Tukisukat

Mistä?

Kävin tänään lääkärissä näyttämässä jalkojani, kun vasemman jalan verisuonet pullistelee todella ikävästi ja ovat ihan sinipunaiset. Myös sääressä oli verenpurkaumia. Suonikohjutyyppisiksi luokitteli lääkäri ja kehoitti ostamaan tukisukat.
Mutta mistä niitä saisi edullisesti? Tiedän että Instrumentarium myy, mutta ei oikein olisi varaa niin kalliisiin. Tosin tarvitsen sukat äkkiä, joten ei olisi oikein aikaa alkaa kyselemään netin osto- ja myyntipalstoiltakaan. Onko täällä sattumoisin ketään, jolla olisi 'ylimääräisiä' ?

5

5176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itte raskausaikana

citymarketista..hyvät oli! :) myydään myös lentosukka- nimellä.. Section jälkeen sairaalassa sain sitten "kunnon" tukisukat veritulpan estämistä varten, ja ne olivat kyllä tosi jykevän oloset.. voi saada myös oman terveyskeskuksen fysioterapiasta tai tk:n tarvikelainaamosta lainaan..soita ja kysy sieltä.. mut on noi markettienki sukat aiva ok! :)

• Pullasuoni

Ostin ihan Instrumentariumista sekä polveen ulottuvat tukisukat (lentosukat) että raskausajan paksut tukisukkikset. On varmaankin kalliimpia tuollaisessa erikoisliikkeessä, mutta koska en päässyt muissa kaupoissa käymään ja tarve oli melkoisen akuutti, niin ostin Instrusta. Eikä se hinta nyt kuitenkaan päätä huimannut;)

• Pullasuoni vielä

Ai niin, ja semmoista noista tukisukista vielä, että itse pidän paljon enemmän sellaisista "resorittomista" paksummista tukisukista! Ne resorilliset, jotka on hieman ohuemmat, kiristää ainakin meikäläisen kinttuja. Omat sääreni ovat ihan normaalipaksuiset;)

Sukkamerkki oli Sigvartis tai joku sen tapainen tukisukkisetn merkkiä en muista..

• napapiikkeilijä

Minulla pullisteli raskausaikana yksi suoni. Oli ihan kunnon kohju pohkeessa ja myös pari paukamaa polven yläpuolella. Ostin Instrusta tukisukat. Huom: lentosukat eivät ole sama asia! Instrussa ottavat mitat jaloista ja sen mukaan saat sukat. Sukista huolimatta minulle tuli pinnallinen tukos suonikohjuun ja siitä syystä jouduin pistämään napapiikkejä pari kuukautta. Oli siis sisäisen vertulpan riski. Tukisukka suojaa kaikenlaisilta tukoksilta! Että suosittelen sijoittamaan nyt vaan kunnon sukkiin! Ja sukkien pitää olla juuri sinun mitoille tehdyt ja käyttämättömät, sillä nr pitää muutenkin vaihtaa puolen vuoden välein jotta tukevat.

• iiiiiiiiiiiiiii

mä olen ostanut ainakin ihan perus cittarista tai prismasta lentosukkia, ovat toimineet mulla ainakin hyvin koko raskauden ajan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      335
      2051
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      37
      1876
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      63
      1363
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1186
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      77
      1137
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      83
      1081
    7. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      95
      1031
    8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      113
      1019
    9. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      169
      895
    10. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      889
    Aihe