takapuolessa kipeä näppylä. :o

essijee

eilen huomasin istuessani että on satttuu takapuoleen, siis sinne iholle eikä peräaukkoon. sitten menin katsomaan niin siellä on sellainen ihan 5mm x 5mm kokoinen punainen näppylä joka on kipeä. kun siihen koskee, sattuu ja istuminen sattuu. se on suurin piirtein keskellä pakaraa mutta vähän alempana.
olisko kellää tietoa mikä se on ja meneekö ohi itsestään vai pitääkö mennä lääkäriin. :S

5

4652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että se on

vaaraton finni tai sitten paise.

Kyllä, finnejä tulee ihmisille myös takapuoleen, itselläkin aina joskus, ja ne on aika isoja ja kipeitä, mutta paranee pian, ainakin pahin kipuvaihe.

Jos patti on isompi ja selvästi aiheuttaa tuskaa, eikä parane parissa päivässä, se voi olla paise, jolloin se kannattaa varmaankin puhkaista joko lääkärillä tai itse hygieenisesti.

Sinuna en huolehtisi vielä, katso pari päivää miten homma etenee.

• Mika P

Paiseen tarvitsee "kypsyä" ensin, eli kipein punainen infektio/turvotus muuttua ensin vaaleammaksi. Sitten puhkaisu, jos itse tehdään. Näin on neuvottu joskus.

• Anonyymi

Mulla on myös te 5mm x 5mm näppylä takapuoles ollu jo kohta 2 viikkoo joten mietin et mitä vithuu. Vosiko jokuu auttaa mua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on myös te 5mm x 5mm näppylä takapuoles ollu jo kohta 2 viikkoo joten mietin et mitä vithuu. Vosiko jokuu auttaa mua?

Se ei oo kipee tai mitää mut kun sitä puristaa nii sieltä tulee verta :/

• vaikuttaa

Voisit kokeilla virutella sitä lämpimällä saippuavedellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe