Koraani ja Raamattu /// Allah ja Jumala

Jumala voitti

23

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoo israelin Jumala!

      jesaja 43.10,11

      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

      Saatte muslimit pitaa allahinne ihan itsellanne! Hanelle tama maa on annettu ja muslimit saavat sen takaisin!
      Mutta malttakaa viela hieman!

      Emme suinkaan kadehdi teita emmeka panettele!
      Pitakaa hauskaa kun olemme poissa!
      Te osaatte iloita, niinkuin iloitsitte tornien kaatumisesta!

    • muslimiiiii

      Allah on teidän Jumala ja teidän Jumala on meidän Allah.Allah on arabiaa ja tarkoittaa Jumala.muslimit palvovat yhtä ja samaa Jumalaa teidän kanssanne,toisin te palvotte myös Jeesusta.
      Koraani on vain jatkoa tooralle ja raamatulle.JOS teillä ei ole tietoa islamista ja te väittelette siitä tällä tavoin se saa teidät näyttämään nauretttavilta.
      Lue hyvä ihminen edes koraani kunnolla läpi ennenkuin alat väitellä islamista.
      Ei oikea islam ole mitään itsensä räjäyttelyä ja kadulla riehumista;islam on jotain kauniinmpaa ja puhtaampaa.

      • Veli Veikkonen

        5:51    
        Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin.

        Jeesus elää!


      • muslimiii
        Veli Veikkonen kirjoitti:

        5:51    
        Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin.

        Jeesus elää!

        koraani sanoo näin vain niistä juutalaisista ja kristityistä ja muista jotka vihaavat muslimeja.ei Jumala ole kieltänyt muslimeja olemasta kristittyjen tai juutalaisten ystäviä,mikäli nämä eivät vihaa islamia.lue vaikka koraanista


      • Anonyymi

        Islamin prusti Mohammed,hyökkäsi Juutalais kylään tappaen miehet ja otti vaimokseen väkivalloin Aishan 6v lapsen.
        Kukaan ei uskonut häneen,ennenkuin tappaen loi lahkonsa.
        Allah on heidän JUmalansa nimi mutta se ei edusta Rakkautta ! Vaan pahaa.
        Kyllä me palvomme Kristusta,Jumalan poikaa,emme murhaaja ihmistä !
        Mohammed oli pedofiili ja murhaaja jolla oli neljä vaimoa.
        Kun kerrot mitä hyvää hän teki ?
        Oliko hänellä Rakkautta?
        Miksi yhtyi lapsen kanssa?
        Miksi tappoi Juutalaisia ja muita,että tähän villiin ihmiseen uskoittaisi? En lue pahaa kirjaa koraania,koska olen lukenut Salam Rusdien kirjan ja tiedä kyllä eläneenä Islamissa mitä se on,keskikautista,ei Rakkautta,mies valtaa,pedoja täällä,siellä tapetaan.
        Naisten alismista,kuten näin !
        Aivan roskaa ...


      • Anonyymi
        muslimiii kirjoitti:

        koraani sanoo näin vain niistä juutalaisista ja kristityistä ja muista jotka vihaavat muslimeja.ei Jumala ole kieltänyt muslimeja olemasta kristittyjen tai juutalaisten ystäviä,mikäli nämä eivät vihaa islamia.lue vaikka koraanista

        koraani sanoo ..1300 -luvulla kirjoitettu opus.Ei mitään uskottavaa ! Saatanan säkeet !


      • Anonyymi
        Veli Veikkonen kirjoitti:

        5:51    
        Te, jotka uskotte! Älkää lyöttäytykö juutalaisten ja kristittyjen ystäviksi, - he ovat ystäviä vain toisilleen, ja joka ottaa heidät liittolaisikseen, on yksi heistä. Jumala ei totisesti ulota johdatustaan väärämielisiin.

        Jeesus elää!

        Mikä on allah. Onko politikko kun valehtelee. Eikä mitäänpuheita ota tosissaan. Aivan kuin politikko lupaa vaikka mitä mutta ei pidä puheitaan.


    • Anonyymi

      Jeesus on pelastaja,ei Allah.

      • Anonyymi

        Muhamed oli itse tappaja ja sotilas. Kopsasi ällähin esikuvaksi sotatarpeitaan varten, sepitteli sopivat sepitykset ja vaati niitä käytäntöön hengen menetyksen, karkoitusten ja veronkannon uhalla. Islam levisi nopeasti kuin tauti. Missä oli epävakautta, kiistaa maista ja vallasta, tai muuta heikkoutta, sinne iski islam. Ne vanhat komeat rakennukset ja rikkaudet ovat tästä ryöstötyöstä peräisin. Vain nykyinen mahtailu on, kaiketi, puolittain rehellisestä kaupasta peräisin kuten öljy, tai muut kaupatut tuotteet. Uskovainen kansa ei saa tietää mitään muuta kuin mitä koraaninsa ja imaaminsa sanovat. Huonosti käy jos ei usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhamed oli itse tappaja ja sotilas. Kopsasi ällähin esikuvaksi sotatarpeitaan varten, sepitteli sopivat sepitykset ja vaati niitä käytäntöön hengen menetyksen, karkoitusten ja veronkannon uhalla. Islam levisi nopeasti kuin tauti. Missä oli epävakautta, kiistaa maista ja vallasta, tai muuta heikkoutta, sinne iski islam. Ne vanhat komeat rakennukset ja rikkaudet ovat tästä ryöstötyöstä peräisin. Vain nykyinen mahtailu on, kaiketi, puolittain rehellisestä kaupasta peräisin kuten öljy, tai muut kaupatut tuotteet. Uskovainen kansa ei saa tietää mitään muuta kuin mitä koraaninsa ja imaaminsa sanovat. Huonosti käy jos ei usko.

