Mulla on lastu kiinni ja vaparikin löytyy, mut pienintäkään pihahdusta en kuule moottorista ja tahtosin saada pakoäänet kuulumaan. Dumppia en viitsi laittaa kun voi ruiskutus mennä pieleen...
Sit toinen mitä ihmettelen on että auto rupee kunnolla liikkumaan vasta 4k kierroksessa... sillon huomaa että turbo nappaa kunnolla kii...
auttakaa jos tiedätte... masentunut!!!
audi A4 1.8T Onkohan jotain vialla??
5
1919
Vastaukset
- turbon pois
saa pakoäänet kuulumaan sillä turbo toimii myös äänen vaimentimena.
- gti-r
tästähän voidaan olla montaa eri mieltä, mutta ei se dumppi sekota seossuhteita ku vaan sillon kun sihahtaa, ja sillonkin vaan rikastaa. Mutta jos yhtään epäilet nii soita jonnekkin esim.
http://www.proturbo.fi/ - turpourpo
Jos se liian pieni meteli on pahin ongelmasi, hanki joku suora putkisto, jossa ämpärin kokoinen ulostulo. Sit on tosi kiva, kun saa kuunnella turhaa pörinää..
Jos sen sijaan haluut että autosi rupee kulkemaan, vaihda se ilmamassamittari uuteen heti alkuunsa. Tuntuu olevan kulutusosa noissa autoissa. - hannu
ahtaammalle ja äänetki paranee. Yllättäen myös tehot:.
- erteteyjm
Niin myydessäkin voi saada jotain takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742