Eka kertani kaverin kanssa.

Jarno

Istun koulun pulpetissa levottomana. Odotan kellon soittoa. Mielessäni pyörii vaan hetken kuluttua tapahtuva. Muistan kuinka viikko sitten olin kaverini Lauran kanssa pervoillut ja sovittiin että ens viikolla voitas vähän tutustua paremmin toisiimme. Kellon soitua syöksähdin pyörälleni ja polkaisin Lauran luokse. Laura tuli hymyssäsuin avaamaan minulle ovea ja otti minut innolla sisään. Siinä hetken juteltuamme menimme Lauran huoneeseen. Istuin sängylle ja Laura istui tuolilla koulupöytänsä edessä. Hetken kuluttua Laura kysysäisi minulta "Pistetäänkö ovi lukkoon?" Sanoin että "Pistetään vaan". Laura läheni sänkyä kohti ja katsoi minua silmiin kysyen, "Vieläkö sä haluat tutustua muhun lähemmin?" En kerinnyt melkein vastakkaan "Tietysti!" kun Laura oli jo päälläni antamassa minulle kiihkeitä kielisuudelmia! Hieroin Lauran vartoloa kaikkialta kun pikkuhiljaa työnsin käsiäni Lauran housuun. Stringit pilkottivat housuista ja hieroin Lauran sykkivää kuumaa persettä. Hetken suudeltuamme Laura rupesi avaamaan housujani ja otti sykkivän kuuman kullini käteen ja rupesi hitain vedoin vetämään kättänsä edestakaisin kullini päälle, samalla suudellen minua. Laura sanoi: "Mennäänkö peiton alle?" Nyökkäsin Lauralla vastaukseksi. Riisuin vaatteeni pois ja jätin ainoastaan t-paidan päälleni niinkuin Laurakin. Laura riisui stringinsä poista jalasta ja sen alta avautui mahtava näkymä, kunnon tuhero. Laura kävi peiton alle viereeni ja sillä hetkellä jo syöksähdin Lauran päälle. Laura otti kullini käteen ja ohjasi sen hänen märkään kiimaisen kuumaan pilluunsa. Kullini oli juurta myöten Lauran pillussa! Rupesin hitain vedoin nussimaan Lauraa ja hän alkoi voihkimaan äänekkäästi. Hänen jo värähdeltyä ja ähkinnän kohotessa hidastin tahtia kiusoitellen häntä. Otin välillä kullini pois ja hieroin hänen pilluaan sormilla. Se tihkui oikein nesteitä ulos kun työnsin kullini uudestaan hänen pilluun ja nussin häntä niin voimakkaasti että hän ja minä saimme yhtaikaa orgasmin. Se oli nautinto molemmille.

8

10029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow Warrior

      Nautinto ehkä teille, mutta kärsimys lukijoille. Kauheeta "chaizee," pyri parempaan...

      • ihminen

        kirjota itte parempi


    • Jarno

      Se olikin ensimmäinen minun tekemäni novellini. Ehkä se ei sun jöpöä laittanut stondikseen mutta jonkun muun ehkä.. Ei varmasti rupea hyviä tarinoita tulemaankaan jos tuolla menolla annat heti negatiivistä palautetta. Kun annat negatiivisen palautteen opettavassa muodossa niin varmasti tarinat parantuvat. Toivon että tuollaiset eivät edes lukisi täällä tarinoita...

      • Shadow Warrior

        Nytkö sitä sitten arvostellaan meitä lukjoita ja sun tekstin arvostelijoita?
        -Ei muuta ku kirjotat toisen, ja opettelet. Tai hankit oikeen muijan, eikä mitään "mielikuvitusriepua" pääsi sisään, ja opiskelet sen kanssa, millaista se oikeasti voisi olla.

        Jos et kommenttia kestä, ni lähe "teinitollo" vetään täältä...

        p.s harjoitus tekee mestarin, niin novelleissa kuin seksissäkin...


      • Asta
        Shadow Warrior kirjoitti:

        Nytkö sitä sitten arvostellaan meitä lukjoita ja sun tekstin arvostelijoita?
        -Ei muuta ku kirjotat toisen, ja opettelet. Tai hankit oikeen muijan, eikä mitään "mielikuvitusriepua" pääsi sisään, ja opiskelet sen kanssa, millaista se oikeasti voisi olla.

        Jos et kommenttia kestä, ni lähe "teinitollo" vetään täältä...

        p.s harjoitus tekee mestarin, niin novelleissa kuin seksissäkin...

        Täytyy kyllä sanoa Shadow, että sinä se teinitollo täällä olet. Jarno pyysi vain, että kommentoisit asiallisesti, etkä vittuilisi heti.
        Jarnolle:
        Kirjoituksissa tarvitaan usein luovuutta. "Menin sinne ja työnsin kyrvän kuumaan vittuun" tarinoita on tämä foorumi pullollaan. Pyri siis johonkin uuteen. Mutta hyvä aloitus! Jatka toki kirjoittelua.


      • Jarno
        Asta kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa Shadow, että sinä se teinitollo täällä olet. Jarno pyysi vain, että kommentoisit asiallisesti, etkä vittuilisi heti.
        Jarnolle:
        Kirjoituksissa tarvitaan usein luovuutta. "Menin sinne ja työnsin kyrvän kuumaan vittuun" tarinoita on tämä foorumi pullollaan. Pyri siis johonkin uuteen. Mutta hyvä aloitus! Jatka toki kirjoittelua.

        Olen samaa mieltä kanssasi asiasta. Jos palautteen antaa heti negatiivisesti vittumaisella tavalla niin ei se kirjoittajalle opeta mitään vaan antaa miinusta eikä kiinnosta edes enää kirjoittaa. Astan viesti on oikea merkki palautteesta. Sinun Shadow sitä pitää vielä opetetella.


      • Jarno
        Asta kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa Shadow, että sinä se teinitollo täällä olet. Jarno pyysi vain, että kommentoisit asiallisesti, etkä vittuilisi heti.
        Jarnolle:
        Kirjoituksissa tarvitaan usein luovuutta. "Menin sinne ja työnsin kyrvän kuumaan vittuun" tarinoita on tämä foorumi pullollaan. Pyri siis johonkin uuteen. Mutta hyvä aloitus! Jatka toki kirjoittelua.

        Minä en palautteen antajia ole tässä ruvennut haukkumaan vaan lähinnä sitä että jos annetaan palautetta niin sitä myös pitää osata antaa. Jos antaa negatiivisen niin antaa sen oikealla tavalla eikä vittuilen.


    • pitkäjussi

      No, tässä taas tyypillinen miestenlehtiformaatilla kirjoitettu tarina. Itse tapahtumasta ei saa mitään käsitystä, tarina on epäuskottava ja suorastaan huvittavaa, kuinka kirjoittaja "Otti välillä kullinsa pois ja hieroi hänen pilluaan sormillaan". Ensimmäinen kerta, todellakin.

      Mitkä mahtoi olla tunteet? Mitä kirjoittajan päässä liikkui, mitä hän tunsi? "nussin häntä niin voimakkaasti että hän ja minä saimme yhtaikaa orgasmin." Siinähän se koko tunteiden kirjo tulikin käytyä läpi. Entäs tyttö sitten? "hän alkoi voihkimaan äänekkäästi"

      Mitähän äiskä ja iskä lukitun oven takana tuumi noista äänistä? Pikkusiskokaan ei rynkyttänyt oveta ja kysynyt, voisiko päästä leikkiin mukaan.

      Sorry, että tuli sanottua pahasti, mutta eipä juuri muuta voi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe