Crash - Mind Over Mutant peliin liittyvät kysymykset tänne!!

erkki-junttila

Eli jos et pääse jotain kohtaa läpi neuvon mielelläni. Olen mennyt kaikki tehtävät läpi!

22

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitu1

      olemme pelanneet kaatopaikalle( 24%) jossa edessä vaaleanpunainen säde, emme pääse siitä eteenpäin. avasimme portin ja tuli säde tilalle. miten pääsee jatkamaan. portilla odottamassa aina "örkki" joka pystyy ampumaan. miten jatkamme eteenpäin?

      • eeeeeeeeee

        Niin, eli siellä kun tuhosit ne mutantit sinne tuli ne ystävälliset örkit. Puhu niille niin monta kertaa, että se aukeaa.


      • erkki-junttila

        en ole aivan varma missä olet mutta taidat tietää. juttele niille örkeille siellä sivussa ja sit pääset jatkaa


      • converseee-
        erkki-junttila kirjoitti:

        en ole aivan varma missä olet mutta taidat tietää. juttele niille örkeille siellä sivussa ja sit pääset jatkaa

        Tietääkö kukaan miten pääsee sen 22. tehtävän läpi eli se palaa tuomionaattorin luo? ku en tajuu missä se joku tuomionaattori on ees..


      • converseee-
        converseee- kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten pääsee sen 22. tehtävän läpi eli se palaa tuomionaattorin luo? ku en tajuu missä se joku tuomionaattori on ees..

        itseasias löydettiin jo sinne..


      • Juugelisbuugelis
        converseee- kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten pääsee sen 22. tehtävän läpi eli se palaa tuomionaattorin luo? ku en tajuu missä se joku tuomionaattori on ees..

        Miten löysit sen


    • torukoishi

      siitä kaksinpelistä että miten saa sen Cocon pelattavaks? Ku kakkospelaajan hahmoks tulee aina se Crash-klooni.

      • mummo123345

        jos haluat pelastaa Cocon pitää käyttää sitä hahmoa jolla on niitä siirtokykyjä. se mitä on koko ajan täytyny käyttää.


      • Miååå
        mummo123345 kirjoitti:

        jos haluat pelastaa Cocon pitää käyttää sitä hahmoa jolla on niitä siirtokykyjä. se mitä on koko ajan täytyny käyttää.

        Olen tehtävä 10. Eli Autiomaassa, ja olen sen "ristikko" sienän luona, johon vissiinkin tarvitsee avaimen.En löydä sitä mistään!Enkä voi palata etsimään Vamppasaarellekaan, nimittäin sinne ei pääse, koska se silta on romahtanut!Mitä teen?Oon ollu jumissa ainaski puol vuotta 8DD


      • Torukoishi
        mummo123345 kirjoitti:

        jos haluat pelastaa Cocon pitää käyttää sitä hahmoa jolla on niitä siirtokykyjä. se mitä on koko ajan täytyny käyttää.

        Siis mistä se Coco pitää pelastaa?


    • ???

      Voisitko kertoa, mistäpäin vamppasaarta löytää ne varaosat, joita Coco tarvitsee Tuomionaattorin simän korjaamista varten, ja kuinka monta niitä on. Olen pomppinut pitkin poikin vamppasaarta enkä löydä niitä. Peli jumissa jo monta kk tämän takia. Please HELP ME FAST!

    • krässi

      misä on se tuomionaattori ja miten ihmeessä sinne pääsee??

    • Help Me!

      Eli joo, en pääse takaisin sinne Ninan koululle, tai en siis löydä sitä.. eli tehtävä 12. Miten pääsen sinne? Minne pitää mennä?

    • Kiristiina

      Mistä pääsee eteenpäin. Olen Ninan koululla sisällä. Kiivennyt ylimpään huoneeseen, jossa lattiassa kaksi kieppumisnappulaa. Näillä kieppumalla avautuu ikkuna seinästä, mutta se avautuu liian vähän eikä sinne mahdu. Miten pääsee tehtävään 13?

      • drinkbeer

        pitää pyöriä molemmissa kippumisnzappuloissa sitten se aukeaa kokonaan. toisesta poistuu vaakatasossa olevat tapit toisesta pystysuunnassa olevat tapit.....


      • ??
        drinkbeer kirjoitti:

        pitää pyöriä molemmissa kippumisnzappuloissa sitten se aukeaa kokonaan. toisesta poistuu vaakatasossa olevat tapit toisesta pystysuunnassa olevat tapit.....

        Mitä sitten kuin on tuhonnut neo-cortexxin?


    • Kummitäti10

      Hei!

      Meillä on todella iso ongelma, kun emme pääse edes mind over mutantin ensimmäisestä kentästä läpi. Sillalla tulee vain teksti "puhu Cocolle", mutta kuinka tämä oikein tehdään?

      Kaikista neuvoista hyvin kiitolliset,

      Tiiti ja Aino

    • En pääse eteenpäin

      Mitä pitää tehdä kun on siellä ninan koulun luona?

    • Urpot2

      Mitä pitää tehdä että voi pelata kahdestaan? Me olemme painettu oikeaa nappia, mutta toista hahmoa ei vaan tule.

    • Anonyymi

      Hei oon tehtävässä 22. Palaa tuomionaattorin luokse mutta en tajuu ku meen sinne nii ei tapahdu mitään please help!!

    • LiilatPortaat

      Miten pääsen niitä liiloja portaita ylös tolla palloukkelilla ku mun pitää säilyttää se ja toi tulimutantti mut en pääse tost L muotosest ylös muutaku pelkäl crashil???

    • RAGEKAPPE

      En pääse seiaka tehtävää läpi en osaa vetää vipua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe