Ruosteisia ovia? Meillä on edessä koko homma.
kauanko operaatiossa kestää? On Masa6 kyseessä.
Onkos ....
8
982
Vastaukset
- vaihdettiin koko ovet
ja siinä taisi mennä 1,5- 2viikkoa, koska kaikkia osia ei tullut heti. Maalaus tietysti ottaa myös aikansa. Pelkkä ruostevaurioiden korjaaminen vienee yhden työviikon päivät.
- maalaus vie
tuosta kokonais-ajasta? Yleensä kaikki osat on valmiina kun työ aloitetaan.
- sanoin
jo, viet illalla, haet aamulla.
- vie noin
koko Sinun loppu elämäsi!!!!
Puunaat ja kiilloittelet kyseistä Masaasi. Ylpeänä katselet näkeekö naapurit, että Sinulla on upea uusi Mazda6:uusi! Ruosteisia ovia ei korjailla. Ne hoitakoon ne joita moiset yleensäkään kiinnostaa. - saksmanneja useampi
Empä ole kohdannut omissa autoissani koskaan vastaavia murheita että ruostetta olisi ilmestynyt oviin, lienenkö omistanut laadukkaasti valmistettuja autoja, mene ja tiedä
- ..mutta näitä...
Minullakin oli sakemannien laatuautoja taannoin. Ja täytyy myöntää, ei päässeet ruostumaan. Se on tuo merkkikorjaamon hallin sisäilma niin lämmin ja kuiva, ettei siellä ruostu minkäänlainen pelti. Ja kun suuren osan ajasta ajaa laina-autolla oman sakemannin seisosessa siellä korjaamohallissa, niin on onneksi niistä tuo ruostumisen pelko pois. Ainut harmi on se, kun vähän väliä pitää jollain pelillä saada se auto sinne korjaamolle ja saada vielä se laina-auto, että pääsee töihinkin sitten, se joskus vähän kyrsii. Mutta kyllä se kyrsiminen siitä helpottaa, kun kassatyttö hymyilee nätisti lunastaessasi oman sakemannipirssin korjausten jälkeen taas vähäksi aikaa omaan käyttöösi...
ajaessani 4v johtotähden ovien alareunat ja kurakaaret ruostuivat ja lisäksi hajosi vaihteisto jonka korjaus kesti 3kk kun ei ollut varaosia.
- taas...
handeplus kirjoitti:
ajaessani 4v johtotähden ovien alareunat ja kurakaaret ruostuivat ja lisäksi hajosi vaihteisto jonka korjaus kesti 3kk kun ei ollut varaosia.
Focus ykkösen ovet ja takaluukku korjattiin viikossa ja veljen Corollasta etuovet samoin.
Mutta nehän olikin tehty saksassa ja Turkissa vissiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504