itse asiassa niitä on kolme ja ovat leuan alla,välillä ovat siedettävän kokoisia ja välillä tuntuvat inhottavan isoilta...liikkuvat kuitenkin ja ovat soikeita eivätkä ole kiinnittyneitä, kun suurenevat niin muuttuvat hieman kovemmiksi ja kun pienenevät niin pehmenevät jonkun verran.eivät kuitenkaan katoa täysin pienenevät vaan mukavamman tuntuisiksi.
Onko muilla vastaavaa?ihmetyttää kovin.Kärsin aika pahasta aknesta, todella paljon finnejä leuan ja kasvojen alueella ja hartioissa ja jotain vaaleita näppyjä.
Saakeli kun tuntuu taas epämiellyttävän isolle tuo leuan alla oleva. :(
Ei kipeä imusolmuke, mutta pienenee ja suurenee
4
4563
Vastaukset
- Olen samassa tilanteessa
Tiiän varsin hyvin miltä sinusta tuntuu. Minullakin on leuan alla yksi patti... se on sellainen "kumimainen" (kova) ja liikkuu jos sitä näprää. Välillä se on todella litteä, välillä se on pyöreän soikeahko ja suuri... silloin se on aika kova. Eikä siihen satu. En kyllä yhtään tiedä mikä se on. Kävin viime syksyllä ultrassa ja siellä vaan sanottiin että se olisi tavallinen imusolmuke, mutta eikös imusolmukkeet ole sellaisia todella pieniä ja pehmeitä palloja, joita ei edes tunne... omituista kuitenkin, pitää varmaan taas kohta mennä lääkäriin ja vaatimaan lisätutkimuksia kun ei toi patti lähde. -.-
Jos se nyt joku imusolmukesyöpä on niin minun iässäni (15-16v) se kai ei ole vielä tuomio?
Minullakin on paljon finnejä! En kyllä tiiä et suureneeko imusolmukkeet finnien takia... suosittelen sinun käymään lääkärissä ja vaatimaan ainakin ultraa. - ...hmmm
http://www.wrongdiagnosis.com/symptoms/swollen_neck_lymph_nodes/common.htm
Tuossa yleisimmät syyt USA:ssa turvonneisiin kaulan imusolmukkeisiin.
Löytyy akne yhtenä yleisimmistä syistä, eli se on yksi vaihtoehdoista.Minkälainen akne sulla on?Mulla on välillä jopa märkäpesäkkeitä.- Ei ketjun aloittaja, toka p...
Mulla on kai jonkin asteinen akne kasvoissa. Eipä noi finnit lähde sitten millään, mutta miten finnien tai aknen takia imusolmukkeet turpoavat? :D
Eipä tuo imusolmuke näytä olevan koskaan kipeäkään... sen takia ainakin itse pelkään että jos se onkin kasvain. :(
- Nimetön
Minua on vaivannut koko ikäni vastaavat oireet kuin sinulla. "muuttuvat solmukkeet" leuan alla,kaulalla ja nivuksissa. Aikoinaan pelkäsin syöpää. Olen tullut siihen tulokseen,että silloin kyseessä on jokin muu tulehdus,hermopaine tai juomisesta johtuva reaktio. Silloin, kun elämä on välillä tasapainossa,solmukkeet on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708