Vaikea päättää kenen käsiin sitä hiuksensa luottaisi.. Olen varaamassa ensimmäistä kertaa tässä kaupungissa kampaajalle aikaa ja mitään tietoa ei ole kampaamojen tasosta. Onko kenelläkään kokemuksia seuraavista kampaamoista: Soul woman, LS-style, Bumerangi, Folio? Hakusessa on taidokas ja ajan hengessä mukana oleva kampaaja.
kampaamo-kokemuksia
7
7606
Vastaukset
- Juupo
Ei täällä kellekään uskalla antaa hiuksia käsiin. Mene kuule junalla Pännäisiin, siellä kysy meikki-Hurua, se on supliikkimies! Ite käyn siellä aina kun meen töihin eka. Kovasti on k4ehuttu, mua ulkonäöltä aina senjälkeen.
- Sma
saatto olla Kuusankoski ja se ukko, emmä sitä muista.
- Tyytyväinen
Alppiparturi Alppilassa tekee myös naisten hiuksia. Todella hyvä hinta-laatu -suhde. Eikä lässytä turhia.
- vakiasiakas
Rotuaarilla on kampaamo La Felicita jossa on hyvät
asiantuntevat ja tässäpäivässä mukana olevat
kampaajat. Hinnat ihan keskitasoa. Tai tietty riippuu mitä kaikkea haluat tehtävän. Pese itse hiuksesi ja jos leikkautat niin tee se vain. Mielestäni kannattaa kokeilla. Itse olen ollut ko kampaamon vakiasiakas jo kahdeksatta vuotta. Ja he hoitivat hiukseni kuntoon kun hairahduin menemään vieraalle kampaajalle joka teki totaalisen tuhoh.- opiskelija
minkähänlainen tuo hintataso on tarkemmin sanottuna? itse olisin menossa leikkaamaan ja värjäämään (kestoväri, puolipitkät hiukset) hiuksiani ja olisin hakemassa hieman edullisempaa liikettä, kun aiemmissa tämä operaatio maksaisi varmasti ainakin 80 euroa. joten missäköhän oulussa saisi halvemmalla tehtyä leikkauksen värin, ilman että osaamistaito laskee sitten ihan nollille ... ?
- tylsä paikka
opiskelija kirjoitti:
minkähänlainen tuo hintataso on tarkemmin sanottuna? itse olisin menossa leikkaamaan ja värjäämään (kestoväri, puolipitkät hiukset) hiuksiani ja olisin hakemassa hieman edullisempaa liikettä, kun aiemmissa tämä operaatio maksaisi varmasti ainakin 80 euroa. joten missäköhän oulussa saisi halvemmalla tehtyä leikkauksen värin, ilman että osaamistaito laskee sitten ihan nollille ... ?
No, joissakin paikoissahan saa opiskelijat alennusta. Asemakadulla(?) Ponnarissa sai värin edullisesti, mutta palvelu oli kyllä tympeää.
Väri ok, mutta en mene toiste. - halvempaa
tylsä paikka kirjoitti:
No, joissakin paikoissahan saa opiskelijat alennusta. Asemakadulla(?) Ponnarissa sai värin edullisesti, mutta palvelu oli kyllä tympeää.
Väri ok, mutta en mene toiste.löytyyköhän keneltäkään kokemuksia PAO:n kampaamopalveluista? siellähän ainakaan ei maksaisi niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153