös taivaan
sineen
kääriytyneet rakkauden
haavaliinat
paljosta kärsineet
kaikesta luopuneet
ovat kohdanneet
rakkauden elottomuuden
hiljaa lipuen kaukaisuuteen
maatunut rakkaudettomuus
kultaisen portin taakse
näkymättömyyteen
kaksi rakkautta kerran eläneenä
vierellä jousisoittimien soinnuin
ikuisen rakkauden laella kera
kello kumujen
kumuaa nyt hengettömyyden
säveltään,häilyttää
taittaen elämän
ikuisesti kadonneen
- jo rakkauden
saatto pois
haipunee.
rakkauden saatto
12
282
Vastaukset
- laudi**
...
.. meniki arkkupuolelle :/....hautautuneisiin sydämiin :(...
Hiukan toisenlaista runoutta sinulta.
Kauniita sanoja ja vertauksia olet silti löytänyt :)
runoosi.
*Kai se pittää sinne rakkauven pariin minunkin...
kun kauhistutit sillä "merkilläsikin"... :)*Mitenhän minä tätä puolustelisin...
no sanotaan,että pikaisesti hihasta
vedetty,johon sitten aamulla tein
miellyttävämmän jatko-osan,kun
alkoi paatos niin vaivaamaan.
...- oliko se niin kauhia
merkki ....kooppisesta
jutusta.
Parempa tätä iltaa Sinulle.- laudi**
dolan kirjoitti:
Mitenhän minä tätä puolustelisin...
no sanotaan,että pikaisesti hihasta
vedetty,johon sitten aamulla tein
miellyttävämmän jatko-osan,kun
alkoi paatos niin vaivaamaan.
...- oliko se niin kauhia
merkki ....kooppisesta
jutusta.
Parempa tätä iltaa Sinulle.No ei se ny ihan hirvee ollut.
Mutta pahimmasta päästä...:(
pitäs kartella sitä :/...
kuulemma.
Mutta öitä nyt. laudi** kirjoitti:
No ei se ny ihan hirvee ollut.
Mutta pahimmasta päästä...:(
pitäs kartella sitä :/...
kuulemma.
Mutta öitä nyt.Johan minä varoittelin,jos
uskollaan autuaaksi itsensä
tekee ...- kooppi yhteisössä.
Joten Hyvästejä täältä
ja hyvää jatkoa Sinulle.
Hymyilee hän
mielellään
nyt.
- runo64-1
...riipaisevaa kerrontaa
mustilta vesiltä.
taas saan mieleeni uurnarunosi
jotka olivat koskettavia
mutta tässä astuit aimoaskeleen
eteenpäin tunnelmissasi.
hyvä dolan!!!Kiitos - että jotain irti sait
Kiitos - että uurnan muistit,jota
itse en niin muistakkaan...mikä
lie kirjoittajan mieli tehneen
tälläkin...mutta haluan monenkaltaista
tekstiä tehdä,ettei yhteen urautuisi
niinkuin tässä muutenkaan uraa
luotaisiin...kohan on sepityksiä.
Hyvää illan viettoa ja täälläkin
vaihteeksi pakastaa ehkä luntakin
tiedossa - jos hyvin käy.
- *MURUKULTA*
Synkkää sanojen sanomaa, vaan empäs ihmettele..
mutta uskotaan rakkauden voimaan - siihen uusistumiseen - elämään
Vakuttavaa joka tapauksessa tekstisi dolan!
ps. Laiton sinulle iltayöstä uudelleen sen jutun, sorry kun meni myöhään,
ilta-aikani siinä meni vain runot-puolella eilen. Oli aikani mennä selvittään ja puolustaan ystäviäni sinne.
Parempaa tätä päivää dolan. Uskotaan uuden paremman päivän vielä tulevan,,Voi Kiitos - jota aamusella lempeämmin
kohtelin,sillä alkoi omatunto niin
kolkuttaa.
Hetkessä tämäkin syntyi,kuin
hihastani vetäisin...pitäiskö
jo alkaa olla itsestään huolissaan.
Hitsi - kun nyt sitten olisi
tullut perille...katsotaan,
kun ehdin ja vastaan,kun ehdin.
Hienosti - teet kun ystäviäsi
puolustat,jos tiedät että heitä
on kaltoin kohdeltu.
Luin kuin sattumalta toiselta runo
palstalta niin pitkälti kun sivut
aukenivat ... kyllä siinä itselleni
mietteitä syntyi,mutta en ehtinyt
ottaa osaa niihin kirjoituksiin.
Muista , - että vain runoja
runojen joukossa,ei livenä
ainakaan minun elämässäni
- toivon mukaan.
Hyvää illan kulua Sinulle.
- mertenprinsessa
tyhjyyden rajoille jo ennättäneille,
raskaus saavuttanut tilan jossa
viimeinenkin värähtely on loppunut.
Maatunut rakkaus, kultaisten
porttien takana puhdistumassa.
Tyhyyden kumua säestää
jousisoittimet rakkauden laella.
Kaunis runo kaikessa autenttisuudessa, hyvin puhdistava runo, rohkea runo. Kiitos runostasi Dolan.Mitä - piditkö Sinä tästä paatoksesta,
vaikka elämään niin paljon haudataankin
rakkauksia... uusien tullessa sisään.
Saattue menetetyille rakkauksille,joka
syntyi kuin itsestään.
Sanasi tuottavat balsamia
minulle,jotka säilytän.
Kiitos - ollaan illalle
lempeitä,niin iltakin
on meille.
- Belethiel
Syvissä tummissa vesissä kulkee tämä rakkauden saatto, lopullinen, päätös. Surullinen mutta seesteinen, luopuminen, hyväksyminen.
Tällaista kuvaa runosi minulle piirsi. Raskas, kuin hidastuvat sydämenlyönnit.Monia miljoonia rakkauksia viedään
saattueena pois,jonkun uuden tieltä
ja niin jotenkin se näin menee.
Hyvä - jotka pystyvät sen ikuisesti
pitämään tämän nyky elämän kiihkeissä
rytmeissä kuin elämän eri kiihkoissa
onnellinen hän.joka rakkauden
pystyy pitämään sisällään
- sille omalleen
ja valitulle.
Hiven ehkä taustaa nk.hihasta
vedetystä tarinasta.
Raskas aihe josta ei todellakaan
voi kevyesti kirjoittaa,etenkin
jos toiselle tekee suuren vääryyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
