Televisio

Madam

Huomenta kaikille...nyt olisi kuulkaa mulla itselläni kysyttävää muilta täällä asuvilta.
Näkyykö teillä itsellänne mikään suomen tv kanavista ja tiedättekö mistä ne voisi tilata?

Nyt on tullut sellainen olo ja tunne että haluan katsoa tv ohjelmia suomeksi tai ainakin suomen kanavilta ulkomaalaisia ohjelmia joita ei ole dubattu.

Jos joku vaan voi antaa edes jonkinlaisen vinkin ja ohjeen olen erittäin kiitollinen.

Ensi viikolla käyn varmasti hakemassa suomesta laukullisen dvd ohjelmia.

8

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expat

      Kaikki maksuttomat kanavat (kymmenkunta) saa näkymään ostamalla (=vuokraamalla) Suomesta Canal Digitalin kanavapaketin. Tosin heidän sääntöjensä mukaan ko. kanavakorttia ei saisi viedä ulkomaille, mutta senhän voi kätevästi kiertää tekemällä sopimus jonkun Suomessa asuvan sukulaisen tai kaverin nimiin.

      • piikalikka

        Hyvät ohjeet edellä.Hyvin näkyi ja sitäpä katsottiin.Siis kaikki hömpät ohjelmat varsinkin.HAH.


      • Madam

        Kiitos paljon neuvosta,ensi viikolla menen käymään siellä ja hommaan sen.
        Anteeksi vielä tyhmä kysymys,tarvitsenko jonkin laitteen sieltä mukaani vaiko sen kortin?
        Meillä on kotona sellainen pikku loota jossa paikka smart card,eli sinne lykkään kortin ja katson tv:tä?
        Näissä asioissa mä olen aika huono....mä aloin ihmettelemään kun meillä näkyy 450 kanavaa mm. korea,saudi-arabia etc hieman vähemmän katsottuja kanavia..muttei yhtään pohjoismaalaista.
        Varsinkaan saudi-arabian televisio ei kiinnosta siellä asuttujen vuosien jälkeen.

        SUUR KIITOS JO ENSIMMÄISESTÄ VASTAUKSESTA


      • Expat
        Madam kirjoitti:

        Kiitos paljon neuvosta,ensi viikolla menen käymään siellä ja hommaan sen.
        Anteeksi vielä tyhmä kysymys,tarvitsenko jonkin laitteen sieltä mukaani vaiko sen kortin?
        Meillä on kotona sellainen pikku loota jossa paikka smart card,eli sinne lykkään kortin ja katson tv:tä?
        Näissä asioissa mä olen aika huono....mä aloin ihmettelemään kun meillä näkyy 450 kanavaa mm. korea,saudi-arabia etc hieman vähemmän katsottuja kanavia..muttei yhtään pohjoismaalaista.
        Varsinkaan saudi-arabian televisio ei kiinnosta siellä asuttujen vuosien jälkeen.

        SUUR KIITOS JO ENSIMMÄISESTÄ VASTAUKSESTA

        Pakettiin kuuluu satelliittivastaanotin, katselukortti ja lautasantenni, joka todellakin on laitettava talon katolle, muuten ei näy. Latviassa mm. Unisat voi auttaa sinua lautasantennin asennuksessa ja suuntaamisessa.

        Kts. lisätietoja www.canaldigital.fi


      • Riganieki
        Madam kirjoitti:

        Kiitos paljon neuvosta,ensi viikolla menen käymään siellä ja hommaan sen.
        Anteeksi vielä tyhmä kysymys,tarvitsenko jonkin laitteen sieltä mukaani vaiko sen kortin?
        Meillä on kotona sellainen pikku loota jossa paikka smart card,eli sinne lykkään kortin ja katson tv:tä?
        Näissä asioissa mä olen aika huono....mä aloin ihmettelemään kun meillä näkyy 450 kanavaa mm. korea,saudi-arabia etc hieman vähemmän katsottuja kanavia..muttei yhtään pohjoismaalaista.
        Varsinkaan saudi-arabian televisio ei kiinnosta siellä asuttujen vuosien jälkeen.

        SUUR KIITOS JO ENSIMMÄISESTÄ VASTAUKSESTA

        Suomen kanavia ei varmaan ole paljoa tyrkyllä senkin takia, että siellä on niin tarkkaa nipotusta tekijänoikeus- ym. maksujen suhteen.
        Eihän täällä näe maikkarin netistäkään esimerkiksi formuloita (tosin näkyy muutenkin ilmaiseksi) vaikka maksaisikin. Perustelevat juuri näillä tekijänoikeusmaksuilla ja ovat rajoittaneet IP osoitteita sen takia. Netin kautta muuten YLEn areenalta näkee heidän uutisiaan melko pienellä viiveellä, sekä joitakin muita YLEn ohjelmia, jos siellä on jotain kiinnostavaa. Osa on niistäkin rajattu näkyväksi vain Suomessa. Kesällä kuitenkin lapseni katselivat sieltä pikkutenavien aamuohjelmia.


      • Valmiera
        Riganieki kirjoitti:

        Suomen kanavia ei varmaan ole paljoa tyrkyllä senkin takia, että siellä on niin tarkkaa nipotusta tekijänoikeus- ym. maksujen suhteen.
        Eihän täällä näe maikkarin netistäkään esimerkiksi formuloita (tosin näkyy muutenkin ilmaiseksi) vaikka maksaisikin. Perustelevat juuri näillä tekijänoikeusmaksuilla ja ovat rajoittaneet IP osoitteita sen takia. Netin kautta muuten YLEn areenalta näkee heidän uutisiaan melko pienellä viiveellä, sekä joitakin muita YLEn ohjelmia, jos siellä on jotain kiinnostavaa. Osa on niistäkin rajattu näkyväksi vain Suomessa. Kesällä kuitenkin lapseni katselivat sieltä pikkutenavien aamuohjelmia.

        Sama resepti toimii myös toisteppäin ...Ostat kanavapaketin Latviasta ja näet Latvian muistaakseni 7 kanavaa. Samassa paketissa on Viron,Liettuan ja Puolan ohjelmat..kaikkiaan noin 100 kanavaa.

        Katso: viasat.lv


      • viikon ajan netistä
        Expat kirjoitti:

        Pakettiin kuuluu satelliittivastaanotin, katselukortti ja lautasantenni, joka todellakin on laitettava talon katolle, muuten ei näy. Latviassa mm. Unisat voi auttaa sinua lautasantennin asennuksessa ja suuntaamisessa.

        Kts. lisätietoja www.canaldigital.fi

        http://areena.yle.fi/selaa


      • Madam
        Valmiera kirjoitti:

        Sama resepti toimii myös toisteppäin ...Ostat kanavapaketin Latviasta ja näet Latvian muistaakseni 7 kanavaa. Samassa paketissa on Viron,Liettuan ja Puolan ohjelmat..kaikkiaan noin 100 kanavaa.

        Katso: viasat.lv

        Kiitos vielä kerran kaikille neuvoista,huomenna lennän suomeen ja laitan tv asiat kuntoon.

        Kuukauden kuluttua on muutto tuohon lähikadulle,ja tänään ns.taloyhtiön sihteeri sanoi että heidän huoltomiehet tekevät kaikki antennityöt etc mitä tarvitaan eli kortti vain kassiin kun tulen takaisin.

        Hyvää viikon jatkoa kaikille.....ja lomalle tuleville tiedoksi,nyt sataa suht märkää lunta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      737
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe