voi elämä! miten voi olla neitsytmies jankuttaja, saman asian toistaja ja vastausta vaativa. ikinä en enää sorru moiseen "eliöön".
eihän tuollainen sairas kyttääjää, uhkailija ole edes mies!!!!
pakataan nuo otukset veneeseen ja laitetaan ne autiolle saarelle
neitsytmies
7
1888
Vastaukset 7
- kamele ontti
Sinä taidat vaihtaa nimimerkkiä ja jankuttaa sitten sitä yhtä ja samaa paskaa. Tekstisi on tullut jo tutuksi. Ole vaan oma itsesi!
- woi witsi
Alko ottaa päähän.
Mietein jo, että onko ukko tyhmä? Dementoitunut?
Kun aina kertoi samoja juttuja ja niille piti kohteliaasti nauraa tai vähintään myhähtää.
Mutta äijällähän oli niin monta muijaa tulessa yhtäaikaa, että ei muistanut kenelle oli mitäkin saunassa, lenkillä, petissä taikka aamupalalla selittänyt, että sekosi siinä juttuinensa omaan näppäryyteensä.
Tekstareita ja sähkäreitaä kai lähetti samoina kopioina koko 'akkakatraalleen'.
Me jätettiin se!
Nyt on tuo panomies ihan yksin.
Hyvä näin.- hepuli jokin aika sitte!
Haukuin pystyyn neitsytM ja se alkoi soitella ja selittää minulle, että häntä ahdistellaan.
Haistoin palaneen käryä, kun puhelimessa oli aina vastaja päällä yötä päivää. Halusi keskustelevan naisen, mutta määräsi milloin keskustellaan. Enimmäkseen sängyssä, mutta ei muutoin.
- väkä
ÄLÄS YLEISTÄ'...............
- se sama
paska, joka täällä on kok viime syksyn heilunut. Ei ihme että ukko teki mitä teki.
- kuin
petturi avokkini vuodatus! Olen tosiaan Neitsyt ja akka humpusi toisen kanssa. Kun paljastui syy oli tietysti minun kuinkas muuten. Akka luuli voittaneensa pelin, mutta erehtyy raskaasti lähiaikoina yllätys on tulossa ja sellainen, mitä mokoma plösö ei ikinä arvaakkaan!
- pari viikkoa sitten
Avokki (se huora siis) sattui "ihmeellisesti" viestimään minulle neitsyt miehestä, jonka olin juuri tavannut.Nainen itse on vesimies.Siinäpä on ollut "hyvä pari".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1461435Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️1011173Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551033On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75837Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞41835- 55797
- 66717
- 47695
- 43661
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.167655Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä37650Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199618Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus104565- 201544
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59523- 106518
- 35511
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91478