Haluaisin vuorata vauvalleni äityispakkauksen ensivuoteeksi.Pinnasänkykin kyllä on hommattuna,mutta jotenkin tuo pakkaus olisi mukavampi "pesä"vauvalle,aluksi.Onko kellään tietoa miten tuo vuoraus onnistuisi näppärästi?mittoja yms?
Ensivuoteeksi äitiyspakkaus?
11
1931
Vastaukset
- saa myös
ostettua tekstiilit esim täältä:
http://verkkokauppa.babystyle.fi/vk_pages/view/175- ainakaan..
minä en löytänyt mitään reunapehmusteita.
- käteen
ainakaan.. kirjoitti:
minä en löytänyt mitään reunapehmusteita.
niin ehkä sittenn löydät sivulta 2
http://verkkokauppa.babystyle.fi/vk_pages/view/175#vk_page_view/175?&p=2
- näin.....
laitoin yhden pinnasängyn reunasuojista sinne laatikon reunoille. kun laitto ne alareunat sinne patjan ja laatikon väliin, ni ne pysy ihan hyvin siinä.
- laita
pahvilaatikkoon vauvaasi kuin koiranpentua. Kyllä se pinnasänky on paljon parempi. Jotain arvostusta pientä ihmistä kohtaan...
Käärit kuitenkin vauvan selän tueksi pyyhkeen tai lakanan, jotta hän pysyy kyljellään, ja päälle tulee peitto, kyllä siinä on turvaa ihan tarpeeksi.
Se pahvilaatikon "naamiointi" kankaalla on aivan turhaa rahan haaskausta.- olla pienessä tilassa
...joten ei sillä ole mitään yhtymäkohtaa koiranpentuihin (tai mitä sitten vaikka olisikin ;-D). Itse haluaisin vauvalle katosta riippuvan kehdon, mutta laatikkoakin olen miettinyt.
- ei raski
olla pienessä tilassa kirjoitti:
...joten ei sillä ole mitään yhtymäkohtaa koiranpentuihin (tai mitä sitten vaikka olisikin ;-D). Itse haluaisin vauvalle katosta riippuvan kehdon, mutta laatikkoakin olen miettinyt.
ostaa kunnon ensisänkyä, mun mielestä parempi laittaa pinnasänkyyn. Joku kehto tms. ois tietenkin hyvä...mutta vain päiväunille kätkytkuolemariskin takia. Ilmava sänky on turvallisin.
Maailmallakin ihmetellään suomalaisten tapaa nukuttaa vauva pahvilaatikkoon:D
Omaa prinsessaani en ois ikinä laittanut...
Onko jossain joku tutkimus ihan tuosta turvallisuuden tunteesta, vai mitä tämä höpinä on? Kyllä meidän vauva on ihan turvassa nukkunut pinnasängyssä. Ei paljon tajua ympäristöstään eka viikkoina. Kunhan saa maitoa ja palvelu pelaa, niin no hätä.
- santtura
minä en vuorannut mitenkään laatikkoa, ja siinä pikkuinen nukkui ekat 3 kk tyytyväisenä. Pakkauksessahan on ohut patja mukana, minä vain laitoin lakanan patjan päälle, ja kapaloin vauvan ohueen peittoon. Pakkauslaatikko oli välillä pinniksessä pääty kohotettuna, tai sitten lattialla sängyn vieressä heti käden ulottuvillani.
Ei minusta ollut mitenkään kummallista laittaa vauvaa pakkauslaatikkoon nukkumaan, pinnasängyssä kun ei aluksi edes viihtynyt. Ja pakkauskin vuodelta 2007 oli ihan tarpeeksi sievä, ettei sitä tarvinnut päällystää. Ja ei tarvitse reunapehmusteitakaan, kun ei lapsi niin vielä liiku, ja pahvi kuitenkaan ei ole kovaa.- huh huh...
Vauva lattialla sängyn vieressä! Vetoisella lattialla! Eipä tulis mieleenkään, kesälläkään!
Meillä vauva nukkui ekat 3 kk tyytyväisenä vieressä, sen jälkeen tyytyväisenä pinnasängyssä.
Äitiyspakkausksen patjakin on niin olematon, etten edes koiralle huolisi niin ohutta läpyskää.
Ties mitä myrkkyhuuruja pahvista irtoaa, niitä sitten vauva hengittelee...
No, joillekin tuntuu kelpaavan ihan mikä tahansa... - santtura
huh huh... kirjoitti:
Vauva lattialla sängyn vieressä! Vetoisella lattialla! Eipä tulis mieleenkään, kesälläkään!
Meillä vauva nukkui ekat 3 kk tyytyväisenä vieressä, sen jälkeen tyytyväisenä pinnasängyssä.
Äitiyspakkausksen patjakin on niin olematon, etten edes koiralle huolisi niin ohutta läpyskää.
Ties mitä myrkkyhuuruja pahvista irtoaa, niitä sitten vauva hengittelee...
No, joillekin tuntuu kelpaavan ihan mikä tahansa...meidäm talossa ei kyllä vedä mistään mihinkään suuntaan, vaan hyvin lämmintä on, ja omakin sänky on vain iso patja lattialla japanilaistyyliin.
Pinnasängyssä ei viihtynyt, kuten sanoin, ja meidän vieressä ei olluut turvallista, koska isäntä tupakoi ja pyörii unissaan kovasti. Ei siinä minun mielestäni mitään vikaa ollut, kun lapsi nukkui hyvin tyytyväisenä heti 10 tunnin unia putkeen. Ja noin 3-kuisena siirtyi siis pinnasänkyyn.
Ja siitä pakkauksesta ei irtoa sen enempää mitään myrkkyhuuruja kuin pinnasänkyjen lakkauksesta, tai isin ja äidin aamuhengityksestäkään. Ei sitä pakkauslaatikkoa muuten suositeltaisi ensisängyksi ihan neuvolasta ja vauvakirjoista lähtien, jos se jollain tavoin olisi haitallista. Patjan ohuuskaan ei haitannut kun lakana oli moninkerroin käärittynä siinä päällä. Ja tiesithän, ettei vauvan patja saisi edes olla liian pehmeä tai paksu?
- sadfsaf
Johan on mies ku unissaan tupakoi :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265