Sana jonka sinä yksin tiedät

Minanoita

sinä näit kilpeni
taakse ja poimit sieltä
kaiken olennaisen

katsoit kanssani
taivaan valtamerta
jossa tähdet halkoivat
utuisia aaltoja

kaksi elämää
kaksi tarinaa
sydäntä särkevää

ne yhdeksi sulautuvat
yönä jolloin vartalosi
jokainen sopukka
myötäilee minun kehoani

kun aamu koittaa
minun suudelmista
rohtuneilla huulillani
on yksi sana

jonka tiedät vain sinä

16

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      kaksi elämää
      kaksi tarinaa
      meidän ystävyys
      kyllähän yrität
      saada jutuillas
      sydämeni särkymään

      minä vain nauran

      "ne yhdeksi sulautuvat
      yönä jolloin vartalosi
      jokainen sopukka
      myötäilee minun kehoani"

      tää on niin hieno
      hetkeksi vakavoidun;)

      muutes kaunis ilma tänään
      ainoa harmi siitä kyllä on
      harmaat ikkunat ja pölyä joka paikassa:)))

      • Minanoita

        Älä sie niistä ikkuna
        pölyistä välitä, sinullahan
        oli minun kanssa diili, käyt
        ensviikkoa silmällä pitäen
        ettimässä valmiiksi pari pyyskää!

        Siinä saat happihyppelyä
        ja kaunista aurinkoista
        maisemaa ihailla!

        Ja miehän just tällä
        runollani etin sitä oikeaa
        sanaa, antaas kattoa löytyykö se!

        Sinua hymyillen kiitän


    • Odelii

      Ihana Rakkausruno!

      (ei siis ollut se sana,
      senhän tietää vain yksin
      "HÄN"... aavistelen vain,
      mistä on kyse...hmmm...

      • Minanoita

        Sinua kiitän tovi
        ennen töihin ampaisua!
        (arvaa ketä laiskottaa
        mahottomasti, aivan oikein,
        minua, puuh)

        Hymy sinne ja aurinkoisen
        päivän taikoja!


    • Miekko

      ja kivasti jäi mysteeriksi se sana!

      • Minanoita

        Tarkoituksella sanan
        salasin, ei parane kaikkea
        kertoa =)

        Kiitos sinulle ja myös
        sinne aurikoisen päivän taikoja!

        Noita


    • laudi**

      * * * * * *

      Näin otsikon,
      ja oli pakko lukkee se loppuun :)
      Vettää sanattomaksi..

      *Aurinkoa päivääsi*

      • Minanoita

        Sinua hymyillen kiittää
        Noita=)

        (tulin just töistä en
        kerennyt paljon nähdä aurinkoa
        se kyllä harmittaa minnuu:)


    • Into.Lento

      tää vie mukanaan
      sanoineen ja aaltoineen

      ():=))

      Into ilmapalloLento

      • Minanoita

        Tuu heti alas sieltä
        leijailemasta suuri tuuli
        voi tarttua sinuun ja viedä
        mukanaan! Mutta kato ettet
        laskeutuessasi takerru puun oksaan,
        voit vaikka puhjeta =)

        Sinua kiitän ja huomaatsie
        mieki sain sanat ihan sekasiin!!


    • Rakkauas on kekseliäs
      "sinä näit kilpeni
      taakse ja poimit sieltä
      kaiken olennaisen"

      Minänoita
      ihmeekshän jää päätään pyörittää.
      rakkauden tiet ne ei ole vallassamme.

      kiittelee ja toivottelee hyvää viikonloppua.Liisa

      • Minanoita

        Totta on että rakkauden tiet
        eivät ole vallassamme,
        niin se vaan menee =)

        Sinua Liisa kiitän todella
        paljon=)


    • *MURUKULTA*

      Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta nyt piiiiikasen pukkaa utelijaisuutta,,
      Vaikka en minä mikään utelijas ole! En en!
      Muuten vain tiedonhaluinen,,, Nii että,, *venyttää korvaa ja tiiraa tarkkana*..
      Ei nyt niin kiirettäkään ole,, luetaan tätä runoasi

      "sinä näit kilpeni
      taakse ja poimit sieltä
      kaiken olennaisen"

      Siinä on viisautta nähdä toinen sellaisena kun on
      ja silloinhan on niin hyvin,
      että se yksi sana vain on ja jää huulille,,,,*voi huokaus* :)

      Se sana..jaa jaa,,,se..mmmm... *viheltelee*,, jopajoopa..*huokaa*..

      • Minanoita

        Äläs sie ruppee uteliaaksi,,
        en kerro tunnussanaa en vaikka
        kuinka yrität,,hehee!

        Mie oon muuten laittanut
        sinun runossasi ehdottamat vermeet
        päälle,,täytyy myöntää että näytän
        melkoisen sexyltä tässä sumoasussa..
        (hikeä pukkaa ja olo on tukala,
        tän puvun vuorissa on varmaan 50 astetta
        hellettä:)

        Hyst Muru, en kerro viäläkään
        sitä sanaa, vaikka näin tuhdin ja kuuman puvun
        minulle lahjoitit =)))))

        Noits:)


    • tähän***

      runoon oli puumerkki
      jätettävä.

      • Minanoita

        Myös tähän täytyy kiitokset
        Sinulle heittää =)))

        Noita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe