Kertopaaja itestänne. Olen itse rauhallinen kotia ja lapsia rakastava. viihdyn hyvin seurassa,mutta nautin kyllä kun saa olla välillä yksin.
Teen äkkipäätöksiä,heräte-ostksia,reissuja nytkin teneriffalle äkkilähdöllä.......
LÖYTYYKÖ PALJON
4
693
Vastaukset
Samaa sarjaa, rauhallinen, kotoa en lähtisi välillä mihinkään, yksin on mukava olla. Suutun myös helposti, matkustelu ei ole minua varten (kerta parissa vuodessa riittää) jne. Eli perusrapu;)
- ..................
Ujo uudessa seuras, mut ku mä totun ihmisii ni mä oon hirvee puhelias ja mua ei sen jälkee saa hiljaseks.
ystävät,kaverit ja perhe merkitsee mulle paljon, rakastan lapsia,rakastan eläimiä,tykkään olla ihmisten seurassa,mutta joskus on ihanaa myös olla yksin..mutta tosi harvoin haluan olla yksin.
Rakastan matkustamista,telinevoimisteluu, ja ruokaa - 22.6-SYNTYNEITÄ
.................. kirjoitti:
Ujo uudessa seuras, mut ku mä totun ihmisii ni mä oon hirvee puhelias ja mua ei sen jälkee saa hiljaseks.
ystävät,kaverit ja perhe merkitsee mulle paljon, rakastan lapsia,rakastan eläimiä,tykkään olla ihmisten seurassa,mutta joskus on ihanaa myös olla yksin..mutta tosi harvoin haluan olla yksin.
Rakastan matkustamista,telinevoimisteluu, ja ruokaaMilenkiintoista kuulla että meissä on aika paljon samaa. Minäkin tykkään tosta sulaasta,iha himo.Tykään koirista. Aika pitkä pinna,mutta kun suutun,ihan räjähdän ja huudan mutta lepyn aika nopeasti. Kaikki sanoo että olen ihan liian kiltti.......
- löytyy
tää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003