LÖYTYYKÖ PALJON

22.6-SYNTYNEITÄ

Kertopaaja itestänne. Olen itse rauhallinen kotia ja lapsia rakastava. viihdyn hyvin seurassa,mutta nautin kyllä kun saa olla välillä yksin.
Teen äkkipäätöksiä,heräte-ostksia,reissuja nytkin teneriffalle äkkilähdöllä.......

4

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa sarjaa, rauhallinen, kotoa en lähtisi välillä mihinkään, yksin on mukava olla. Suutun myös helposti, matkustelu ei ole minua varten (kerta parissa vuodessa riittää) jne. Eli perusrapu;)

• ..................

Ujo uudessa seuras, mut ku mä totun ihmisii ni mä oon hirvee puhelias ja mua ei sen jälkee saa hiljaseks.

ystävät,kaverit ja perhe merkitsee mulle paljon, rakastan lapsia,rakastan eläimiä,tykkään olla ihmisten seurassa,mutta joskus on ihanaa myös olla yksin..mutta tosi harvoin haluan olla yksin.

Rakastan matkustamista,telinevoimisteluu, ja ruokaa

• 22.6-SYNTYNEITÄ
        .................. kirjoitti:

Ujo uudessa seuras, mut ku mä totun ihmisii ni mä oon hirvee puhelias ja mua ei sen jälkee saa hiljaseks.

ystävät,kaverit ja perhe merkitsee mulle paljon, rakastan lapsia,rakastan eläimiä,tykkään olla ihmisten seurassa,mutta joskus on ihanaa myös olla yksin..mutta tosi harvoin haluan olla yksin.

Rakastan matkustamista,telinevoimisteluu, ja ruokaa

Milenkiintoista kuulla että meissä on aika paljon samaa. Minäkin tykkään tosta sulaasta,iha himo.Tykään koirista. Aika pitkä pinna,mutta kun suutun,ihan räjähdän ja huudan mutta lepyn aika nopeasti. Kaikki sanoo että olen ihan liian kiltti.......

• löytyy

tää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7346
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      95
      6011
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      111
      4056
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      153
      4055
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1823
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1668
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1560
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1391
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      28