voi elämä! miten voi olla neitsytmies jankuttaja, saman asian toistaja ja vastausta vaativa. ikinä en enää sorru moiseen "eliöön".
eihän tuollainen sairas kyttääjää, uhkailija ole edes mies!!!!
pakataan nuo otukset veneeseen ja laitetaan ne autiolle saarelle
neitsytmies
7
1839
Vastaukset
- kamele ontti
Sinä taidat vaihtaa nimimerkkiä ja jankuttaa sitten sitä yhtä ja samaa paskaa. Tekstisi on tullut jo tutuksi. Ole vaan oma itsesi!
- woi witsi
Alko ottaa päähän.
Mietein jo, että onko ukko tyhmä? Dementoitunut?
Kun aina kertoi samoja juttuja ja niille piti kohteliaasti nauraa tai vähintään myhähtää.
Mutta äijällähän oli niin monta muijaa tulessa yhtäaikaa, että ei muistanut kenelle oli mitäkin saunassa, lenkillä, petissä taikka aamupalalla selittänyt, että sekosi siinä juttuinensa omaan näppäryyteensä.
Tekstareita ja sähkäreitaä kai lähetti samoina kopioina koko 'akkakatraalleen'.
Me jätettiin se!
Nyt on tuo panomies ihan yksin.
Hyvä näin.- hepuli jokin aika sitte!
Haukuin pystyyn neitsytM ja se alkoi soitella ja selittää minulle, että häntä ahdistellaan.
Haistoin palaneen käryä, kun puhelimessa oli aina vastaja päällä yötä päivää. Halusi keskustelevan naisen, mutta määräsi milloin keskustellaan. Enimmäkseen sängyssä, mutta ei muutoin.
- väkä
ÄLÄS YLEISTÄ'...............
- se sama
paska, joka täällä on kok viime syksyn heilunut. Ei ihme että ukko teki mitä teki.
- kuin
petturi avokkini vuodatus! Olen tosiaan Neitsyt ja akka humpusi toisen kanssa. Kun paljastui syy oli tietysti minun kuinkas muuten. Akka luuli voittaneensa pelin, mutta erehtyy raskaasti lähiaikoina yllätys on tulossa ja sellainen, mitä mokoma plösö ei ikinä arvaakkaan!
- pari viikkoa sitten
Avokki (se huora siis) sattui "ihmeellisesti" viestimään minulle neitsyt miehestä, jonka olin juuri tavannut.Nainen itse on vesimies.Siinäpä on ollut "hyvä pari".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793