Koraanista ei löydy pelastusta ja Allah ei pelasta.
http://www.youtube.com/watch?v=q8FeMppqxCo
Koraani ja Raamattu /// Allah ja Jumala
56
1082
Vastaukset
- sanoo israelin Jumala!
jesaja 43.10,11
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Saatte muslimit pitaa allahinne ihan itsellanne! Hanelle tama maa on annettu ja muslimit saavat sen takaisin!
Mutta malttakaa viela hieman!
Emme suinkaan kadehdi teita emmeka panettele!
Pitakaa hauskaa kun olemme poissa!
Te osaatte iloita, niinkuin iloitsitte tornien kaatumisesta! - muslimiiiii
Allah on teidän Jumala ja teidän Jumala on meidän Allah.Allah on arabiaa ja tarkoittaa Jumala.muslimit palvovat yhtä ja samaa Jumalaa teidän kanssanne,toisin te palvotte myös Jeesusta.
Koraani on vain jatkoa tooralle ja raamatulle.JOS teillä ei ole tietoa islamista ja te väittelette siitä tällä tavoin se saa teidät näyttämään nauretttavilta.
Lue hyvä ihminen edes koraani kunnolla läpi ennenkuin alat väitellä islamista.
Ei oikea islam ole mitään itsensä räjäyttelyä ja kadulla riehumista;islam on jotain kauniinmpaa ja puhtaampaa.- Veli Veikkonen
5:51
Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin.
Jeesus elää! - muslimiii
Veli Veikkonen kirjoitti:
Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin.
Jeesus elää!koraani sanoo näin vain niistä juutalaisista ja kristityistä ja muista jotka vihaavat muslimeja.ei Jumala ole kieltänyt muslimeja olemasta kristittyjen tai juutalaisten ystäviä,mikäli nämä eivät vihaa islamia.lue vaikka koraanista
- Anonyymi
Islamin prusti Mohammed,hyökkäsi Juutalais kylään tappaen miehet ja otti vaimokseen väkivalloin Aishan 6v lapsen.
Kukaan ei uskonut häneen,ennenkuin tappaen loi lahkonsa.
Allah on heidän JUmalansa nimi mutta se ei edusta Rakkautta ! Vaan pahaa.
Kyllä me palvomme Kristusta,Jumalan poikaa,emme murhaaja ihmistä !
Mohammed oli pedofiili ja murhaaja jolla oli neljä vaimoa.
Kun kerrot mitä hyvää hän teki ?
Oliko hänellä Rakkautta?
Miksi yhtyi lapsen kanssa?
Miksi tappoi Juutalaisia ja muita,että tähän villiin ihmiseen uskoittaisi? En lue pahaa kirjaa koraania,koska olen lukenut Salam Rusdien kirjan ja tiedä kyllä eläneenä Islamissa mitä se on,keskikautista,ei Rakkautta,mies valtaa,pedoja täällä,siellä tapetaan.
Naisten alismista,kuten näin !
Aivan roskaa ... - Anonyymi
muslimiii kirjoitti:
koraani sanoo näin vain niistä juutalaisista ja kristityistä ja muista jotka vihaavat muslimeja.ei Jumala ole kieltänyt muslimeja olemasta kristittyjen tai juutalaisten ystäviä,mikäli nämä eivät vihaa islamia.lue vaikka koraanista
koraani sanoo ..1300 -luvulla kirjoitettu opus.Ei mitään uskottavaa ! Saatanan säkeet !
- Anonyymi
Jeesus elää!Mikä on allah. Onko politikko kun valehtelee. Eikä mitäänpuheita ota tosissaan. Aivan kuin politikko lupaa vaikka mitä mutta ei pidä puheitaan.
- Anonyymi
Jeesus elää!"Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin."
Se on narsisti, joka on väärämielinen. Joten missä todiste, että tuo pitää paikkaansa?
- Anonyymi
Jeesus on pelastaja,ei Allah.
