sylit

Kuinka monta lämmintä syliä
pitää läpi käydä
jotta Sinun sylisi löytäisin

kuinka monta syliä olet löytänyt
jotta Minun syliini saapuisit

ja sinne
jäämään.

14

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      pituutensa, tai paremminkin lyhyytensä vuoksi
      oleva runo Sinulta.

      Jonkun erityisen ihmisen sylin kaipuu on tässä,
      käsinkosketeltavaa ikävää.

      Oli mieleeni.

      • Hienoa - kun huomasit tämän
        lyhyyden,sillä monesti olen
        muille suitsutusta antanut
        sen johdosta,kun ovat pystyneet
        kuin halunneet lyhyesti kirjoittaa.

        Usein annan suuren arvon tulkintojesi
        sanoihin,joita osaat ja pystyt
        sanoa niin kuin Sinä vain voit
        - ilmaan kaartelua
        - ja muistuttamalla myös tekstin
        toista puolta,ilman lahjontaa.
        Se on hyvä merkki Sinulta.

        Hyvää illan alkua Sinulle.


    • KrisseLinnanneito

      ...Ja ytimeikkäästi sanottu upeaa...
      Kaikki siinä muutamassa rivissä.
      Päivänjatkoja Dolan=)

      • Monesti olen ihaillut niitä,jotka
        mahduttavat sanomansa - kiteytetysti-ja
        minä ikäänkuin yritän perässä samaa mutta
        kuitenkin,en vain tahdo omastani luopua.
        Tämä oli eräs selkävoittoni tuosta
        juurrutetusta tavastani
        - tehdä lyhyt -
        iti oikeastaan yöllä
        ja aamullakin... työntäen
        minut tänne tällä tekstillä.

        Kiitos Sinulle... oli kiva
        kuulla mielipiteesi,ei muuta
        kuin tänne lunta tupaan tai
        päinvastoin...kyllä ne jonnekin
        jää itämään.

        Hyvää illan rientoa vaikka
        koneesi ääreen.


    • Keltainen-toukokuu

      .. mutta asiaa kirjoitit. :)

      • ... minä Kiitän Sinua
        näistä kolmesta sanastasi.


    • Belethiel

      Lyhyt kaunis, haikea runo jossa kuitenkin usko sen oikean sylin löytymiseen.
      Tulee mieleeni aasialainen viisaus; "ei ole merkitystä kuinka monesti kaadut, ainoastaan sillä miten monta kertaa nouset ylös".

      • Tämä oli ikäänkuin pakko tehdä edellisen
        jälkeen,joka kaiversi yöllä ja aamulla
        tämän tekemään sen nyt tällä tavoin.
        Aasialainen viisaus on varmaan
        hyvin oikeaan osunut ja pitää
        paikkansa tässäkin elämässä,
        jota tavallaan on oppinutkin.

        Kiitän jälleen
        Sinua.


    • Laudi

      Lyhyt runo sinulta.
      Lyhyt ja ytimekäs..
      .. pidin :)

      ..:/
      kai siinäki joku tolkku pittää olla :(
      tuossaki sylliin menemisessä.

      • Kiitos - edellistä piti hiukka
        poseerata uusiin kuosiin ja
        lyhyemmin.

        Kyllä joka asiassa pitää
        tolkku olla kuin arvonsa
        mutta runossa kuin elokuvissakin
        se on vain helpompaa kuin
        tosi elämässä/tilanteessa.

        Olkoon iltasi kivuton
        ja säyseä...hymynä.


    • Minanoita

      Täytyypä sanoa että
      melkoisella runolla
      viskasit, äärettömän
      hyvällä sellaisella!
      (nyt en spekuloi enempiä
      sanoisin olevani melkolailla
      sanaton)

      Noita

      • Niin että aivan sanaton,jota ehkä
        hieman kummastelen,mutta ehkä siinä
        jotain kutsuvan toiveen kosketusta
        on sinne sisimpään hipaisten.

        Minä Kiitän Sinua.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Niin että aivan sanaton,jota ehkä
        hieman kummastelen,mutta ehkä siinä
        jotain kutsuvan toiveen kosketusta
        on sinne sisimpään hipaisten.

        Minä Kiitän Sinua.

        kuultu ja kaikki
        sanat takaisin minuun
        palautettu kiitos siis
        itsellesi =))


      • Minanoita kirjoitti:

        kuultu ja kaikki
        sanat takaisin minuun
        palautettu kiitos siis
        itsellesi =))

        ja ymmärrys korkealla
        latvuksessa,jonne en
        yllä tähteä laittamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe