olen kadottanut

mielikuvitukseni

Kertokaapa jotain vinkkejä.

Meillä pulivuotias vauva, joka herättää öisin ja siitä johtuen olen tosi väsynyt iltaisin. Seksiä on, mutta minulla on fiilikset täysin hukassa. Toisaalta haluan seksiä, mutta toisaalta olen niin väsynyt että siitä tulee sellasita pikahommailua, jonka tuloksena mies tulee, minä en. Tiedän että pitäisi koittaa änkeä seksiä johonkin muuhun väliin, kuin viimeiseksi asiaksi ennen unia, mutta tarvitsisin jotakin joka virrittäisi minut oikeaan tunnelmaan.

Asiaa voisi avittaa, jos olisi edes kerran viikossa pari tuntia ihan kahden keskistä aikaa. Tämä on kyllä järjestettävissä, mutta mitä sen parin tunnin aikana voisi tehdä, jotta lopputuloksena olisi hyvää seksiä. Mennä jonnekin? Harrastaa jotakin? Asutaan maaseudulla, joten niitä vaihtoehtoja ei niin kauheasti ole. Mielikuvitusta kaivataan, minä olen sen tyystin kadottanut.

2

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettä

Siis sinun olisi mahdollista järjestää teille viikossa pari tuntia aikaa ja nyt haluaisit täyttää sen jollakin harrastuksilla tai menoilla, että sitten taas yöllä väsyneenä saisit rakastella?

Ei noin. Ei todellakaan noin.

Nyt järjestät ensimmäisenä sen pari tuntia viikossa, vähintään, teille kahdelle. Et ymppää siihen yhtään mitään, et YHTÄÄN mitään.

Menette suihkuun ja saunaan, pesette itsenne ja rauhoitutte kahdestaan. Pidätte turpanne kiinni ja olette, siis lue tarkkaan OLETTE, yhdessä.

Sinä et osaa vaan olla.

Vauvanhoito on raskasta, joten miksi hitossa sinä edes ajattelet sellaista että teidän pitäisi sen parin tunnin aikana mennä tekemään jotakin?

Olkaa nyt kerrankin rauhassa kahdestaan ja lopettakaa työnteko siltä ajalta.

Kyllä se seksi kuule tulee siihen kuvioon mukaan kunhan ensin osaatte heittää päänupistanne kaikki muut sitä täyttävät ajatukset hittoon.

Sanohan että miksei sitä seksiä voisi harrastaa sen kahden tunnin ajan vaikka koko ajan? Miksi pitää tehdä jotain typeriä kikkailuja ja käydä syömässä ravintolassa, varsinkin kun asutte maalla? Ei siitä saa mitään hyvää seksiä että menette jonnekin sen kahden tunnin ajaksi ja sitten teillä taas alkaa työt ja arki.

Se tyyli ei toimi, joten sauna päälle, kumpikin painutte saunomaan ja rauhoittumaan ja harrastatte seksiä. Kyllä se ukko siitä syttyy kun otat hänen kalunsa suuhun. Ei teillä ne taidot ole mihinkään kadonneet. Teillä on vain niin paljon nyt tuo vauva mielessä, ettei teidän mieleenne yksinkertaisesti tule niitä seksiasioita joita ennen tuli. Joten nyt ensimmäiseksi aivot vapaalle että saatte vähän tilaa ajatuksille, kyllä se seksi sitten tulee sieltä.

Ei sinua viritetä oikeaan tunnelmaan millään asioilla. Sinut viritetään tuossa tilassa tunnelmaan pelkällä rauhoittumisella. Eli televisiot pois ja muut sellaiset keskittymistä häiritsevät asiat pois ja sitten vain olette kahdestaan.

• Asiaa!
        Juuri noin, turhat rekvisiitat ja odotukset pois.
        Heti kun nukahtaa, sauna päälle, pesua ja suukottelua, halausta, tutkailua. Paineita pois, ensin mieheltä, sitten naiselta, tai toisinpäin ja toisen kerran molemmilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      68
      3997
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      83
      3296
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      87
      3077
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2903
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2614
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      223
      2432
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      210
      2335
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      67
      2282
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      91
      2211
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2158
    Aihe