Lama ja syvään
Viikko sitten 200 miljoona € elvytykseen.
Nyt uskalletaan jo puhua 2 miljardi € elvytykseen
Minun veikkaus valtion velka kaksinkertaistu seuraavan 2 vuoden aikana.
Ja todella toivon että veikkaan väärin.
Miten hyvin on Kotka varautunut?
8
325
Vastaukset
- demareiden Paatero
on luvannut kaikkea kivaa työpaikoista lähtien. Demarit luottavat Paateron lupaukseen ja odottavat näitä työpaikkoja.
- pitäkääsikolättinne
wonterghem kirjoitti:
Puhuivat unelmista, jos joku on luvannut jotain se oli varmasti reilu unta.
Melkein oli samaa mieltä kanssasi.
Olin lähdössä ehdokkaaksi jo aikaisemmissa kuntavaaleissa teemana verojen kiristäminen ja panostaminen huonoihin aikoihin. Jostain kumman syystä se ei kansalaisiin purrut. Nyt tosiaan ollaan huonossa ajassa ja velka kasvaa reilusti. Toivottavasti ei tuplaannu, koska korot alkavat olla jo sietämättömät, saati sitten lyhennys.
Tuo Demari viha vaan pisti vihaksi. En ole demari, mutta miksi pirussa sitä pitää joka kohdassa koittaa toista piikitellä. Jättäkää jo siellä Kotkassakin tuo "kateus" sivuun ja koettakaa selvitä, koska muuten kaadutte kokonaan. - paljon nähnyt
nää on näitä lupauksia jotka jostain kumman syystä loppujen lopuksi eivät toteudu,olen ollut joskus kaupungin valtuuston kokouksissa on tavallista sekoilua pari puhuu ja muut ovat kuin puu jumalia paikallaan eikä sanaakaan puhetta tule ulos parin tunnin aikana.
- on jo ryhmäkokouksissa
paljon nähnyt kirjoitti:
nää on näitä lupauksia jotka jostain kumman syystä loppujen lopuksi eivät toteudu,olen ollut joskus kaupungin valtuuston kokouksissa on tavallista sekoilua pari puhuu ja muut ovat kuin puu jumalia paikallaan eikä sanaakaan puhetta tule ulos parin tunnin aikana.
yleensä puitu valmiiksi, ettei tarvi riidellä enää valtuustosalissa.
- Ihan on sama tyyli
paljon nähnyt kirjoitti:
kirjoittaa kuin "taustojen nokisutarilla". Saitpahan taas haukutuksi Demareita tällekin päivälle.
- sanoa ihan samaa
pitäkääsikolättinne kirjoitti:
Melkein oli samaa mieltä kanssasi.
Olin lähdössä ehdokkaaksi jo aikaisemmissa kuntavaaleissa teemana verojen kiristäminen ja panostaminen huonoihin aikoihin. Jostain kumman syystä se ei kansalaisiin purrut. Nyt tosiaan ollaan huonossa ajassa ja velka kasvaa reilusti. Toivottavasti ei tuplaannu, koska korot alkavat olla jo sietämättömät, saati sitten lyhennys.
Tuo Demari viha vaan pisti vihaksi. En ole demari, mutta miksi pirussa sitä pitää joka kohdassa koittaa toista piikitellä. Jättäkää jo siellä Kotkassakin tuo "kateus" sivuun ja koettakaa selvitä, koska muuten kaadutte kokonaan.vaikka en Demari minäkään ole, että pattiin alkaa ottamaan jo moinen. Varsinkin porukalta jolla ei ole minkään sortin kuntapolitiikkameriittiä, saati sitten pitkän linjan historiaa. Uskomatonta!
- kuka arto?
Ihan on sama tyyli kirjoitti:
kirjoittaa kuin "taustojen nokisutarilla". Saitpahan taas haukutuksi Demareita tällekin päivälle.
en tiedä ketä artoa tarkoitat kerro minullekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316