naiset ei

musta valkoista

olen härkämies ja olen mielestäni itsepäinen,epävarma(elämä kasvattänut itsetuntoa)rehellinen, uskollinen ja liian avoin ja tunteellinen .

olen pehmomies ja vaikeat asiat pitäs ratkaista
puhumalla mutta avoimuus puhuminen näyttää olevan vaikeaa naiselle ja miehelle.

en tiedä muiden härkämiesten luonnetta mutta ihmettelen naisten haukkuvia kommenteja ja itse en härkämiehenä vois puhua entisistä naisista noin pahasti(ei monta)

oisko paljon härkämiehissä pehmoja ja nämä haukkuvat naiset epävarmoja luonteita(ajautuvat jonkin takia yhteen)nämä naiset ehkä tarvitsevat vahvan miehen joka sanoo kaapin paikan.

oli sitten nainen tai mies niin oisko aihetta katsoa peiliin että päästää asia niin huonolle mallille että pitää kirjoittaa tuohon sävyyn.
(syyksihän voi sanoa vaikka mitä esim huonoa itsetuntoa????? ym.)

mielestäni ei ole huonoja tai hyviä ihmisiä mutta aika harvassa toisilleen sopivia.

18

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      on avoin ja näyttää tunteensa todella ,voi useasti olla se kompastuskivi itselle ,kun siihen viellä luottaa ja on rehellinen ,
      helposti alistuu haavoittumiselle.

      jäljelle jää usein epävarmuus ja vaikea luottaa enään..

      • kirjoituksesta

        juuri tuota tarkoitin kun sanoin että olen liiankin avoin ja tunteellinen mutta kuitenkin uskon että on parempi olla avoin vaikka välillä haavoittuu.

        nykyään erotaan niin paljon ja voidaan pahoin
        kun ei uskalleta käsitellä tunteita niin kovetuu ja tulee katkeraksi.

        itse uskon että hyvä olo löytyy parisuhteessa avoimuuden , tunteiden ja puhumisen kautta vaikka siinä omat riskinsä on.


    • ajateltavaa

      Juuri näin! Olen samaa mieltä siitä, että oman luonteensa paljastaa helposti haukkumisella ja panettelulla, vaikka sitten nimettömänä. Minusta se ei välttämättä ole edes huonoa itsetuntoa vaan jopa suoranaista epäkypsää käytöstä.
      Jos tekstin perusteella nousee jo karvat pystyyn, että tuon henkilön kanssa en haluaisi seurustella tai olla tekemisissä, kyllä se niin on tosi elämässäkin.

      Olen huomannut, että sellaisten ihmisten, jotka eivät jostain syystä onnistu härkämiesten kanssa, on roikuttava kuitenkin perässä tavalla tai toisella, kolauttaa naisen itsetuntoa oikein kunnolla kun ei kelpaakaan.
      Olen nähnyt tätä tuttavapiirissä jonkin verran, exät eivät millään jättäisi rauhaan jostakin kumman syystä. Mutta olen yleistämistä vastaan, joten nämä voivat hyvinkin olla poikkeustapauksia.

      Ehkä härkämies kerran antaa jotakin hyvää ja kun se otetaan pois, nainen muuttuu kuin lapseksi, jolta on varastettu tikkari suoraan suusta. Moni myös saattaa tuudittautua siihen ihanuuteen ottamatta huomioon, miten paljon työtä parisuhde kuitenkin vaatii kaikilta osapuolilta.

      Jokatapauksessa katkeruus on inhottava asia ja rumentaa ihmistä entisestään!

      • nainen-

        on just tollanen - varastettiin tikkari suusta- olo:)....härkäpä härkä oli asialla...


      • erimerkkinen

        en minä ainakaan ole roikkunut härkämiehessä vaikka sanonkin suoraan mitä aiitä paska kasasta ajattelen ja olen sanonut sen hänelle suoraan, olen lukenut myöskin monet kirjoitukset tällä palstalla ja voisin sanoa yhteen vetona näiden haukkuvien naisten puolesta, että näitä naisia varmaan ärsyttää kun tulee ero niin syynä on useimmiten uusi nainen kierroksessa, jos joku on kypsymätön niin se on kyllä tässä tilanteessa härkämies, ei paljon selittele, ivaa ja haukkuu vaan vaikka olisi asunut toisen siivellä kaiken aikaa, tai jos on jäänyt rysän päältä kiinni niin alkaa epäillä toisen mielenterveyttä, en sano etteikö olisi samanlaisia muissakin merkeissä mutta jos katsoo kuinka moni tässäkin ketjussa puolustaa härkämiestä niin eiköhän se jo kerro paljon tästä asiasta.


      • musta valkoista

        kirjoituksessasi oli sama pointi kuin minullakin
        oli kysymys horoskoopeista tai muistakin elämän
        alueista niin on sekä miehissä ja naisissa on
        näitä katkeria ja aina on muiden syy heidän ongelmiin esim.valtio ,päättäjät,koulu, naapurit,sukulaiset,aviopuoliso ,pienet tulot ja tuhat muuta syytä.

        mietin sitä että mistä tulee se katkeruus onko se
        lapsuudessa ,keeneissä, liian helpossa elämässä tai vaikeassa(ei yhdestä asiasta) itsestä tuntuu joissakin katkerissa tutuissa että he ovat tunnepuolella sulkeutuneita eivätkä osaa käsitellä tunteita ja pahaa oloa niin purkavat pahaa oloa toisiinsa.(nostaako härkämiehen luonne tällaisten naisten
        katkeruuden esiin.

        olen sitä mieltä että huonoissa härkämiehissä ja
        heitä arvostelevissa naisissa on paljon hyvää niin kuin meissä kaikissa kun tunteet ja avoimuus saadaan esiin ja paha olo pois.

        toivoisin teitä härkämiehiä katkerasti arvostelevien kertovan oman horoskooppi merkkinne
        ja omia luonteenpiirteitä.

        itse olen tullut suvatsevamksi ja nään ihmiset parempina kun ennen tahto pipo kiristää liikaa
        (no jos ei muut kehu niin pitää itse)


      • erimerkkinen
        musta valkoista kirjoitti:

        kirjoituksessasi oli sama pointi kuin minullakin
        oli kysymys horoskoopeista tai muistakin elämän
        alueista niin on sekä miehissä ja naisissa on
        näitä katkeria ja aina on muiden syy heidän ongelmiin esim.valtio ,päättäjät,koulu, naapurit,sukulaiset,aviopuoliso ,pienet tulot ja tuhat muuta syytä.

        mietin sitä että mistä tulee se katkeruus onko se
        lapsuudessa ,keeneissä, liian helpossa elämässä tai vaikeassa(ei yhdestä asiasta) itsestä tuntuu joissakin katkerissa tutuissa että he ovat tunnepuolella sulkeutuneita eivätkä osaa käsitellä tunteita ja pahaa oloa niin purkavat pahaa oloa toisiinsa.(nostaako härkämiehen luonne tällaisten naisten
        katkeruuden esiin.

        olen sitä mieltä että huonoissa härkämiehissä ja
        heitä arvostelevissa naisissa on paljon hyvää niin kuin meissä kaikissa kun tunteet ja avoimuus saadaan esiin ja paha olo pois.

        toivoisin teitä härkämiehiä katkerasti arvostelevien kertovan oman horoskooppi merkkinne
        ja omia luonteenpiirteitä.

        itse olen tullut suvatsevamksi ja nään ihmiset parempina kun ennen tahto pipo kiristää liikaa
        (no jos ei muut kehu niin pitää itse)

        sitä ettei tuollaisessa käytöksessä kuten härkämiehillä kirjoituksessani julki toin ole mitään puolustettavaa, kun ottaa huomioon että kyseessä on aikuinen ihminen, moni nainen kaipaisi rehellistä selvitystä asiasta eikä vain sitä että jätkä katoaa kuin pieru saharaan ilman selityksiä, se jos mikä on kesken kasvuisten touhua.


      • ajateltavaa
        erimerkkinen kirjoitti:

        en minä ainakaan ole roikkunut härkämiehessä vaikka sanonkin suoraan mitä aiitä paska kasasta ajattelen ja olen sanonut sen hänelle suoraan, olen lukenut myöskin monet kirjoitukset tällä palstalla ja voisin sanoa yhteen vetona näiden haukkuvien naisten puolesta, että näitä naisia varmaan ärsyttää kun tulee ero niin syynä on useimmiten uusi nainen kierroksessa, jos joku on kypsymätön niin se on kyllä tässä tilanteessa härkämies, ei paljon selittele, ivaa ja haukkuu vaan vaikka olisi asunut toisen siivellä kaiken aikaa, tai jos on jäänyt rysän päältä kiinni niin alkaa epäillä toisen mielenterveyttä, en sano etteikö olisi samanlaisia muissakin merkeissä mutta jos katsoo kuinka moni tässäkin ketjussa puolustaa härkämiestä niin eiköhän se jo kerro paljon tästä asiasta.

        Nimittäin ne ihmiset, jotka täällä härkiä haukkuvat, ovat hyvin pieni osa niistä suomalaisnaisista, jotka ovat härkiä yleensäkään tapailleet. Se, että heitä on tänne joku ihme kerho kokoontunut, ei tee minua yhtään vakuuttuneemmaksi. Ainoastaan varmemmaksi siitä, mikä ehkä oli se suurin ongelma!
        Oikeassa olet siinä, että se pettäjä voi olla ihan merkki tahansa.


      • ajateltavaa
        erimerkkinen kirjoitti:

        sitä ettei tuollaisessa käytöksessä kuten härkämiehillä kirjoituksessani julki toin ole mitään puolustettavaa, kun ottaa huomioon että kyseessä on aikuinen ihminen, moni nainen kaipaisi rehellistä selvitystä asiasta eikä vain sitä että jätkä katoaa kuin pieru saharaan ilman selityksiä, se jos mikä on kesken kasvuisten touhua.

        Älkää tehkö siitä mitään härän perusominaisuutta. Harvinaisen k###päisten yksilöiden kanssa olette olleet tekemisissä! Minun ei tulisi tuollaisia miehiä edes ikävä!


      • jotka kirjoittelee
        ajateltavaa kirjoitti:

        Nimittäin ne ihmiset, jotka täällä härkiä haukkuvat, ovat hyvin pieni osa niistä suomalaisnaisista, jotka ovat härkiä yleensäkään tapailleet. Se, että heitä on tänne joku ihme kerho kokoontunut, ei tee minua yhtään vakuuttuneemmaksi. Ainoastaan varmemmaksi siitä, mikä ehkä oli se suurin ongelma!
        Oikeassa olet siinä, että se pettäjä voi olla ihan merkki tahansa.

        täällä ovat eläneet härän kanssa joten kokemusta heiltä ei puutu ja kuten sanoin aika vähän on täällä jotka puolustavat härkää ja se todella kertoo siitä merkistä paljon.


      • ajattelua...
        ajateltavaa kirjoitti:

        Nimittäin ne ihmiset, jotka täällä härkiä haukkuvat, ovat hyvin pieni osa niistä suomalaisnaisista, jotka ovat härkiä yleensäkään tapailleet. Se, että heitä on tänne joku ihme kerho kokoontunut, ei tee minua yhtään vakuuttuneemmaksi. Ainoastaan varmemmaksi siitä, mikä ehkä oli se suurin ongelma!
        Oikeassa olet siinä, että se pettäjä voi olla ihan merkki tahansa.

        Mietitäänpä jospa nämä naiset on joutuneet juuri sen pahimman kynsiin, kun uskovat vielä miehiin. Syy se ettei he ole seurustelleet monien merkkien kanssa joka nykyään pop naisillaki aina uutta putkeen kun vanha kuolee.;-) tietysti hyvä kun pystyy...

        Luulenpa tässä naisia jotka ovat 10- 20vuoden avioliitton jälkeen heti joutuneet kieron härän kynsiin. Härkä haistaa puhtaat naiset, jotka ei vielä ole kiertäneet eri merkkiä;-).

        Hän itse vaativa naisen suhteen vaikka pitäisi niitä sitten kasinkappalein. Ei näe itsessään mitään vikaa näin vain on ja jos nainen vähä edes vilkkuilee tai käy kanssa paanalla irrottelemas hän saa härältä niin kauheat haukut.

        Tiedän senkin härkä tarvii nätin nuken arvostavat kauneutta. Nukke vain pitää totella ei saa olla mikää peppi pitkä tossu nukke;-)...

        Se vain härän luonne nättiä alistuvaa kilttiä alamaista kodin huolitsijaa ja rahanaista härkä haluaa. Silti se seksi puoli pitäisi olla vaihtelevaa siihen härkä tarvii niitä muita kun kotona puuhaa se ihastuttava leidi ....

        Mutta näin on turha tästä on kiistellä. Munki härkä lähti olin liian seksuaalinen miehet katseli hänen aikana minun kauneutta.Niin enkä jääny odottaa kotiin kun kävi paanalla. Hänen mielestään koti on naisen paikka.Siis miesten katseet ja ihailu ääneen seki riitti mustasukkaisuuteen vaikka vannoin rakstavani vain häntä en pettänyt häntä.

        Nyt hänellä taas hyvin kotona nätti pyöreä pieni kodinrakentaja, joka pysyy kotona härkä kulkee paanalla yksin. ja kylällä seksipimu odottelee kun härkä käy salaa tekemäs ne kovemmat temput.


    • härkämies.....................

      Tarkemmin tuntemani härkämies on Jekyll ja Hide samassa paketissa.

      Vaimo voisi antaa tarkemman kuvauksen kuin mitä minä pystyn, jos ei mies ennen sitä pahoinpitele häntä.

      • ajateltavaa

        niin?


      • halu puolustaa
        ajateltavaa kirjoitti:

        niin?

        härkämiehiä, taidat itse olla selainen tai sinulla on sellainen kiikarissa ja et halua uskoa hänestä pahaa, mutta kun luet tämän palstan oikein kunnolla niin saat hyvän käsityksen siitä merkistä, ei näin moni ihminen voi olla väärässä ja sinä oikeassa,vai?


      • skorpioni nainen
        halu puolustaa kirjoitti:

        härkämiehiä, taidat itse olla selainen tai sinulla on sellainen kiikarissa ja et halua uskoa hänestä pahaa, mutta kun luet tämän palstan oikein kunnolla niin saat hyvän käsityksen siitä merkistä, ei näin moni ihminen voi olla väärässä ja sinä oikeassa,vai?

        Olen seurannut kun härkämiehiä haukutaan oikein olan takaa ja tullu siihen tulokseen että nämä kyseiset ihmisten on aika katsoa peiliin ja ottaa järki käteen . Ei meinaan härkä ole ainoa merkki jossa löytyy mätää , voin luetella esimerkiksi muutaman muun eli oinas, kalat, neitsyt,rapu ja löytyypä skorpionista joten olisiko kyseessä vain ihmisestä miten se on kasvatettu?! nyt seurustelen tosiaan härkä miehen kanssa ! on hänessä omat viat mutta niin on meissä jokaisessa . Se pitää muistaa.


      • ymmärrän yskän
        skorpioni nainen kirjoitti:

        Olen seurannut kun härkämiehiä haukutaan oikein olan takaa ja tullu siihen tulokseen että nämä kyseiset ihmisten on aika katsoa peiliin ja ottaa järki käteen . Ei meinaan härkä ole ainoa merkki jossa löytyy mätää , voin luetella esimerkiksi muutaman muun eli oinas, kalat, neitsyt,rapu ja löytyypä skorpionista joten olisiko kyseessä vain ihmisestä miten se on kasvatettu?! nyt seurustelen tosiaan härkä miehen kanssa ! on hänessä omat viat mutta niin on meissä jokaisessa . Se pitää muistaa.

        kun seurustelet härän kanssa, niin eihän siitä sitten usko mitään pahaa, eikä kukaan ole niin väittänytkään että härkä olisi ainut huono merkki mutta nyt ollaan härkäpalstalla ja puhutaan kokemuksista härän kanssa ja usko vaan kaikki nämä jotka moittivat härkää ovat käyneet keskustelun itsensä kanssa ja hakeneet vikaa ensin itsestään, mutta toista ihmistä hekään eivät voi muuttaa kyllä se pitää toisen itse oivaltaa ettei kaikki asiat voi mennä niinkuin härkä haluaa, nämä jotka haukkuu on eläneet näiden tapausten kanssa ja minä en oikein usko että näin moni on väärässä tai puhu turhia, ja katso vaan ettet itse liity muutaman vuoden jälkeen samaan joukkoon, mikään ei ole niin varma kuin epävarma.


      • minä en
        ymmärrän yskän kirjoitti:

        kun seurustelet härän kanssa, niin eihän siitä sitten usko mitään pahaa, eikä kukaan ole niin väittänytkään että härkä olisi ainut huono merkki mutta nyt ollaan härkäpalstalla ja puhutaan kokemuksista härän kanssa ja usko vaan kaikki nämä jotka moittivat härkää ovat käyneet keskustelun itsensä kanssa ja hakeneet vikaa ensin itsestään, mutta toista ihmistä hekään eivät voi muuttaa kyllä se pitää toisen itse oivaltaa ettei kaikki asiat voi mennä niinkuin härkä haluaa, nämä jotka haukkuu on eläneet näiden tapausten kanssa ja minä en oikein usko että näin moni on väärässä tai puhu turhia, ja katso vaan ettet itse liity muutaman vuoden jälkeen samaan joukkoon, mikään ei ole niin varma kuin epävarma.

        sinä olet varma että kaikki jotka moittivat härkää ovat käyneet keskustelun itsensä kanssa ja hakeneet vikaa ensin itsestään .
        hyvä että sinä et ole epävarma edes toisten ajatuksista ja tunteista mutta sinähän et olekkaan härkä.


      • musta valkoista
        ymmärrän yskän kirjoitti:

        kun seurustelet härän kanssa, niin eihän siitä sitten usko mitään pahaa, eikä kukaan ole niin väittänytkään että härkä olisi ainut huono merkki mutta nyt ollaan härkäpalstalla ja puhutaan kokemuksista härän kanssa ja usko vaan kaikki nämä jotka moittivat härkää ovat käyneet keskustelun itsensä kanssa ja hakeneet vikaa ensin itsestään, mutta toista ihmistä hekään eivät voi muuttaa kyllä se pitää toisen itse oivaltaa ettei kaikki asiat voi mennä niinkuin härkä haluaa, nämä jotka haukkuu on eläneet näiden tapausten kanssa ja minä en oikein usko että näin moni on väärässä tai puhu turhia, ja katso vaan ettet itse liity muutaman vuoden jälkeen samaan joukkoon, mikään ei ole niin varma kuin epävarma.

        tässä kirjoituksessa tulee hyvin esiin se yksipuolinen ajattelutapa jota en ymmärrä naisissa enkä miehissä olivat he mitä horoskooppi
        merkkiä tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe