Remu ja ROLLAATTORI

..unohti ottaa lavalle!

Remu-papparaisen paikka ei todellakaan ole euroviisujen Suomi-finaalissa.
Säälipisteillä äijä köpöttelee lavalle - jos ei kompastu ja kupsahda ... voi voi!

Karoliina ja hänen upeat rotusäärensä, viimeistelty kokonaisuus - siinä esimerkki artistista, joka panostaa kokonaisvaltaisesti kaikkeen: lauluun, ulkonäköön, stailaukseen (tyylikäs!). Ei hävetä yhtään... Jees!

12

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomi59

itse olen remusta samaa mieltä sen esitykset on mitä on sillon 70 luvulla remu oli rautaa kotkan työskillä olin ite jotaa 13-14 vuotias kun näin remun livenä. remu on kuin haamu kun sitä miten se sillon esiinty,mutta on tästä kohta 30-40 vuotta aikaa moni on hävinnyt remun keikka kuvioista vuosien mittaan esim albert järvinen suomen paras kitaristi.

• 'rokkaa!!

..toisin kuin sinä! Mistä helvetistä, sä apina opit noin huonon suomen, ja olevinaan vanha stara.. höpö ukko oot ja täysin tietämätön suomi rokista -70 luvulta.. REMU RULES!

• jhuoniokii

mutta tästä on 30-40 vuotta?? mistä?? rupesitko silloin touhuumaan puutuneen käden kanssa?? Mene edes pilkku kurssille. Torspo!

• ja tämän

Ja tämän rollaattoripapan ja onnettoman kappaleen Suomen kansa äänesti jatkoon???

:(

Hoh hoijaa, eihän se setä edes meinannut jaksaa pitää mikkiä. Katseltiin, että joko kupsahtaa kasaan.

Entiset ajat eivät palaa. Pitäisi vain itse jo älytä, että vanhuus iskee ihan kaikille.

• bökk

noo, älkääs nyt. Keskittykää itsenne ilmaisuun enemmän kuin muiden parjaamiseen. Ikävää kun itse ei osaa kirjoittaa edes oikein.. haukutaan hei!

• todella

ja muillekin tulee rollaattoriaika eikä vain Remulle, ellei satu kuolemaan ennen sitä.
        Voisikin olla vetävä teko mennä lavalle rollaattorin kanssa ja vetäistä sitten itse biisi täysillä. Miettikääpä sitä, päättäjät.

• hävettävää

vanhentua !!!

Jokainen meistä ikääntyy, kukaan ei voi olla ikuisesti nuori !

Mun mielestä on hyvä asia, että karsinnoissa on eri-ikäisiä laulajia, eikä pelkästään nuoria hemaisevia miehiä tai naisia.

On positiivinen asia, jos vielä varttuneemmalla iällä haluaa tehdä jotakin, se pitää mielenkin virkeänä.

Kansa on äänestänyt Remun jatkoon, joten pulinat pois.

• taso

eihän sitä vielä tiedä,yllättihän ne hirviötki vieä melkolailla,sillälailla voi olla remunkaaki

• on sentään munaa

Vaikka ukko onkin loistava, mutta se biisi oli aivan exit aukosta. Mutta miksi ihmeessä Sanille oli väsätty myös aneeminen biisi? Misu osaa laulaa ja se tausta tiimikin osaa tehdä musaa... ehkä biisi oli valittu varmana ei jatkoon ehdokkaaksi. Vielä on 4 kipaletta, joista pitäs helposti tulla voittaja, jos taso ees vähän paranee. Löördin esitys taitaa jäädä hi´storiaan ainutkertaisena vetona, jota muut matkii.

Voitto tulee biisillä, joka on raakasti kaupallinen esittäjällä ei ole mitään ylimäärästä kangasta peittämässä soloutta. Tietenkin se on nainen, sinkku ja blondi :)

• ERILAISTA,

Remu erottuu porukasta.

Koittakaas muistella, miten Lordia haukuttiin ja epäiltiin sen häpäisevän suomalaiset. Ja niin vaan meni ja voitti!

Remulle vois hyvinkin käydä samanlainen flaksi.

Remun lavaesityksen kokonaisuus, ja erityisesti Remun asusteet pitäis kyllä stailata ihan uuteen uskoon!

• ikälopuilla papoilla!

Edes säälipisteitä ei heru noin pölvästille pökkelöle.

Tämä Remu-lärvi onkin vain suuri kupla ja vitsiksi tarkoitettu. Ollaan niiin tasa-arvoisia, että kakki iät, rodut, säädyt ja lajit pääsee mokaamaan itsensä!

• Jep. Tosi säälittävää. Meni maku koko touhusta. Kuka lie Remun sinne on huijannut laulamaan iskelmää. Yöks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe