sylit

Kuinka monta lämmintä syliä
pitää läpi käydä
jotta Sinun sylisi löytäisin

kuinka monta syliä olet löytänyt
jotta Minun syliini saapuisit

ja sinne
jäämään.

14

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      pituutensa, tai paremminkin lyhyytensä vuoksi
      oleva runo Sinulta.

      Jonkun erityisen ihmisen sylin kaipuu on tässä,
      käsinkosketeltavaa ikävää.

      Oli mieleeni.

      • Hienoa - kun huomasit tämän
        lyhyyden,sillä monesti olen
        muille suitsutusta antanut
        sen johdosta,kun ovat pystyneet
        kuin halunneet lyhyesti kirjoittaa.

        Usein annan suuren arvon tulkintojesi
        sanoihin,joita osaat ja pystyt
        sanoa niin kuin Sinä vain voit
        - ilmaan kaartelua
        - ja muistuttamalla myös tekstin
        toista puolta,ilman lahjontaa.
        Se on hyvä merkki Sinulta.

        Hyvää illan alkua Sinulle.


    • KrisseLinnanneito

      ...Ja ytimeikkäästi sanottu upeaa...
      Kaikki siinä muutamassa rivissä.
      Päivänjatkoja Dolan=)

      • Monesti olen ihaillut niitä,jotka
        mahduttavat sanomansa - kiteytetysti-ja
        minä ikäänkuin yritän perässä samaa mutta
        kuitenkin,en vain tahdo omastani luopua.
        Tämä oli eräs selkävoittoni tuosta
        juurrutetusta tavastani
        - tehdä lyhyt -
        iti oikeastaan yöllä
        ja aamullakin... työntäen
        minut tänne tällä tekstillä.

        Kiitos Sinulle... oli kiva
        kuulla mielipiteesi,ei muuta
        kuin tänne lunta tupaan tai
        päinvastoin...kyllä ne jonnekin
        jää itämään.

        Hyvää illan rientoa vaikka
        koneesi ääreen.


    • Keltainen-toukokuu

      .. mutta asiaa kirjoitit. :)

      • ... minä Kiitän Sinua
        näistä kolmesta sanastasi.


    • Belethiel

      Lyhyt kaunis, haikea runo jossa kuitenkin usko sen oikean sylin löytymiseen.
      Tulee mieleeni aasialainen viisaus; "ei ole merkitystä kuinka monesti kaadut, ainoastaan sillä miten monta kertaa nouset ylös".

      • Tämä oli ikäänkuin pakko tehdä edellisen
        jälkeen,joka kaiversi yöllä ja aamulla
        tämän tekemään sen nyt tällä tavoin.
        Aasialainen viisaus on varmaan
        hyvin oikeaan osunut ja pitää
        paikkansa tässäkin elämässä,
        jota tavallaan on oppinutkin.

        Kiitän jälleen
        Sinua.


    • Laudi

      Lyhyt runo sinulta.
      Lyhyt ja ytimekäs..
      .. pidin :)

      ..:/
      kai siinäki joku tolkku pittää olla :(
      tuossaki sylliin menemisessä.

      • Kiitos - edellistä piti hiukka
        poseerata uusiin kuosiin ja
        lyhyemmin.

        Kyllä joka asiassa pitää
        tolkku olla kuin arvonsa
        mutta runossa kuin elokuvissakin
        se on vain helpompaa kuin
        tosi elämässä/tilanteessa.

        Olkoon iltasi kivuton
        ja säyseä...hymynä.


    • Minanoita

      Täytyypä sanoa että
      melkoisella runolla
      viskasit, äärettömän
      hyvällä sellaisella!
      (nyt en spekuloi enempiä
      sanoisin olevani melkolailla
      sanaton)

      Noita

      • Niin että aivan sanaton,jota ehkä
        hieman kummastelen,mutta ehkä siinä
        jotain kutsuvan toiveen kosketusta
        on sinne sisimpään hipaisten.

        Minä Kiitän Sinua.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Niin että aivan sanaton,jota ehkä
        hieman kummastelen,mutta ehkä siinä
        jotain kutsuvan toiveen kosketusta
        on sinne sisimpään hipaisten.

        Minä Kiitän Sinua.

        kuultu ja kaikki
        sanat takaisin minuun
        palautettu kiitos siis
        itsellesi =))


      • Minanoita kirjoitti:

        kuultu ja kaikki
        sanat takaisin minuun
        palautettu kiitos siis
        itsellesi =))

        ja ymmärrys korkealla
        latvuksessa,jonne en
        yllä tähteä laittamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe