Mitkä ruoat teitä kuvottaa odotusaikana ja mitä teidän tekee mieli jatkuvasti??
Itselläni rasvaiset ruuat eivät mene millään alas. esim: makkarat yms liha kuvottaa minua. Tämä on outoa että myös pasta saa minut todella huonovointiseksi.. :o
Mieleni tekee taas jatkuvasti erilaisia hedelmiä esim: viinirypäleet ovat suuri intohimoni.. :D
Kuvottaa..
3
307
Vastaukset
- Kesä-äiti_78
Nyt viikolla 16 4 alkaa pahimmat kuvotukset vähitellen mennä ohi, mutta edelleen tökkii seuraavat:
kahvi
jäätelö
marinoidut broileri- ja marinoidut lohisuikaleet
tomaattimurska
Ihan himona olen taas kaikenlaisiin hedelmiin ja vihanneksiin. Salaattia, tomaattia, kurkkua, omenoita, appelsiineja yms tekee kamalasti mieli. Näiden terveellisten mielitekojen lisäksi tekee joka päivä mieli pizzaa, mutta tälle mieliteolle en anna periksi läheskään joka viikko. - ...
Elikkä nyt mennään rv 20 0 ja on kyllä kuvotukset helpottanu paljonkin tähän mennessä :)
Kaikista pahin mulle oli marinoidut lihasuikaleet ja erilaiset pihvit,melkeinpä liha kokonaisuudessaan. Pahinta oli vielä se, että mies olis aina halunnu jotain pihviä tai suikalepaistiruokaa. Mulla yökötti jo itse lihapuolelle meneminenkin kaupassa.
Eri hedelmät taas on jotain ihanaa mitä tekee mieli koko ajan. Ja alussa toinen intohimo mulle oli valion kuningatartuutit, nyt se on sitte hellittäny.Jotenki mulla ainakin haluttaa mieluummin jotain terveellistä ja tavallista ruokaa vaikkapa pitsan tai muun rasvasemman ruoan sijaan.
Pitääpä vielä lisätä tähän,aiheesta vähän poiketen että erilaiset hajut oli melkein pahin mikä sai huonovointiseksi alkuraskaudessa, saippuat etenki. Joskus kun oli pessy kätensä niin täyty lähteä oksentamaan kun saippuan haju sai niin kuvottamaan. Niin älyttömältä kuin se kuullostakin :D - kun_.
minä olisin kirjoittanut tuon tekstin:D itselläni alkuraskaudessa jäi makkarat sun muut rasvaset ällömöllöt pois kokonaa, takaisin ne tuli viikon 20 jälkeen... viinirypäleitä taas oli pakko saada joka päivä ja hedelmiä, etenkin omenoita:D nyt viikkoja kasassa 35 1 ja ei mitään kuvotuksia ole enää, eikä mitenkään erityisiä mielitekojakaan... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793