Iltalehti kirjoittaa asiasta tänään. Joku mieshenkilö joutunut sairaalaankin tapauksen johdosta.
Kuka ent. kilpa-ajaja kolaroinut humalassa?
21
35684
Vastaukset
- ONkohan
Se entinen kilpakuski taitaa olla Nico Rosberg luki iltasanomissa.
- F-1
taitaa olla leutun ymmärtämisessä ongelmia, lue koko juttu siitä juorulehdestä äläkä spekuloi. Ei ollut Rosberg
- Tietäjä**
Keke Rosberg on entinen kilpakuski, NICO on sen poika!!! TOLLOT!
- Utelias
sehän ajaa vielä nykyisinkin kilpaa. Nyt kyse on naisesta. Taru Rinne?
- Olipas tuokin
Niko Rosberg ei ole nainen.
Niko Rosberg ei ole lähimainkaan 34-vuotias.
Niko Rosbergia pidetään tulevana huippukuskilupauksena – mikään entinen kilpakuski hän ei ole.
Koeta ottaa edes jostakin selvää ennen kuin lähdet esittämään tuollaisia arveluja! - nico=34.v nainen ???
idiootti.
- Tollo
Tietäjä** kirjoitti:
Sä oot sitten fiksu kaveri! Aivan mieletön yleistieto sulla, mistä oot ton kaiken oppinut?!
- tylyt
nico=34.v nainen ??? kirjoitti:
idiootti.
taida kovin kummosta ajajaa siitä tullakkaan jos isäänsä tulee.Muistaakseni K.R.unohti olevansa suomalainen kun voitti jonkun puulaakikisan.
- aivan
Tietäjä** kirjoitti:
Keke Rosberg on entinen kilpakuski, NICO on sen poika!!! TOLLOJA molemmat!
- OLET
aivan kirjoitti:
Keke Rosberg on entinen kilpakuski, NICO on sen poika!!! TOLLOJA molemmat!
NICO:vain kolarointi
KEKE:ajoi sentään naisen hengiltä Lapinlahdella =(noin 35km Iisalmesta etelään) kun nainen oli ylittämässä bussipysäkiltä tietä (tosin ko. akka käveli bussin etupuolelta vähän huolimattomasti)
mutta silti, onhan Keke vielä kovempi kuski toistaiseksi (vertaa "meriittejä" tässä yllä
Suomesta löytyy jatkuvasti uusia "loistavia" kuskeja maailmalle.........
- j -
- tiedän
kyseessä on entinen rr ajaja taru rinne
- Mersu sl 500
Huomattavaa ylinopeutta ajanut henkilöauto suistui tieltä Espoossa viime yönä. Urheilumallinen Mercedes-Benz SL 500 Roadster.Kaiteeseen juuttuneesta autosta pelastettiin pahoin loukkaantunut kuljettaja, vuonna 1965 syntynyt espoolaismies. OLIKO KYSEESSÄ TÄMÄ TAPAUS???
- mieshenkilö
iän ja paikkakunnan puolesta luulen ko. entisen kilpa-ajajan olevan Taru Rinne.
- varma tieto
Todellakin Taru Rinne. Taitaa olla aika totinen paikka, todella törkeä rattijuopumus, ruumiinvamman tuottaminen. Kaveri on edelleen teholla hengityskoneessa.
- Polttarikuski
Olin pari kesää sitten jätkälaumalle kuskina Turun suunnalla ja jostakin raahasivat kyseisen neidin mukaan, aika sekavan olonen ja päissään kuin ruutana oli silloinkin.
- tulema
Polttarikuski kirjoitti:
Olin pari kesää sitten jätkälaumalle kuskina Turun suunnalla ja jostakin raahasivat kyseisen neidin mukaan, aika sekavan olonen ja päissään kuin ruutana oli silloinkin.
Kerro lisää, mikä oli loppusaldo? Gangbang?
- Tämä
http://www.turunsanomat.fi/osasto/?ts=1,12,0,0,65113,2001-03-18
- Guzzimies
Antakaa sen Tarun jo olla,ei tuollaisia lahjakkuuksia enään tule mistään ja olihan häntä aikanaan kiva seurata ja katsella.
- Man from past
Menit sitten nostamaan 9vuoden jälkeen. Hieno homma :)
Ei ole Tarusta mitään kuulunut v.2005 jälkeen, kun istumaan lähti. Tais olla kuudes kerta jo silloin. Moottoriurheilun häpeätahra, kuten Jeejeekin...
- Crashings
Kimi Räikkönen kolaroi aisaa kannattaessaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634