Mulla on the sims 2, mut sain uuden koneen lahjaks ja haluisin lataa sen tähä, ainoo ongelma onki se et mul on se peruspelin sininen levy(pelilevy) rikki, eikä kukaan kaveri voi lainaa... Miten saisin sen toimii täs vai pitääkö ostaa uus?
The sims 2 ongelma
5
214
Vastaukset
- S.I.M
...ei auta kun ostaa uusi tai yrittää palauttaa se kauppaan ja vaatia rahat takas. Tuskinpa jälkimmäinen vaihtoehto hyväksytään kaupassa... Suositan ostamaan uuden ja pitämään levyistä tulevaisuudessa parempaa huolta...
- Sims-äiti
pelin takana on puhelinnumero ongelmatilanteisiin. itellä oli hävinny se ohjevihko missä on se pitkä koodi,niin ne lähetti mulle uuden ku soitin sinne. eikä siis maksanu mitään... :)
Kokeileppa samaa,uskon että onnistuu!- Simspeluri
Oliks se puheluki ilmane? Ja kai se oli Suomen "sisäinen" et ne puhu siel suomee :D ?
- rikkimenneen tilalle
Simspeluri kirjoitti:
Oliks se puheluki ilmane? Ja kai se oli Suomen "sisäinen" et ne puhu siel suomee :D ?
kun laitoin kirjeen EA:lle, joka oli muistaakseni Suomessa oleva konttori... Laitoin mukaan lyhyen selostuksen siitä miten ja missä levy oli mennyt rikki. Uusi tuli ihan muutamassa päivässä. Postimerkki maksu, sen verran maksaa.
- Simspeluri
rikkimenneen tilalle kirjoitti:
kun laitoin kirjeen EA:lle, joka oli muistaakseni Suomessa oleva konttori... Laitoin mukaan lyhyen selostuksen siitä miten ja missä levy oli mennyt rikki. Uusi tuli ihan muutamassa päivässä. Postimerkki maksu, sen verran maksaa.
ja huomasin että siinä käskettiin lähettää peli ja kirje joka sisältää selostuksen siitä missä levy on mennyt rikki ja yhteystiedot. Mutta riittääkö siis pelkkä kirje? Mulla ku on toi peli ostettu sillo aikoi sitten ku sims 2 tuli kauppoihin, ni siinä on se vanhan lainen levyn pidike missä se levy on kii ja se on vaikea irroittaa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241