Vain seksiseuraa ja joukon kanamaisia
naisia ympärilleen.
Kalamiehen unelma on kanafarmi.
KALAT -MIES
10
1790
Vastaukset
- Ja ....
..luulee hallitsevansa "tipujansa"
Löin luurin korvaan ainakin kymmenen kertaa.
skop-n-alottaja- vinkistä vaarin
Hermo menee kalamieheen täälläkin, ei jaksa enää tätä iänikuista jahkaamista! Puheet on niin paljon suuremmat kuin teot.. ihan innoissaan suunnittelee tapaamista vaan kun aika koittaa, meneekin pupu pöksyyn ja jollain verukkeella peruuttaa. Sitten kun onnistutaan tapaamaan, on kuitenkin oikein hyväntuulinen ja viihdytään yhdessä erinomaisesti. Ei ymmärrä tämäkään skopu aina kalamiestä, ei..
- Mokomakin..
Naisten-naurattaja.
Olinkin jo tehnyt itselleni selväksi että en
edes muista olemassaoloaan..
ja taas rupesi puhelin soimaan.Eihän ton k-miehen
tunne-elämä ole mitenkään kehittynyt.Sai taas
luurin korvaansa.skop-n
- 98766
kalamies on todellinen pelimies, ei muuta. kantapään kautta pitää tämäkin oppia. ikinä en enää kalamiestä ota.
- skopu-nainen...............
Loppetin luurinkin paiskomisen.En vain vastaa...
kun numeron näen.skop-n - Danzigi
skopu-nainen............... kirjoitti:
Loppetin luurinkin paiskomisen.En vain vastaa...
kun numeron näen.skop-nEikö se miekkonen ymmärrä ettei sinua kiinnosta vai miksi se noin ahkerasti jaksaa sua pommittaa?
Jotenki tuollanen käyttäytyminen on nin helvetin lapsellista. Meinaan toi jatkuva pommittaminen jos siihen ei mitään erityistä syytä ole? - jatkuvasti on soitellut
Danzigi kirjoitti:
Eikö se miekkonen ymmärrä ettei sinua kiinnosta vai miksi se noin ahkerasti jaksaa sua pommittaa?
Jotenki tuollanen käyttäytyminen on nin helvetin lapsellista. Meinaan toi jatkuva pommittaminen jos siihen ei mitään erityistä syytä ole?Mulla ei nyt vaan löytynyt aikaa kalenterista.
Kaikki asiansa kertoo ja hänellä on isonpuoleisia
huolia sukulaistensa kanssa.
Ajattelin lohduttaa mutta nyt on ottanut puhelimen
pois.Ehkä mietintämyssy on päässä tai kännit.
Taitaa olla aikamoinen ihmis-suhde sekoilija ja
samanlainen meidän"tyttöystävien"kanssa.
Eikä tunnu ymmärtävän etten halua kuulua "kanafarmiinsa"
Kaipa minusta on tullut pakkomielle tai jotain..
menetiedä hänen intressejään.
- Danzigi
Näinhän se kait sitten on kun sinä niin sanot. Seksiä ja kanoja ympärille niin kaikki on ihan mukavasti. Mitäpä sitä tyytyä yhteen kun voi ottaa useemmankin... Joopa jooo.. kukahan noin ajattelee?
- yx vaaka
välillä näitä juttuja täällä kooppimerkkiin katsomatta!! Te ihmiset ette voi olla näin.... sanat ei riitä kertomaan mitä!
Eihän se nyt helvetti oo kiinni mistään merkistä, miten käyttäytyy!!!- Kyllä se vaan...........
on näillä sivuilla pitkälle sitä että horoskooppeihin aika paljon luotetaan ja
tässä samalla haetaan merkeistä yhtäläisyyksiä.
Tämä on vähän tälläistä käytännön tason kokemuksien
tutkintaa ja ajatusten vaihtoa merkeistä.
Vaakahan on tuollainen ihmettelijä niinkuin sinäkin
Sylvi.
Teetäpä horoskooppi vaikka Astro.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579