Oottako nähny kyhymylintua joka lentäessä pessii? Uros munnii munan. Solemikkhä.
Kyhmylintu
8
3082
Vastaukset
- Mauri Lapista
Son vaikhia erottaa tiirasta, kun niin hyvin matkiipi tiiraa. Sole poika mikhän..
- Ryyppö123
Meilläpä pessii kyhymylintu takhapihalla Vätsärissä. Lenthääpi paikhallaan ja matkiipi kolipria, kun ei matki tiiraa.
- Ornitoloki
Käsittääkseni kyhymylintu on uhanalainen laji, joka esiintyy Suomen leveyspiireillä äärimmäisen harvoin. Ja mikä erikoisinta, uros tosiaan munii ja myös hautoo munat. Se taas on valetta, että naaras kantaisi pesää selässään. Ja kun epäilette niin tutustakaapa aiheiseen hieman paremmin.
- Vipe31
Se ei ole mikään kyhymylintu! Vaan kyhmylintu. Ei lähelläkään tiiraa, vaan ihan oma lajinsa.
- Ornitoloki
Olet oikeassa tarttui tuo y- kirjain väliin edellisistä kommenteista. Onko Vipe31 kovakin lintuharrastaja, kun tietää erikoisemmatkin lajit?
- Vipe31
Ornitoloki kirjoitti:
Olet oikeassa tarttui tuo y- kirjain väliin edellisistä kommenteista. Onko Vipe31 kovakin lintuharrastaja, kun tietää erikoisemmatkin lajit?
Minun lintuharrastukseni ei kuulu sinulle.
- Anonyymi
Vipe31 kirjoitti:
Minun lintuharrastukseni ei kuulu sinulle.
Se Yy lähteepi keskikaljalla.
- Anonyymi
Vipe31 kirjoitti:
Se ei ole mikään kyhymylintu! Vaan kyhmylintu. Ei lähelläkään tiiraa, vaan ihan oma lajinsa.
Ei ol kukhaan väittänt että se kyhymylintu olisipi tiira. Vaan matkiipi tiiraa. Siinä mielessä kyllä onpi lähellä tiiraa, että hyvin matkiipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446