Kuinka monta lämmintä syliä
pitää läpi käydä
jotta Sinun sylisi löytäisin
kuinka monta syliä olet löytänyt
jotta Minun syliini saapuisit
ja sinne
jäämään.
sylit
14
391
Vastaukset
- lindalinda1
pituutensa, tai paremminkin lyhyytensä vuoksi
oleva runo Sinulta.
Jonkun erityisen ihmisen sylin kaipuu on tässä,
käsinkosketeltavaa ikävää.
Oli mieleeni.Hienoa - kun huomasit tämän
lyhyyden,sillä monesti olen
muille suitsutusta antanut
sen johdosta,kun ovat pystyneet
kuin halunneet lyhyesti kirjoittaa.
Usein annan suuren arvon tulkintojesi
sanoihin,joita osaat ja pystyt
sanoa niin kuin Sinä vain voit
- ilmaan kaartelua
- ja muistuttamalla myös tekstin
toista puolta,ilman lahjontaa.
Se on hyvä merkki Sinulta.
Hyvää illan alkua Sinulle.
...Ja ytimeikkäästi sanottu upeaa...
Kaikki siinä muutamassa rivissä.
Päivänjatkoja Dolan=)Monesti olen ihaillut niitä,jotka
mahduttavat sanomansa - kiteytetysti-ja
minä ikäänkuin yritän perässä samaa mutta
kuitenkin,en vain tahdo omastani luopua.
Tämä oli eräs selkävoittoni tuosta
juurrutetusta tavastani
- tehdä lyhyt -
iti oikeastaan yöllä
ja aamullakin... työntäen
minut tänne tällä tekstillä.
Kiitos Sinulle... oli kiva
kuulla mielipiteesi,ei muuta
kuin tänne lunta tupaan tai
päinvastoin...kyllä ne jonnekin
jää itämään.
Hyvää illan rientoa vaikka
koneesi ääreen.
- Keltainen-toukokuu
.. mutta asiaa kirjoitit. :)
- Belethiel
Lyhyt kaunis, haikea runo jossa kuitenkin usko sen oikean sylin löytymiseen.
Tulee mieleeni aasialainen viisaus; "ei ole merkitystä kuinka monesti kaadut, ainoastaan sillä miten monta kertaa nouset ylös".Tämä oli ikäänkuin pakko tehdä edellisen
jälkeen,joka kaiversi yöllä ja aamulla
tämän tekemään sen nyt tällä tavoin.
Aasialainen viisaus on varmaan
hyvin oikeaan osunut ja pitää
paikkansa tässäkin elämässä,
jota tavallaan on oppinutkin.
Kiitän jälleen
Sinua.
- Laudi
Lyhyt runo sinulta.
Lyhyt ja ytimekäs..
.. pidin :)
..:/
kai siinäki joku tolkku pittää olla :(
tuossaki sylliin menemisessä.Kiitos - edellistä piti hiukka
poseerata uusiin kuosiin ja
lyhyemmin.
Kyllä joka asiassa pitää
tolkku olla kuin arvonsa
mutta runossa kuin elokuvissakin
se on vain helpompaa kuin
tosi elämässä/tilanteessa.
Olkoon iltasi kivuton
ja säyseä...hymynä.
- Minanoita
Täytyypä sanoa että
melkoisella runolla
viskasit, äärettömän
hyvällä sellaisella!
(nyt en spekuloi enempiä
sanoisin olevani melkolailla
sanaton)
NoitaNiin että aivan sanaton,jota ehkä
hieman kummastelen,mutta ehkä siinä
jotain kutsuvan toiveen kosketusta
on sinne sisimpään hipaisten.
Minä Kiitän Sinua.- Minanoita
dolan kirjoitti:
Niin että aivan sanaton,jota ehkä
hieman kummastelen,mutta ehkä siinä
jotain kutsuvan toiveen kosketusta
on sinne sisimpään hipaisten.
Minä Kiitän Sinua.kuultu ja kaikki
sanat takaisin minuun
palautettu kiitos siis
itsellesi =)) Minanoita kirjoitti:
kuultu ja kaikki
sanat takaisin minuun
palautettu kiitos siis
itsellesi =))ja ymmärrys korkealla
latvuksessa,jonne en
yllä tähteä laittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