        Huonosti käy jos ei usko. Muhamed oli itse tappaja ja sotilas.

        ON ISLAMIN VANKI SYNTYMÄSTÄÄN SAAKKA JA TULEE KUOLEMALLA KUOLEMAAN

        vailla uskon vapautta läpi aikojen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti käy jos ei usko. Muhamed oli itse tappaja ja sotilas.

        ON ISLAMIN VANKI SYNTYMÄSTÄÄN SAAKKA JA TULEE KUOLEMALLA KUOLEMAAN

        vailla uskon vapautta läpi aikojen

        Raamatussa elämä näytetään, muttei sitä anneta

        VAAN IHMISEN ON SE ITSE TOTEUTETTAVA KASVAMALLA ISOKSI PUUKSI KUVAINOLLISESTI


      • Anonyymi

        Jeesus on pelastaja,ei Allah.

        Näin on,ei ole mitään allahia jonka keksivät 1300-luvulla.(mohamatti).
        Kristus on tie,valo ja pelastus !


    • Anonyymi

      Aurinkotie

      Lauantai 23.3.2024
      Lähetä valosi ja totuutesi! Ne johdattakoot minua, ne viekööt minut pyhälle vuorellesi, sinun asuntoihisi.

      Ps. 43:3

      • Anonyymi

        Johannes 14
        Tie, totuus ja elämä

        1»Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. 2Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. 3Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. 4Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen.»
        5Tuomas sanoi hänelle: »Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?» 6Jeesus vastasi: »Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. 7Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet.»
        8Filippus sanoi hänelle: »Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä.»
        9Jeesus vastasi:
        »Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: ’Anna meidän nähdä Isä’? 10Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. 11Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
        12»Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo, 13ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. 14Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.


      • Anonyymi

        Uskossa ei ole määrää, se on samaa KUIN LESKEN ROPO

        Pienuuttaa ihminen käy HERRANSA SYDÄMMEEN


    • Anonyymi

      Miten te oppisitte mitä on Islam? Kun eduskunnan typerät ei tiedä ja se on nähty Ruotsissa.

      • Anonyymi

        Sehän tässä iljettävintä onkin, jären puute EIKÄ HYÖKKÄYSTÄ TODENNETA.


    • Anonyymi

      ei taida löytyä näistä mistään pelastusta mutta miltä sitä pitää pelastuakkaan?

      tästä loisintavaltiosta kannattaa itsensä pelastaa pois. armeijan, poliisin ja uskovaisloisijoiden luvattu maa täynnä paskaa jos jonkinnäköistä.

      • Anonyymi

        Juuri näin ja tuhoisuus senkuin soutaa seassamme vapauttaan ja lihoen.


      • Anonyymi

        Raamatun kirjoituksissa on elämän AAKOSET KUVATTUNA VERTAUKSIN,

        Ei tämä mitään ihmettä ole - tämä vain on

        Usko vain on - jotta uskoo tähän ikuisuuttaan


      • Anonyymi

        YKSILÖN KAIKEUS SAMALLA KAIKKIEN

        Presidentin rukous (Rukous kansamme puolesta)
        https://www.youtube.com/watch?v=158_Xp5Oyjs

        Herra armahda meitä.Pelasta Suomenkansa eksyttäviltä voimilta.Siunaa maatamme armossasi.Käännä kansamme sydämmet puoleesi.Pelasta sukukunnat.Amen.


    • Anonyymi

      15.7.2024
      Raamatunteksti(t)
      35Pilvestä kuului ääni: »Tämä on minun Poikani, minun valittuni, kuulkaa häntä!» 36Äänen vaiettua opetuslapset näkivät Jeesuksen olevan yksin. He pysyivät vaiti kaikesta kokemastaan eivätkä vielä silloin kertoneet siitä kenellekään.
      Luukas 9:35-36
      /////////////
      Vieras henkienmanaaja
      49Johannes sanoi silloin: »Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei seuraa sinua meidän joukossamme.» 50Mutta Jeesus vastasi: »Älkää estäkö. Joka ei ole teitä vastaan, on teidän puolellanne.»
      Jeesus matkalla kohti Jerusalemia

    • Anonyymi

      Mitä allah voi pelastaa. Muslimit käyttää päihteitä. Huumeet on kova juttu. Näinkö allah hoitaa homman. Muslimit on kaikki hörhöjä naiset tikataan umpeen ja sitten raiskataan pikkutyttöjä. Hörhö porukkaa huumeen on suuri syy. Mu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe