Oottako nähny kyhymylintua joka lentäessä pessii? Uros munnii munan. Solemikkhä.
Kyhmylintu
8
4113
Vastaukset
- Mauri Lapista
Son vaikhia erottaa tiirasta, kun niin hyvin matkiipi tiiraa. Sole poika mikhän..
- Ryyppö123
Meilläpä pessii kyhymylintu takhapihalla Vätsärissä. Lenthääpi paikhallaan ja matkiipi kolipria, kun ei matki tiiraa.
- Ornitoloki
Käsittääkseni kyhymylintu on uhanalainen laji, joka esiintyy Suomen leveyspiireillä äärimmäisen harvoin. Ja mikä erikoisinta, uros tosiaan munii ja myös hautoo munat. Se taas on valetta, että naaras kantaisi pesää selässään. Ja kun epäilette niin tutustakaapa aiheiseen hieman paremmin.
- Vipe31
Se ei ole mikään kyhymylintu! Vaan kyhmylintu. Ei lähelläkään tiiraa, vaan ihan oma lajinsa.
- Ornitoloki
Olet oikeassa tarttui tuo y- kirjain väliin edellisistä kommenteista. Onko Vipe31 kovakin lintuharrastaja, kun tietää erikoisemmatkin lajit?
- Vipe31
Ornitoloki kirjoitti:
Olet oikeassa tarttui tuo y- kirjain väliin edellisistä kommenteista. Onko Vipe31 kovakin lintuharrastaja, kun tietää erikoisemmatkin lajit?
Minun lintuharrastukseni ei kuulu sinulle.
- Anonyymi
Vipe31 kirjoitti:
Minun lintuharrastukseni ei kuulu sinulle.
Se Yy lähteepi keskikaljalla.
- Anonyymi
Vipe31 kirjoitti:
Se ei ole mikään kyhymylintu! Vaan kyhmylintu. Ei lähelläkään tiiraa, vaan ihan oma lajinsa.
Ei ol kukhaan väittänt että se kyhymylintu olisipi tiira. Vaan matkiipi tiiraa. Siinä mielessä kyllä onpi lähellä tiiraa, että hyvin matkiipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2331235
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999- 74839
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832