Kuka ent. kilpa-ajaja kolaroinut humalassa?

Utelias

Iltalehti kirjoittaa asiasta tänään. Joku mieshenkilö joutunut sairaalaankin tapauksen johdosta.

21

35684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONkohan

Se entinen kilpakuski taitaa olla Nico Rosberg luki iltasanomissa.

• F-1

taitaa olla leutun ymmärtämisessä ongelmia, lue koko juttu siitä juorulehdestä äläkä spekuloi. Ei ollut Rosberg

• Tietäjä**

Keke Rosberg on entinen kilpakuski, NICO on sen poika!!! TOLLOT!

• Utelias

sehän ajaa vielä nykyisinkin kilpaa. Nyt kyse on naisesta. Taru Rinne?

• Olipas tuokin

Niko Rosberg ei ole nainen.
        Niko Rosberg ei ole lähimainkaan 34-vuotias.
        Niko Rosbergia pidetään tulevana huippukuskilupauksena – mikään entinen kilpakuski hän ei ole.
        Koeta ottaa edes jostakin selvää ennen kuin lähdet esittämään tuollaisia arveluja!

• nico=34.v nainen ???

idiootti.

• Tollo
        Tietäjä** kirjoitti:

Sä oot sitten fiksu kaveri! Aivan mieletön yleistieto sulla, mistä oot ton kaiken oppinut?!

• tylyt
        nico=34.v nainen ??? kirjoitti:

idiootti.

taida kovin kummosta ajajaa siitä tullakkaan jos isäänsä tulee.Muistaakseni K.R.unohti olevansa suomalainen kun voitti jonkun puulaakikisan.

• aivan
        Tietäjä** kirjoitti:

Keke Rosberg on entinen kilpakuski, NICO on sen poika!!! TOLLOJA molemmat!

• OLET
        aivan kirjoitti:

Keke Rosberg on entinen kilpakuski, NICO on sen poika!!! TOLLOJA molemmat!

NICO:vain kolarointi

KEKE:ajoi sentään naisen hengiltä Lapinlahdella =(noin 35km Iisalmesta etelään) kun nainen oli ylittämässä bussipysäkiltä tietä (tosin ko. akka käveli bussin etupuolelta vähän huolimattomasti)

mutta silti, onhan Keke vielä kovempi kuski toistaiseksi (vertaa "meriittejä" tässä yllä

Suomesta löytyy jatkuvasti uusia "loistavia" kuskeja maailmalle.........

- j -

• tiedän

kyseessä on entinen rr ajaja taru rinne

• Mersu sl 500

Huomattavaa ylinopeutta ajanut henkilöauto suistui tieltä Espoossa viime yönä. Urheilumallinen Mercedes-Benz SL 500 Roadster.Kaiteeseen juuttuneesta autosta pelastettiin pahoin loukkaantunut kuljettaja, vuonna 1965 syntynyt espoolaismies. OLIKO KYSEESSÄ TÄMÄ TAPAUS???

• mieshenkilö

iän ja paikkakunnan puolesta luulen ko. entisen kilpa-ajajan olevan Taru Rinne.

• varma tieto

Todellakin Taru Rinne. Taitaa olla aika totinen paikka, todella törkeä rattijuopumus, ruumiinvamman tuottaminen. Kaveri on edelleen teholla hengityskoneessa.

• Polttarikuski

Olin pari kesää sitten jätkälaumalle kuskina Turun suunnalla ja jostakin raahasivat kyseisen neidin mukaan, aika sekavan olonen ja päissään kuin ruutana oli silloinkin.

• tulema
        Polttarikuski kirjoitti:

Olin pari kesää sitten jätkälaumalle kuskina Turun suunnalla ja jostakin raahasivat kyseisen neidin mukaan, aika sekavan olonen ja päissään kuin ruutana oli silloinkin.

Kerro lisää, mikä oli loppusaldo? Gangbang?

• Tämä
    • Guzzimies

Antakaa sen Tarun jo olla,ei tuollaisia lahjakkuuksia enään tule mistään ja olihan häntä aikanaan kiva seurata ja katsella.

• Man from past

Menit sitten nostamaan 9vuoden jälkeen. Hieno homma :)

Ei ole Tarusta mitään kuulunut v.2005 jälkeen, kun istumaan lähti. Tais olla kuudes kerta jo silloin. Moottoriurheilun häpeätahra, kuten Jeejeekin...

• Crashings

Kimi Räikkönen kolaroi aisaa kannattaessaan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8403
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4674
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4353
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3493
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3368
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2871
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe