Ystävänpäivä

tiiuhti

Ajattelin järjestää kavereille ystävänpäiväbileet. Nyt oon jo miettinyt tarjottavia tälleen hyvissä ajoin kerrankin.. Eli ehdottakaa jotain hauskoja juttuja? pientä naposteltavaa ja boolia ajattelin. Meillä ei oo tapana ollu laittaa mitään sydämiä yms. mut nyt ajattelin jotain sellaista myös kuvioihin laittaa...

Kiitos!

9

5168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aihe!

      Kaupoista saa kartonkia aika halvalla.. voita laittaa jo ulkooveesi sydämen muotoisen kuvion ja kirjoitella siihen vaikka jotakin kivaa...

      Kynttilöillä saat tunnelmaa sisälle.. ja hyvää musikkia, ei välttämättä mitään teknoa heti alkuillasta. Lasit voisivat olla pikareja? Ei tuoppeja tai muovimukeja. Tosin kauniita ystävänpäivä kertakäyttö astioita myydään varmaan juhlan alla kaupoissa.

      Leikkokukilla saisit kivaa tunnelmaa aikaiseksi, mutta niitä kannattaa hankkai tarpeeksi. Tai tilaa kukkakauppiaalta vaikkapa sydämemuotoinen kukkaasetelma joka on tehty vaikkapa ruusunkukista.

      Ilmapallot! Hanki paljon eri punaisen sävyisiä ilmapalloja ja puhalla niitä sido kiinni ja laita kivoiksi ryhmiksi. Jos sinulla on heliumia anna pallojen nousta kattoon ja jätä niihin kauniit punaiset narut roikkumaan.

      Tee hyytelöboolia, elintarvikevärillä punaiseksi tai punertavaa alkoholia ja hyydytä sydän muotissa, jokainen saa leikata oman kokoisia paloja siitä. tai jos teet boolia, tee punaista boolia. Jäiden joukkoon voit laittaa jäisiä mansikoita.

      Jos lähetät kutsut, niin voit tehdä vaikka millaisia kortteja!

      Voit ostaa suklaanamuka tai karkkeja jotka ovat sydämen muotoisia..jos teet ruokaa.. niin kaikki varmaan kelpaa.. mutta ajattele romanttiikkaa ja helliä tunteita valmistaessasi niitä!

      Kerro sitten mihin päädyit!

    • mansikka26

      joo mäkin pidän kavereille ystävänpäivänä pinkkibileet!jokaisen tarvii laittaa jotain pinkkiä päälle.tarttis löytää jostain pinkkejä lamppuja.eurokankaasta haen monta metriä pinkkiä satiinia ja organzaa,maksaa n.3€metri.paljon pinkkei ilmapalloja,mut heliumi maksaa varmaan paljon,et ihan lattialla ne pallot sit olis,niitten seassa on kiva tanssia.ei haittaa vaikka pari poksahtaiskin.sit tehdään varmaan pinkki booli tai drinkkejä.tarvii muistaa ottaa hyviä kaverikuvia satiinitaustalla bileistä muistoks.ei jaksais odottaa!

      • love17

        mulle tulee mieleen mansikkaa pusut,sydämenmuotoset munkit ,niitä saa esipaistettunakin,suklaata ,vaahtokarkkeja ja ennen kaikkea se hyvä seura,olisko joku hyvä dvd .


      • ystis_09
        love17 kirjoitti:

        mulle tulee mieleen mansikkaa pusut,sydämenmuotoset munkit ,niitä saa esipaistettunakin,suklaata ,vaahtokarkkeja ja ennen kaikkea se hyvä seura,olisko joku hyvä dvd .

        askartele tai hanki valmiina pienet lahjapussit vieraille, kaikkiin suurinpiirtein sama sisältö. Irtokarkkikaupassa (ainakin filmtown ja makuuni) on niitä punasia sydänkarkkeja ja sitten niitä punasia huulikarkkeja. Pinkit sävyset ilmapallot kiva juttu. kehitä jotain ystävyyteen liittyvää ohjelmaa tai leikkiä. Laita pöydälle kaverikirja jota kaikki saa täytellä.


    • tyttöJoku

      itse ajattelin vain muistaa ystävää leipomalla jotain herkullista :P pientä juhlimista sekin

    • hellukka75
    • ystävätär

      Piparkakkumuotilla suolaisia ja makeita pikkupaloja tarjolle.Jokaisen lautaselle/paikalle sydämenmuotoinen,itsetehty kartongista kortti luettavaksi ja muistoksi mukaan.Päällipuolelle toivotus "Hyvää Ystävänpäivää" ja taakse jokin hyvä runo/ajatelma ystävyydestä.Googlen kautta saat oivia runoja yms.

    • koe_nimimerkki

      koekoekoekoekoe

    • jj k.f

      Hei! olemme kaverini kanssa järjestämässä ystänpäivä kekkereitä ja haluaisimme hieman vinkkejä ohjelmaan ja herkkuihin ja koristeisiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe