Markkinaliberalismin konkurssi on ilmiselvä
http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Paakirjoitukset/2009/01/16/Hallitus her%E4%E4 p%E4tkitt%E4in/200936468675/67
alempana ketju jossa eri valtioiden velat.
Kysa tänään
4
466
Vastaukset 4
- vcsfgsd
mikset sitten jatkanut jo aiempaa ketjua vaan aloitit uuden!!!!!! prkl
- hänen pitää tänne
availla ketjuja, koska hän tekee vaalityötä ja budjetti on pieni. Ei sillä asialla aina niin väliä, oliko sitä tai ei?
- et sillee
hänen pitää tänne kirjoitti:
availla ketjuja, koska hän tekee vaalityötä ja budjetti on pieni. Ei sillä asialla aina niin väliä, oliko sitä tai ei?
Luulen että Freddy kyllä tietää, että ne potentiaalisimmat äänestäjät ovat muualla kuin joillain suomi24 sivuilla, senkin dorka. Kunhan nyt haluaa herättää keskustelua, niinkuin jokainen tänne jotain kirjoittava. Suurin osa heistäkin, jotka tänne jotain kirjoittavat sättivät vain toisia täällä jonkin nimimerkin suojissa. Vittu ootko kenties katkera kun ei sinulla ole senkään vertaa kirjoitettavaa kuin freddyllä, vaan täällä sössötät jotain paskaa vaalibudjeteista ja muusta asiaankuulumattomasta, mitkä ajatukset voisit pitää omassa päässäsi ja kommentoida jos on jotain kunnollista kommentoitavaa, senkin pikku mulkku. Ainakin Freddyllä on yleensä kunnon mielipiteet ja perustelut asioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4591066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506