- Anonyymi
Muhamed oli itse tappaja ja sotilas. Kopsasi ällähin esikuvaksi sotatarpeitaan varten, sepitteli sopivat sepitykset ja vaati niitä käytäntöön hengen menetyksen, karkoitusten ja veronkannon uhalla. Islam levisi nopeasti kuin tauti. Missä oli epävakautta, kiistaa maista ja vallasta, tai muuta heikkoutta, sinne iski islam. Ne vanhat komeat rakennukset ja rikkaudet ovat tästä ryöstötyöstä peräisin. Vain nykyinen mahtailu on, kaiketi, puolittain rehellisestä kaupasta peräisin kuten öljy, tai muut kaupatut tuotteet. Uskovainen kansa ei saa tietää mitään muuta kuin mitä koraaninsa ja imaaminsa sanovat. Huonosti käy jos ei usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muhamed oli itse tappaja ja sotilas. Kopsasi ällähin esikuvaksi sotatarpeitaan varten, sepitteli sopivat sepitykset ja vaati niitä käytäntöön hengen menetyksen, karkoitusten ja veronkannon uhalla. Islam levisi nopeasti kuin tauti. Missä oli epävakautta, kiistaa maista ja vallasta, tai muuta heikkoutta, sinne iski islam. Ne vanhat komeat rakennukset ja rikkaudet ovat tästä ryöstötyöstä peräisin. Vain nykyinen mahtailu on, kaiketi, puolittain rehellisestä kaupasta peräisin kuten öljy, tai muut kaupatut tuotteet. Uskovainen kansa ei saa tietää mitään muuta kuin mitä koraaninsa ja imaaminsa sanovat. Huonosti käy jos ei usko.
Huonosti käy jos ei usko. Muhamed oli itse tappaja ja sotilas.
ON ISLAMIN VANKI SYNTYMÄSTÄÄN SAAKKA JA TULEE KUOLEMALLA KUOLEMAAN
vailla uskon vapautta läpi aikojen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti käy jos ei usko. Muhamed oli itse tappaja ja sotilas.
ON ISLAMIN VANKI SYNTYMÄSTÄÄN SAAKKA JA TULEE KUOLEMALLA KUOLEMAAN
vailla uskon vapautta läpi aikojenRaamatussa elämä näytetään, muttei sitä anneta
VAAN IHMISEN ON SE ITSE TOTEUTETTAVA KASVAMALLA ISOKSI PUUKSI KUVAINOLLISESTI - Anonyymi
Jeesus on pelastaja,ei Allah.
Näin on,ei ole mitään allahia jonka keksivät 1300-luvulla.(mohamatti).
Kristus on tie,valo ja pelastus !
- Anonyymi
Aurinkotie
Lauantai 23.3.2024
Lähetä valosi ja totuutesi! Ne johdattakoot minua, ne viekööt minut pyhälle vuorellesi, sinun asuntoihisi.
Ps. 43:3- Anonyymi
Johannes 14
Tie, totuus ja elämä
1»Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. 2Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. 3Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. 4Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen.»
5Tuomas sanoi hänelle: »Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?» 6Jeesus vastasi: »Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. 7Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet.»
8Filippus sanoi hänelle: »Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä.»
9Jeesus vastasi:
»Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: ’Anna meidän nähdä Isä’? 10Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. 11Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
12»Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo, 13ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. 14Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen. - Anonyymi
Uskossa ei ole määrää, se on samaa KUIN LESKEN ROPO
Pienuuttaa ihminen käy HERRANSA SYDÄMMEEN
- Anonyymi
Miten te oppisitte mitä on Islam? Kun eduskunnan typerät ei tiedä ja se on nähty Ruotsissa.
- Anonyymi
Sehän tässä iljettävintä onkin, jären puute EIKÄ HYÖKKÄYSTÄ TODENNETA.
- Anonyymi
ei taida löytyä näistä mistään pelastusta mutta miltä sitä pitää pelastuakkaan?
tästä loisintavaltiosta kannattaa itsensä pelastaa pois. armeijan, poliisin ja uskovaisloisijoiden luvattu maa täynnä paskaa jos jonkinnäköistä.- Anonyymi
Juuri näin ja tuhoisuus senkuin soutaa seassamme vapauttaan ja lihoen.
- Anonyymi
Raamatun kirjoituksissa on elämän AAKOSET KUVATTUNA VERTAUKSIN,
Ei tämä mitään ihmettä ole - tämä vain on
Usko vain on - jotta uskoo tähän ikuisuuttaan - Anonyymi
YKSILÖN KAIKEUS SAMALLA KAIKKIEN
Presidentin rukous (Rukous kansamme puolesta)
https://www.youtube.com/watch?v=158_Xp5Oyjs
Herra armahda meitä.Pelasta Suomenkansa eksyttäviltä voimilta.Siunaa maatamme armossasi.Käännä kansamme sydämmet puoleesi.Pelasta sukukunnat.Amen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YKSILÖN KAIKEUS SAMALLA KAIKKIEN
Presidentin rukous (Rukous kansamme puolesta)
https://www.youtube.com/watch?v=158_Xp5Oyjs
Herra armahda meitä.Pelasta Suomenkansa eksyttäviltä voimilta.Siunaa maatamme armossasi.Käännä kansamme sydämmet puoleesi.Pelasta sukukunnat.Amen.Rukouksenne on kuultu. Montako palvelijaa saatte ajamaan narsisti häirikkö pois palstalta?
Se hirviö silittää toisella kädellään Natoa, toisella pilkkaa kristittyjä ja Jumalaa.
- Anonyymi
15.7.2024
Raamatunteksti(t)
35Pilvestä kuului ääni: »Tämä on minun Poikani, minun valittuni, kuulkaa häntä!» 36Äänen vaiettua opetuslapset näkivät Jeesuksen olevan yksin. He pysyivät vaiti kaikesta kokemastaan eivätkä vielä silloin kertoneet siitä kenellekään.
Luukas 9:35-36
/////////////
Vieras henkienmanaaja
49Johannes sanoi silloin: »Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei seuraa sinua meidän joukossamme.» 50Mutta Jeesus vastasi: »Älkää estäkö. Joka ei ole teitä vastaan, on teidän puolellanne.»
Jeesus matkalla kohti Jerusalemia - Anonyymi
Mitä allah voi pelastaa. Muslimit käyttää päihteitä. Huumeet on kova juttu. Näinkö allah hoitaa homman. Muslimit on kaikki hörhöjä naiset tikataan umpeen ja sitten raiskataan pikkutyttöjä. Hörhö porukkaa huumeen on suuri syy. Mu
- Anonyymi
Päivän Sana
04.08.24
Autuas se, jonka pahat teot on annettu anteeksi, jonka synnit on pyyhitty pois. Ps. 32:1
Autuas, onnellinen Jumalassaan on se, jonka pahat teot on annettu anteeksi ja synnit on pyyhitty pois. Autuuteen on tie auki kaikille, sillä Jeesus kantoi koko maailman synnit ristille ja antoi ne jo silloin anteeksi. Koko maailman synti on sovitettu. Isän sydän on leppynyt. Kukaan ei jää taivaan ulkopuolelle siksi, että hänen syntejään ei ole annettu anteeksi, vaan ainoastaan siksi, jos hän ei tätä usko. Vain epäusko, selän kääntäminen Jeesuksen kalliille sovitustyölle, kadottaa. Kuinka monella tavalla Jumala onkaan meille kertonut, että hän rakastaa jokaista ihmistä mustasukkaisesti ja tahtoo hänet taivaaseen. Ei ole yhtäkään syytä epäillä Jumalan rakkautta. Kelpaahan hänen kädenojennuksensa meille?
Mieli ja olo on ns. taivaalista, kun on saanut HORPYN ELÄVÄÄ VETTÄ - Anonyymi
Päivän Sana
05.08.24
Minä ajattelen sinua levätessäni, sinä olet mielessäni yön hetkinä: sinä olet tullut avukseni, ja minä saan riemuita siipiesi suojassa. Ps. 63:7–8
Kun ei saa nukutuksi, on sopiva hetki muistella Jumalan hyviä tekoja. On hyvä palauttaa mieleen, kuinka todellista Jumalan apu on ollut ja kuinka oikeaan aikaan se on aina saapunut. Herramme on ollut hereillä, ja ajoittain olemme saaneet siitä selkeitä havaintoja. Yön hiljaisina hetkinä unta odotellessa on myös hyvä aika rukoilla. Ihmisiä ja rukousaiheita riittää, heitä, joille voimme tämän pyhän palveluksen suorittaa. Kun rukoilemme läheistemme puolesta elämän Herraa, kannamme heidän elämäänsä parempaan tulevaisuuteen. Koskaan ei pidä aliarvioida rukouksen merkitystä. Kun muistelemme Jumalan apua ja rukouksissa kuljemme läheistemme matkassa, voimme kokea Jumalan armon iloa ja hänen läsnäolonsa siunauksen. Saamme yön hiljaisina hetkinä riemuita hänen siipiensä suojassa.
MEILLE ON LUPAUKSENA ANNETTU SATEENKAARI ELÄMÄN MERKIKSI- Anonyymi
Koska JUMALAN LUPAUKSET OVAT IKUISIA - NIIN ON MYÖS ELÄMÄMME
Elikkä elämä on kiinni OLEVAISESSA
- Anonyymi
Hyvin tuo on myynyt seitsemällä neitsyellä ilman valhetta pelastumisesta.
- Anonyymi
Niinhän se on - jotta viimeiset tulevat ensinmäisiksi ja ensinmäiset viimeisiksi
TOTTAKAI JUMALA KAIKEN PITÄÄ HANSKASSAAN KAIKEN LUOJANA
- Anonyymi
MOLEMMAT SAMANLAISIA SATUKIRJOJA
- Anonyymi
Joo mutta - kun :
- suosta on yli rämmittävä, kyllä siinä virsiä tarvitaan.
"Ei ole olemassa kuolemaa, on vain siirtyminen toiseen maailmaan." - Duwamishit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta - kun :
- suosta on yli rämmittävä, kyllä siinä virsiä tarvitaan.
"Ei ole olemassa kuolemaa, on vain siirtyminen toiseen maailmaan." - DuwamishitJo paratiisissa käärme valehteli: Ette suinkaan kuole. Sama vale jatkuu nykyäänkin useimmissa piireissä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo paratiisissa käärme valehteli: Ette suinkaan kuole. Sama vale jatkuu nykyäänkin useimmissa piireissä.
1234567---Islamin tarkoitusperät on valtauksin tappaa oikea elämä näiten helvetin pasinoiksi millä luulevat sitten selviävänsä kuolemanjälkeisyydestään
KYLLÄ NÄITTEN LUULOT VIELÄ NÄILLE PALJASTUVAT KARMEUKSINEEN JA JOKAISELLE NOILLE
- Anonyymi
Muslimien koraanissa vääristellään Raamatun henkilöitä ja tekstejä. Raamatun Sana on Totuus ja siinä on Jumalan voima. Vain usko Jeesukseen pelastaa kadotuksesta.
- Anonyymi
Muslimi luulee, että murhaamalla kristityn pääsee itse paratiisiin. Raamatun mukaan murhaajat ja epäjumalan palvojat eli muslimit heitetään tuliseen järveen.
- Anonyymi
kiveen päin kontaten ja suorinta tietä lentävät helvettiin ja joutusasti viä
- jotta ulinaa vain kuuluu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiveen päin kontaten ja suorinta tietä lentävät helvettiin ja joutusasti viä
- jotta ulinaa vain kuuluuJeesus ei ole profeetta, kuten Muslimit luulevat.
- Anonyymi
Ei se hauskaa ole MUSLIMIN KUOLEMASSA SAAVUTUKSET
Mutta mutta,
- kuolemahan on määrätty aika, jossa kuolema tulee hakemaan ihmisen ja hänet pitää tosiaan luovuttaa siinä kuolemalle, tämä kuuluu elämään, samaa se on tänne syntymäkin elämän pyörrettä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ole profeetta, kuten Muslimit luulevat.
Heidän on tehtävä täyskäännös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän on tehtävä täyskäännös.
Kelpaako kässärikäännös?
- Anonyymi
Päivän Sana
13.08.24
Monet vaivat kohtaavat vanhurskasta, mutta kaikista niistä Herra hänet vapauttaa. Ps. 34:20
Monet vaivat, kaikenlaiset. Ne kohtaavat vanhurskasta, koska meitä ei ole erotettu elämästä, vaikkakin maailmasta. Jumalan siunaus ei ole mitattavissa ahdistuksen puutteena tai kärsimyksen lakkaamisena. Eikä se ole mitattavissa menestyksenä työssä tai onnena elämässä. Kaikenlaisia ahdistuksia joudumme kestämään ja näiden tavallisten vaivojen lisäksi vielä hengellisiä taisteluitakin. Eihän sielunvihollinen tahtoisi meidän elävän armosta, vaan hyvistä teoista tai rypevän reippaasti synnissä. Mutta anteeksiantamus on ihmeellinen lääke. Sen saa ilmaiseksi jokainen, joka vain tahtoo. Se pelastaa elämässä ja kantaa yli kuoleman ja avaa koko taivaan uskomattoman ihanuuden. Kun Herra, meidän Jumalamme, julistaa meidät armosta vapaiksi uskon kautta ja Kristuksen tähden, me olemme todella vapaat. Vapaus Jumalan Pojassa tarkoittaa yli ymmärryksen käyvää omantunnon rauhaa ja syntien liukenemista ristin vereen. Sydän ei enää syytä, eikä Jumala tuomitse. Mennyt on poissa. Armo on laskeutunut elämään.
uskothan sen- Anonyymi
Näin unessa, että krusifiksi laskettiin taivaasta käsiini, ja annoin sen muille suukotettavaksi sanoen jokaisen edessä "Jeesuksen risti, ruumis ja veri".
Toisessa unessa, viikko ennen Hamasin hyökkäystä Israeliin, kastoin Jeesuksen ja muutamia esirukoilijoita Isän, Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen.
Huomaan miten paholainen tekee narsistien kautta työtään näillä palstoilla.
- Anonyymi
Islam polkee naisia julmalla tavalla. Islam on vihan uskonto. "Naiskysymys" on samaa sarjaa natsien juutalaiskysymyksen kanssa. Afganistanin naiset on eristetty "gettoon". Mikään ei riitä, naiset ajetaan aina vain ahtaammalle. Muslimiäijän märkä unelma on maailma ilman naisia, saisivat pojjaat olla keskenään. Sitten, kun varastoivat munasoluja ja tuottavat poikasikiöitä tekokohduissa, voivat elää ihanaa unelmaansa todeksi. Islam on sick alusta loppuun. Onneksi Jeesus tulee tuomitsemaan kaikki ihmiset.
- Anonyymi
Joo se on näillä sovan taktiika millä sitten suvakin näitä ilosylin kasaavat suomenkin tuhoksi
NÄÄ OVAT KAIKESTA JUNEISTA JUONIMPI KÄRMEEN TANSSITAJIA
- Anonyymi
Usko Jeesukseen , Lunastukseen ja Sovitukseen on hyvä asia. Muslimit uskoo sen lisäksi enkeleihin, pyhiin kirjoihin, viimeiseen päivään yms. Kaikki profeetat ovat heille samanarvoisia, mutta Muhammed (saas) oli profeettojen sinetti.
Se että muslimit uskoo lunastukseen näkyy siinä että Sunnassa on useita kohtia joissa taataan anteeksianto kun lausuu muutaman arabiankielisen lauseen yms. Muslimit arvostavat Jeesusta ja sunnassa voi päätellä häntä joskus kutsuttavan nimellä EXALTED ALLAH.
Muslimit arvostavat Jeesusta yhtenä Profeetoista. Ja on sallittua pitää häntä jopa Sanana ja Henkenä, mutta te jatkuvasti rienaatte islamia ja oikeaa uskoa. Miksi oikeastaan rienaatte Profeetan (saas) työtä. Hän oli TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI , HÄN.
Niin kuin Jeesus korotettiin niin myös Profeetta (saas) on korotettu Intiassa Vishnun asemaan. Myös kaikki 144000 profeettaa jonain päivänä suuresti korotetaan. Heistä kuitenkin vain kolme on korotettu yli kaiken. Sillä Jumalan temppelissä on aina 3 suurta kivikertaa ja sitten hirsikerrat.- Anonyymi
Johan nyt jotakin
- mutta allun tahto se on millä päälle käytte tuhoa tuuen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan nyt jotakin
- mutta allun tahto se on millä päälle käytte tuhoa tuuenNiin kyllä se on täysin Jumalan käsissä, joka antoi Profeetta Jeremialle käskyn repiä, kitkeä, raastaa ja sitten sodan jälkeen istuttaa ja rakentaa.
Kaikki kansat kääntyy Jeremiasta vastaan, mutta eivät voi voittaa sillä hän on RAUTAPATSAS, PRONSSIMUURI JA LINNOITETTU KAUPUNKI.
Ruotsissa jo näkyy että KAUPUNKI ON LINNOITETTU. Mutta Rautapatsasta ja Pronssimuuria ei vielä ole paljastettu täysin.
Voikaa hyvin ja tukeutukaa Jumalaan ja olkaa pitkämielisiä Jeremiaa kohtaan jos kykenette. Onhan hän myös vilauttanut olevansa lopussa istuttaja ja rakentaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä se on täysin Jumalan käsissä, joka antoi Profeetta Jeremialle käskyn repiä, kitkeä, raastaa ja sitten sodan jälkeen istuttaa ja rakentaa.
Kaikki kansat kääntyy Jeremiasta vastaan, mutta eivät voi voittaa sillä hän on RAUTAPATSAS, PRONSSIMUURI JA LINNOITETTU KAUPUNKI.
Ruotsissa jo näkyy että KAUPUNKI ON LINNOITETTU. Mutta Rautapatsasta ja Pronssimuuria ei vielä ole paljastettu täysin.
Voikaa hyvin ja tukeutukaa Jumalaan ja olkaa pitkämielisiä Jeremiaa kohtaan jos kykenette. Onhan hän myös vilauttanut olevansa lopussa istuttaja ja rakentaja.Koska käytös kohtaa USKON - EI VIELÄ AIKOIHIN
- Anonyymi
Lain rikkojina meille kuuluisi iankaikkinen kadotustuomio. Jumalan hyvä Pyhä henki saa ihmisen ymmärtämään oman tilansa lain rikkojana. Silloin voi tapahtua se ihme, että kameli pääsee neulansilmän läpi. Ei ole enää kysymys mitä “minun” on tehtävä, että iankaikkisen elämän saisin. Ei omat työt riitä eikä omat voimat riitä niitä tekemään, ei auta kunnia eikä rikkaus. Tällöin heränneen ihmisen kysymys kuuluu: Saanko minäkin uskoa syntini anteeksi? Lain tuomion alta voi pelastaa vain evankeliumi. Se on Jumalan rakkaudessa meitä ihmisiä kohtaan valmistama armotyö, jossa ei ole vaatimusta, vaan se on pelkkää lahjaa.
Uskon kautta Jumala tahtoo antaa oikean katumuksen ja kääntymyksen ja näin ihminen saattaa ottaa tarjotun lahjan uskolla vastaan.
Näin evankeliumissa Vapahtajan sanat: “Jumalalle kaikki on mahdollista” tarkoittaa meidän kohdallamme tänään: Myös minä saan Jumalan suuresta armosta uskoa kaikki syntini anteeksi ja olla vapaalla mielellä!
Onko ARMO nuin vain OTETTAVISSA JA NUINVAIN TUHOTTAVISSA OIKEUTTAAN- Anonyymi
Miten saatu ARMO MUUTTAA ELÄMÄÄ ELÄMÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saatu ARMO MUUTTAA ELÄMÄÄ ELÄMÄN
Saatu elämä armo käytetään paholaisuuteen.
- Anonyymi
Se on edelleen yhtä vitsiä tämä elot näitten kanssa
- Kun kaikki on niinniin RASISTISTA
JA KUN VAIKKA JÄLET NÄKYY- Anonyymi
päättömät hillujat elätetään tuhoisuudesta piittaamatta suvakkisesti
- Anonyymi
allahin heikkoutta näin pönkiten
- Anonyymi
Jeesus ei ole profeetta. Jeesus on Jumalan Poika. herrain Herra ja kuningasten Kuningas.
Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877