Laguna II 1,9 dci vai 1.8 / 1.6 bensa

Mikäkö?

Eli kakkos autoa etsimässä ja kilometrit / hinta Lagunoissa mielestäni kohdallaan.

Kerokaapas kommentteja näistä 1.9 dci -koneista (88kW) ja 1.6 ja 1.8 bensa pannuista. Varusteitakin on näissä kivasi vm 02 - 04.

Dieselissä kiinnostaa tuo vääntö jota on kivasti.

Ainoa omistamani Rellu oli aikoinaan R19 ja se pelasi moitteetta sen ajan kun se minulla oli.

Laittakaapa kokemuksia.

Kiitän.

3

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RXE

Kannattaa harkita toinenkin kerta ennen kun tekee
      kaupat 2 kopan Lagunasta, sillä juuri ne on tosi
      vikapesiä verrattuna 1 koppaseen jota valmistet-
      tiin 1994-2000 ja jos ostaa Lagunan niin ainut
      oikea moottori on 2 litranen sillä auto on melko
      kookas 1,6 kone ei jaksa kuljettaa kunnolla.Joten
      kyttää pois vähän ajettu loppupään ykköskoppanen!

• laguna II 2.0 16v

Eiköhän täällä ole jo tarpeeksi varoiteltu/parjattu II-koppasesta lagunasta. Hinta laatusuhde on tosi hyvä. Onhan se II:nen paljon paremman näköinenkin puhumattakaan ajo-ominaisuuksista. Kuluneita niveliä ei huomaa ajossa, joka kertoo myös hyvästä ajettavuudesta. Nivelet on halpoja ja helppo vaihtaa.

• kokemusta molemmista

Ajoin edellisellä 2.0 Break'llä 190 tkm. Nyt tällä 1.9 cDi'llä on mittarissa 194tkm.

Mainettaan paljon parempia molemmat.

Lagun bensa-II:ssa on ollut puolavikoja. Omassa autossa etuistuimen lämmitiiin ei aina toimi kunnolla (en ole viitsinyt tutkia vaan päällä on irtolämmitin), istuimen selkänojan ristiseläntuen säädin on alkeellisenoloinen vaijeriviritys. Vaijerin päihin olen joutunut laittamaan polkupyöränvaijerin nippelit.

Raidetangon sisäpäät väljenevät (kuulemma), Motonetissä osat ovat melko edullisia.

Seuraavakin autoni voisi olla Renault, mutta etupenkin pitää olla paremmin minulle sopiva (186cm), istuinosa on ollut liian lyhyt.
      ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7116
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4108
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3467
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      142
      3166
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2916
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2306
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2286
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2023
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1876
    Aihe