Elikkä suunnitteilla olisi reissu Barcelonaan muutaman kaverin kanssa ja kuukausista meillä on valinnanvaraa, mutta emme osaa itse päättää parhainta.
Elikkä Barcelonassa vierailleet, mikä on paras kuukausi teidän mielestänne vierailla kaupungissa?
Vaihtoehtojamme ovat
a) maaliskuun loppu
B) huhtikuu
c)toukoku
d)kesäkuu
Mikä kuukausi näistä paras lähteä reissuun?
3
930
Vastaukset
- kuu BCN:ssa
Maaliskuu voi olla vielä vähän aikainen, kelien suhteen. Huhti- ja toukuussa on jo lämmintä ja kesäistäkin, luonto on kuitenkin vielä vehreä eikä turistikausi ole alkanut.
Uimisen kannalta tosin voi olla liian aikaista, Välimeri ei ole vielä lämmin.- äänestän
Olimme Barcelonassa toukokuussa ja se oli kyllä ihanteellinen aika. Oli sopivan lämmintä ja uidakin pystyi. Kesäkuukin varmasti ihan ok, mutta heinäkuu ja elokuu ovat kuulemma liian kuumia.
- kesäkuussa
kannattaa mennä silloin, koska meressä on ihan ok lämmintä vettä, lämpimiä päiviä riittää(muttei ole liian kuuma), ei vielä TÖRKEESTI turisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725