Vaikea päättää kenen käsiin sitä hiuksensa luottaisi.. Olen varaamassa ensimmäistä kertaa tässä kaupungissa kampaajalle aikaa ja mitään tietoa ei ole kampaamojen tasosta. Onko kenelläkään kokemuksia seuraavista kampaamoista: Soul woman, LS-style, Bumerangi, Folio? Hakusessa on taidokas ja ajan hengessä mukana oleva kampaaja.
kampaamo-kokemuksia
7
7502
Vastaukset
- Juupo
Ei täällä kellekään uskalla antaa hiuksia käsiin. Mene kuule junalla Pännäisiin, siellä kysy meikki-Hurua, se on supliikkimies! Ite käyn siellä aina kun meen töihin eka. Kovasti on k4ehuttu, mua ulkonäöltä aina senjälkeen.
- Sma
saatto olla Kuusankoski ja se ukko, emmä sitä muista.
- Tyytyväinen
Alppiparturi Alppilassa tekee myös naisten hiuksia. Todella hyvä hinta-laatu -suhde. Eikä lässytä turhia.
- vakiasiakas
Rotuaarilla on kampaamo La Felicita jossa on hyvät
asiantuntevat ja tässäpäivässä mukana olevat
kampaajat. Hinnat ihan keskitasoa. Tai tietty riippuu mitä kaikkea haluat tehtävän. Pese itse hiuksesi ja jos leikkautat niin tee se vain. Mielestäni kannattaa kokeilla. Itse olen ollut ko kampaamon vakiasiakas jo kahdeksatta vuotta. Ja he hoitivat hiukseni kuntoon kun hairahduin menemään vieraalle kampaajalle joka teki totaalisen tuhoh.- opiskelija
minkähänlainen tuo hintataso on tarkemmin sanottuna? itse olisin menossa leikkaamaan ja värjäämään (kestoväri, puolipitkät hiukset) hiuksiani ja olisin hakemassa hieman edullisempaa liikettä, kun aiemmissa tämä operaatio maksaisi varmasti ainakin 80 euroa. joten missäköhän oulussa saisi halvemmalla tehtyä leikkauksen värin, ilman että osaamistaito laskee sitten ihan nollille ... ?
- tylsä paikka
opiskelija kirjoitti:
minkähänlainen tuo hintataso on tarkemmin sanottuna? itse olisin menossa leikkaamaan ja värjäämään (kestoväri, puolipitkät hiukset) hiuksiani ja olisin hakemassa hieman edullisempaa liikettä, kun aiemmissa tämä operaatio maksaisi varmasti ainakin 80 euroa. joten missäköhän oulussa saisi halvemmalla tehtyä leikkauksen värin, ilman että osaamistaito laskee sitten ihan nollille ... ?
No, joissakin paikoissahan saa opiskelijat alennusta. Asemakadulla(?) Ponnarissa sai värin edullisesti, mutta palvelu oli kyllä tympeää.
Väri ok, mutta en mene toiste. - halvempaa
tylsä paikka kirjoitti:
No, joissakin paikoissahan saa opiskelijat alennusta. Asemakadulla(?) Ponnarissa sai värin edullisesti, mutta palvelu oli kyllä tympeää.
Väri ok, mutta en mene toiste.löytyyköhän keneltäkään kokemuksia PAO:n kampaamopalveluista? siellähän ainakaan ei maksaisi niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872