Olen hurjan ihastunut erääseen rapumieheen, mutta en oikeen tiedä mitä minun pitäisi hänen kanssaan tehdä. Päivittäin nähdään töissä ja hän hymyilee ja katsoo silmiin ja välillä yrittää hiukan tulla juttelemaan. Olen pari kertaa yrittänyt pyytää häntä ulos kanssani, mutta hän on aina ollut kiireinen eikä ole lähtenyt. Nyt en oikein tiedä viitsinkö enää yrittää vai pitäisikö antaa jo olla, hänen katseensa on kuitenkin niin kutsuva...
Antakaapa apuja epätoivoiselle :)
Rapumieheen retkahtanut...
3
1101
Vastaukset
- rap.51
Jatka edelleen,hauskaa että on määrätietoisia tyttöjä,kyllä se viellä lähtee rehveille.Kokeile jotakin uuta konstia sanoppa vaikka että huomenna on minulla pöytä katettu kahdelle.
- rapumiehesi
tyypillistä rapumiestä, ei suoraan sano koskaan, että on varattu, sen ne osaa sanoa että on kiire, ei kerkiä, eivät koskaan todellista syytä, aina löytyy kiertelemällä tekosyitä välttelyyn muuten kuin leikittelemällä naisten tunteilla ja kova flirttailemaan, ihailusta kun rapumies tykkää..
- olla..
On kiireinen koska hänellä on nainen(naisia). Ja rapu todella tykkää ihailusta ja flirttailusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967