Laguna II 1,9 dci vai 1.8 / 1.6 bensa

Mikäkö?

Eli kakkos autoa etsimässä ja kilometrit / hinta Lagunoissa mielestäni kohdallaan.

Kerokaapas kommentteja näistä 1.9 dci -koneista (88kW) ja 1.6 ja 1.8 bensa pannuista. Varusteitakin on näissä kivasi vm 02 - 04.

Dieselissä kiinnostaa tuo vääntö jota on kivasti.

Ainoa omistamani Rellu oli aikoinaan R19 ja se pelasi moitteetta sen ajan kun se minulla oli.

Laittakaapa kokemuksia.

Kiitän.

3

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RXE

Kannattaa harkita toinenkin kerta ennen kun tekee
      kaupat 2 kopan Lagunasta, sillä juuri ne on tosi
      vikapesiä verrattuna 1 koppaseen jota valmistet-
      tiin 1994-2000 ja jos ostaa Lagunan niin ainut
      oikea moottori on 2 litranen sillä auto on melko
      kookas 1,6 kone ei jaksa kuljettaa kunnolla.Joten
      kyttää pois vähän ajettu loppupään ykköskoppanen!

• laguna II 2.0 16v

Eiköhän täällä ole jo tarpeeksi varoiteltu/parjattu II-koppasesta lagunasta. Hinta laatusuhde on tosi hyvä. Onhan se II:nen paljon paremman näköinenkin puhumattakaan ajo-ominaisuuksista. Kuluneita niveliä ei huomaa ajossa, joka kertoo myös hyvästä ajettavuudesta. Nivelet on halpoja ja helppo vaihtaa.

• kokemusta molemmista

Ajoin edellisellä 2.0 Break'llä 190 tkm. Nyt tällä 1.9 cDi'llä on mittarissa 194tkm.

Mainettaan paljon parempia molemmat.

Lagun bensa-II:ssa on ollut puolavikoja. Omassa autossa etuistuimen lämmitiiin ei aina toimi kunnolla (en ole viitsinyt tutkia vaan päällä on irtolämmitin), istuimen selkänojan ristiseläntuen säädin on alkeellisenoloinen vaijeriviritys. Vaijerin päihin olen joutunut laittamaan polkupyöränvaijerin nippelit.

Raidetangon sisäpäät väljenevät (kuulemma), Motonetissä osat ovat melko edullisia.

Seuraavakin autoni voisi olla Renault, mutta etupenkin pitää olla paremmin minulle sopiva (186cm), istuinosa on ollut liian lyhyt.
      ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2639
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1669
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      134
      1634
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1381
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1190
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      285
      1183
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      986
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      24
      940
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      899
    Aihe