Huomannut

puoliammattilainen!

oon huomannut että fisut ne osaa pakuttaa verisuonet mun päästä! jotenki kyllästyny bingo holdemiin!

aina melkein ennen rahasijoituksia sama homma!

AA käteen ja joku fiskeni maksaa 67os all in tai K7 95 ja muuta sontaa ja eiköhän ohi mennä suoralla tai värillä. tietenki jos on 100 kertaa isompi stack niin voi kokeilla niin joskus itsekkin tehny, mutta jos mulla joku 20k stacki vastaan 55k stack niin kuka teistä maksais puolet stackista sonnalla!

rupeaa vituttaa että vitun amatöörit pääsee aina rahoille! ja itse saa naama vinossa katsella kun se pelle fisu tippuu saman tien finaalipöydassä ja ajatella että vittu mitä peliä ite olisin voittanu nuo kaikki!

ei olis niin vittumaista jos vastassa ois vaikka KK vs mun AA ja sillä mentäis ohi, koska sillon tietäis että tuokin osaa pelata ja ansaitsee rahaa!

koska jokainenhan KK:lla ennen floppia menee all in jos joku laittaa all in, mutta miks jollain 67 bubble vaiheessa jolloin jokainen järkevä ajatteleva ihminen pelaa tiukkaa!

tietenkin voi yrittää ryöstää paskalla, mutta ei maksaa all ineja saatana!


muistakaa vittu all in korotus hyvällä kädellä on eri asia kun maksu paskalla kädellä! kaikki ei vaan vittu tajua sitä!

4

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      > mutta miks jollain 67 bubble vaiheessa jolloin jokainen järkevä
      > ajatteleva ihminen pelaa tiukkaa!

      Hyvin harvassa ovat ne tilanteet, jossa 67:lla preflop pistetään nappulat keskelle, varsinkaan maksetaan allia...

      Mutta bubblessa voi kyllä pelata aggressiivisestikin ja ihan perustellusti. Ja juuri siitä syystä, että "jokainen järkevä ajatteleva ihminen pelaa tiukkaa", eli kerätään yleensä suhteellisen koviksi kohonneet blindit kuljeksimasta... :)

      Tietysti eroa siinä, pelaako päästäkseen rahasijoille vai voittaakseen.

      Olen itsekin hävinnyt muutaman turneen ohivetoon, osa niistä on ollut järjettömiäkin. Sellaista sattuu. Useammin on kuitenkin tullut voitto AA:lla kuin tappio... :)

      • Näin meillä

        Muotoilisin bubblessa pelaamisen niin että ei tiukkailla pelataan hyvää agressiivista NL rahapöytä tyyppistä peliä kuitenkin välttäen liian isoja riskejä. Eli isketään paikkoihin ja pelataan käsiä mitkä normaalistikkin pelaisit. Kiusataan tiukkia ja varotaan hieman löysiä.

        Ei nyky bubblet yleensä ainakaan minun mielestä yli tiukkailua suurimmalla osalla ole eli aika iso porukasta lyö jo liian innollakin tuossa vaiheessa.

        Ei siis sillä että lähtisin 67of mukaan korotettuun mutta tiukkailla suinkaan ei ole tarkoitus. Turnauksissa kun pitää päästä melkein poikkeuksetta kasin sakkiin jos meinaa saada muutakin kun omat poikkeen.


    • hiiren seinään

      30 dollarin turbo sittari, blindit 200-400 käteen AA ja löin all-in n.1700 iso blindi jolla jälellä 1400 maksaa minut 25s monstereilla. Tiesin jo siinä vaiheessa loppuni tulleen; kolme viitosta ajoi ohitseni!

      • The Shark

        pelaa turbosittareita?! Miksi antaa heikommille pelaajille tasoitusta turborakenteella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe