oon huomannut että fisut ne osaa pakuttaa verisuonet mun päästä! jotenki kyllästyny bingo holdemiin!
aina melkein ennen rahasijoituksia sama homma!
AA käteen ja joku fiskeni maksaa 67os all in tai K7 95 ja muuta sontaa ja eiköhän ohi mennä suoralla tai värillä. tietenki jos on 100 kertaa isompi stack niin voi kokeilla niin joskus itsekkin tehny, mutta jos mulla joku 20k stacki vastaan 55k stack niin kuka teistä maksais puolet stackista sonnalla!
rupeaa vituttaa että vitun amatöörit pääsee aina rahoille! ja itse saa naama vinossa katsella kun se pelle fisu tippuu saman tien finaalipöydassä ja ajatella että vittu mitä peliä ite olisin voittanu nuo kaikki!
ei olis niin vittumaista jos vastassa ois vaikka KK vs mun AA ja sillä mentäis ohi, koska sillon tietäis että tuokin osaa pelata ja ansaitsee rahaa!
koska jokainenhan KK:lla ennen floppia menee all in jos joku laittaa all in, mutta miks jollain 67 bubble vaiheessa jolloin jokainen järkevä ajatteleva ihminen pelaa tiukkaa!
tietenkin voi yrittää ryöstää paskalla, mutta ei maksaa all ineja saatana!
muistakaa vittu all in korotus hyvällä kädellä on eri asia kun maksu paskalla kädellä! kaikki ei vaan vittu tajua sitä!
Huomannut
4
506
Vastaukset
- The Rat
> mutta miks jollain 67 bubble vaiheessa jolloin jokainen järkevä
> ajatteleva ihminen pelaa tiukkaa!
Hyvin harvassa ovat ne tilanteet, jossa 67:lla preflop pistetään nappulat keskelle, varsinkaan maksetaan allia...
Mutta bubblessa voi kyllä pelata aggressiivisestikin ja ihan perustellusti. Ja juuri siitä syystä, että "jokainen järkevä ajatteleva ihminen pelaa tiukkaa", eli kerätään yleensä suhteellisen koviksi kohonneet blindit kuljeksimasta... :)
Tietysti eroa siinä, pelaako päästäkseen rahasijoille vai voittaakseen.
Olen itsekin hävinnyt muutaman turneen ohivetoon, osa niistä on ollut järjettömiäkin. Sellaista sattuu. Useammin on kuitenkin tullut voitto AA:lla kuin tappio... :)- Näin meillä
Muotoilisin bubblessa pelaamisen niin että ei tiukkailla pelataan hyvää agressiivista NL rahapöytä tyyppistä peliä kuitenkin välttäen liian isoja riskejä. Eli isketään paikkoihin ja pelataan käsiä mitkä normaalistikkin pelaisit. Kiusataan tiukkia ja varotaan hieman löysiä.
Ei nyky bubblet yleensä ainakaan minun mielestä yli tiukkailua suurimmalla osalla ole eli aika iso porukasta lyö jo liian innollakin tuossa vaiheessa.
Ei siis sillä että lähtisin 67of mukaan korotettuun mutta tiukkailla suinkaan ei ole tarkoitus. Turnauksissa kun pitää päästä melkein poikkeuksetta kasin sakkiin jos meinaa saada muutakin kun omat poikkeen.
- hiiren seinään
30 dollarin turbo sittari, blindit 200-400 käteen AA ja löin all-in n.1700 iso blindi jolla jälellä 1400 maksaa minut 25s monstereilla. Tiesin jo siinä vaiheessa loppuni tulleen; kolme viitosta ajoi ohitseni!
- The Shark
pelaa turbosittareita?! Miksi antaa heikommille pelaajille tasoitusta turborakenteella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778