Lintilä ei saa perkele

aikaan edes hiekkaa

Toholammin ja Lestijärven teille.. Tiet on yhtenään kaljamalla ja vesifirman rekat tulee vastaan perävaunu väärällä kaistalla..
Onko pakko tulla kuolonuhreja ennenkuin asiaan reagoidaan!

4

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset duunaa

kotona etäduunia?

• Lintilästä kiinni

mutta samaa mieltä olen että tienpito on luvattoman huonolla mallilla ollut tänä talvena Lestijärvi-Kannus välillä

• Mies vai hiiri?

Jos kansanedustajalla on hiukankaan arvovaltaa, hän voi vaikuttaa ensinnäkin tiemäärärahoihin, toiseksi siihen, että määrärahoja suunnataan enemmän Keski-Pohjanmaalle.

Ainakin Esko Aho rukkasi keskellä syvintä lamaa vaasalaisjohtoisen tiehallinnnon kunnostuslistaa uusiksi niin, että parannuksia tehtiin myös suomenkielisten käyttämille teille ja jopa Keski-Pohjanmaalle.

Lintilän arvovalta ei tietenkään ole pääministerin luokkaa, mutta kun se ei ole edes tavallisen rivikansanedustajan luokkaa. Lintilän äänimäärä viime vaaleissa putosi viime vaaleissa juuri siksi, että keskipohjalaiset huomasivat, ettei hän ollut kahdeksan vuoden aikana saanut aikaan eduskunnassa mitään - ei ainakaan maakunnan parhaaksi. Viimeinen nelivuotiskausikin meni Lintilältä digiboksien parissa puuhailuksi.

• Mauri on toista maata

Pikkuisen erilailla hoidetaan teitä kun heti kun mennään Keski-Suomen puolelle..
      Heti rajalla on ero tienhoidossa kuin yöllä ja päivällä..
      Taitaama yksi Pekkarinen vastata kymmentä lintilää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38