neitsytmies

jos ja kunnes...

voi elämä! miten voi olla neitsytmies jankuttaja, saman asian toistaja ja vastausta vaativa. ikinä en enää sorru moiseen "eliöön".
eihän tuollainen sairas kyttääjää, uhkailija ole edes mies!!!!
pakataan nuo otukset veneeseen ja laitetaan ne autiolle saarelle

7

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamele ontti

Sinä taidat vaihtaa nimimerkkiä ja jankuttaa sitten sitä yhtä ja samaa paskaa. Tekstisi on tullut jo tutuksi. Ole vaan oma itsesi!

• woi witsi

Alko ottaa päähän.

Mietein jo, että onko ukko tyhmä? Dementoitunut?
      Kun aina kertoi samoja juttuja ja niille piti kohteliaasti nauraa tai vähintään myhähtää.

Mutta äijällähän oli niin monta muijaa tulessa yhtäaikaa, että ei muistanut kenelle oli mitäkin saunassa, lenkillä, petissä taikka aamupalalla selittänyt, että sekosi siinä juttuinensa omaan näppäryyteensä.

Tekstareita ja sähkäreitaä kai lähetti samoina kopioina koko 'akkakatraalleen'.

Me jätettiin se!

Nyt on tuo panomies ihan yksin.

Hyvä näin.

• hepuli jokin aika sitte!

Haukuin pystyyn neitsytM ja se alkoi soitella ja selittää minulle, että häntä ahdistellaan.
        Haistoin palaneen käryä, kun puhelimessa oli aina vastaja päällä yötä päivää. Halusi keskustelevan naisen, mutta määräsi milloin keskustellaan. Enimmäkseen sängyssä, mutta ei muutoin.

• väkä

ÄLÄS YLEISTÄ'...............

• se sama

paska, joka täällä on kok viime syksyn heilunut. Ei ihme että ukko teki mitä teki.

• kuin

petturi avokkini vuodatus! Olen tosiaan Neitsyt ja akka humpusi toisen kanssa. Kun paljastui syy oli tietysti minun kuinkas muuten. Akka luuli voittaneensa pelin, mutta erehtyy raskaasti lähiaikoina yllätys on tulossa ja sellainen, mitä mokoma plösö ei ikinä arvaakkaan!

• pari viikkoa sitten

Avokki (se huora siis) sattui "ihmeellisesti" viestimään minulle neitsyt miehestä, jonka olin juuri tavannut.Nainen itse on vesimies.Siinäpä on ollut "hyvä pari".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2672
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      79
      2278
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1661
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      51
      1160
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      279
      1003
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      957
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      69
      874
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      15
      864
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      779
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      751
    Aihe