Hei!
Ajattelin ehdottaa hotelliksi pariskunnille ihanaa rauhallista ja erittäin hyvällä palvelulla varustettua hotellia! Ihanat bungalowit missä asua, aamiainen nam!, hymyllä varusteltua palvelua! Spa hoidot maanpäällinen taivas!!!!!!! Olimme mieheni kanssa 02/08 2 vk:a ja palaisin heti uudelleen. Samui saarena vain nähty kyllä jo siinä ajassa, joten matkakohteena suuntaamme phuketiin 23.1.09 =)
Coral bay resort & spa
2
852
Vastaukset
- luttunen
Kiitos vinkistä! Katsoin myös tripadvisorista tämän hotellin kommentteja ja hyvin positiivisia hehkutuksia löytyi sieltäkin. Siellä kuulemma ainakin isommissa bungaloweissa on kylpyhuone osittain ulkona, ja niin olen nähnyt monen muunkin hotellin bungalow-kuvista.
Onko niissä kylppäreissä paljon tropiikin ötököitä ja ylipäätään bungaloweissa, tuleeko niihin sisälle helpommin ötököitä ja gekkoja kuin tavallisempaan hotellihuoneeseen? Inhoan ja pelkään hämähäkkejä, liskoja ja kaikenlaisia ötököitä yli kaiken!!- gkgjgj
meidän bungalowissa ei ollut yhtään ötökkää, ei kylppärissä eikä muuallakaan. tosin illalla jos ovea pitää auki tulee takuuvarmasti hyttysiä sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671