neitsytmies

jos ja kunnes...

voi elämä! miten voi olla neitsytmies jankuttaja, saman asian toistaja ja vastausta vaativa. ikinä en enää sorru moiseen "eliöön".
eihän tuollainen sairas kyttääjää, uhkailija ole edes mies!!!!
pakataan nuo otukset veneeseen ja laitetaan ne autiolle saarelle

7

1826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamele ontti

      Sinä taidat vaihtaa nimimerkkiä ja jankuttaa sitten sitä yhtä ja samaa paskaa. Tekstisi on tullut jo tutuksi. Ole vaan oma itsesi!

    • woi witsi

      Alko ottaa päähän.

      Mietein jo, että onko ukko tyhmä? Dementoitunut?
      Kun aina kertoi samoja juttuja ja niille piti kohteliaasti nauraa tai vähintään myhähtää.

      Mutta äijällähän oli niin monta muijaa tulessa yhtäaikaa, että ei muistanut kenelle oli mitäkin saunassa, lenkillä, petissä taikka aamupalalla selittänyt, että sekosi siinä juttuinensa omaan näppäryyteensä.

      Tekstareita ja sähkäreitaä kai lähetti samoina kopioina koko 'akkakatraalleen'.

      Me jätettiin se!

      Nyt on tuo panomies ihan yksin.

      Hyvä näin.

      • hepuli jokin aika sitte!

        Haukuin pystyyn neitsytM ja se alkoi soitella ja selittää minulle, että häntä ahdistellaan.
        Haistoin palaneen käryä, kun puhelimessa oli aina vastaja päällä yötä päivää. Halusi keskustelevan naisen, mutta määräsi milloin keskustellaan. Enimmäkseen sängyssä, mutta ei muutoin.


    • väkä

      ÄLÄS YLEISTÄ'...............

      • se sama

        paska, joka täällä on kok viime syksyn heilunut. Ei ihme että ukko teki mitä teki.


    • kuin

      petturi avokkini vuodatus! Olen tosiaan Neitsyt ja akka humpusi toisen kanssa. Kun paljastui syy oli tietysti minun kuinkas muuten. Akka luuli voittaneensa pelin, mutta erehtyy raskaasti lähiaikoina yllätys on tulossa ja sellainen, mitä mokoma plösö ei ikinä arvaakkaan!

      • pari viikkoa sitten

        Avokki (se huora siis) sattui "ihmeellisesti" viestimään minulle neitsyt miehestä, jonka olin juuri tavannut.Nainen itse on vesimies.Siinäpä on ollut "hyvä pari".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe