neulat

kiihottavat

Mua kiihottaa neulajutut. Esim. sellaiset kuvitelmat, että lekuri tms. antaa eri kohtiin pistoksia. Joskus itsekin "leikkinyt" itseni kanssa siten. Myös rokotusjälkien näkeminen kiihottaa kovasti, kun kuvittelee miten siihen on joskus pistetty. Varsinkin naisen/tytön reidessä olevat arvet ovat "vaikuttavia".

Onko kenelläkään muilla vastaavaa. Asiallisia vastauksia odottaen.

47

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiihotut fobiani kohteesta!

      Itselleni tulee neuloista niin karmiva paniikki ettei voi uskoa, ja sinä koet ne seksuaalisesti kiihottaviksi, tosi jännää. Ikinä en ole neuloja kohdatessani tullut ajatelleeksi että noinkin voisi neuloihin suhtautua.

    • ahkerasti verenluovutuksessa?

      siellä saat Oikein Isoa neulaa kyynärtaipeeseen ja sitä ennen ihanan tuikun sormenpäähän neulanastalla.

    • myöskin

      Et ole ainoa. Olen aikuinen mies ja minulla myös on samantapaisia kiihottavia tuntemuksia. Juuri lekurileikit jne. Ilmoita mailisi, niin olisi kiva jutella niistä lähemmin.

    • rokotetut

      ovat todella kiihottavaa katsottavaa ja kosketeltavaa.
      Olemme keski-ikäinen aviopari,joilla molemmilla on tämä tuntemus.
      Vaimolla on kaksi ihanaa valkoista monttua vasemmassa reidessä.
      Suutelen ja hyväilen niitä esileikeissä ja kiihotumme molemmat tästä valtavasti.
      Kertokaa rohkeasti,jos muilla on samanlaisia tuntemuksia?

      • mullakin

        Mullakin sama juttu. Niiden näkeminen kiihottaa tavallaan. Olisi kiva vaihtaa mailaillen vaikka ajatuksia ja miksei kuviakin. Jos kiinnostaa niin laita viestiä tulemaan: [email protected]
        Odotan vastaustasi.


      • kiihottavat

        Mailaa ja laita mahdollisesti kuviakin niistä, jos on. Voidaan vaihdella maileja ja kuvia myöskin. Osoite tuossa "sama juttu" -viestissä.


      • siitä aiheesta

      • arvet
        siitä aiheesta kirjoitti:

        Tässä mielenkiintoinen keskusteluketju rokotus ja rokotusjälki-aiheesta:
        http://kaksplus.fi/keskustelu/t980944

        kukaan linkkiä,josta löytyisi kuvia näistä aiheista?


      • tietoa
        arvet kirjoitti:

        kukaan linkkiä,josta löytyisi kuvia näistä aiheista?

        Mailaa tuohon "sama juttu" kohdassa olevaan mailiin, niin laitan tietoa ja kuviakin.


      • myös calmetoitu
        siitä aiheesta kirjoitti:

        Tässä mielenkiintoinen keskusteluketju rokotus ja rokotusjälki-aiheesta:
        http://kaksplus.fi/keskustelu/t980944

        varsinkin nuo alakoulun rokotukset olivat mieleen-
        painuvia tapahtumia.Omaa vuoroa odottaessa sai katsoa miten toinen sai piikin reiteensä,sitten parin viikon päästä jälki vielä tarkastettiin
        ja jos ei jälkeä ollut muodostunut,annettiin
        uusi piikki .
        Näistä tapahtumista jäi jonkinlainen fetissi
        ja aina kiihotun kun näen rokotusjäljen vastakkaisen
        sukupuolen(naisen)reidessä.


      • minullakin
        myös calmetoitu kirjoitti:

        varsinkin nuo alakoulun rokotukset olivat mieleen-
        painuvia tapahtumia.Omaa vuoroa odottaessa sai katsoa miten toinen sai piikin reiteensä,sitten parin viikon päästä jälki vielä tarkastettiin
        ja jos ei jälkeä ollut muodostunut,annettiin
        uusi piikki .
        Näistä tapahtumista jäi jonkinlainen fetissi
        ja aina kiihotun kun näen rokotusjäljen vastakkaisen
        sukupuolen(naisen)reidessä.

        olen 50 mies ja samanlaiset muistot mullakin on kansakouluajalta. Silloin ei oikein kiihottanut, mutta nyt kun muistelee niin "vaikuttaa". Muistona myös selvä "leima" reidessä. Juuri naisen sileä reisi, jossa on yksi tai kaksikin jälkeä kiihottaa katsoa ja kuvitella kuinka siihen on joskus piikitetty :).


      • calmetoitu
        minullakin kirjoitti:

        olen 50 mies ja samanlaiset muistot mullakin on kansakouluajalta. Silloin ei oikein kiihottanut, mutta nyt kun muistelee niin "vaikuttaa". Muistona myös selvä "leima" reidessä. Juuri naisen sileä reisi, jossa on yksi tai kaksikin jälkeä kiihottaa katsoa ja kuvitella kuinka siihen on joskus piikitetty :).

        kenelläkään naispuolisella vastaavia tuntemuksia
        ja omia "rokotusmuistoja"?


      • jutella niistä
        calmetoitu kirjoitti:

        kenelläkään naispuolisella vastaavia tuntemuksia
        ja omia "rokotusmuistoja"?

        Niinpä. Olisi kiva jutella niistä. Suurella osalla naisilla (keski-ikään asti) on kivoja arpia reidessään muistona calmetoinneista.


      • myös calmetoitu
        jutella niistä kirjoitti:

        Niinpä. Olisi kiva jutella niistä. Suurella osalla naisilla (keski-ikään asti) on kivoja arpia reidessään muistona calmetoinneista.

        täysin paikkansa
        Ne parhaimmat arvet löytyvät nimenomaan
        keski-ikäisten ( )tyttöjen reisistä


      • calmetointi
        myös calmetoitu kirjoitti:

        varsinkin nuo alakoulun rokotukset olivat mieleen-
        painuvia tapahtumia.Omaa vuoroa odottaessa sai katsoa miten toinen sai piikin reiteensä,sitten parin viikon päästä jälki vielä tarkastettiin
        ja jos ei jälkeä ollut muodostunut,annettiin
        uusi piikki .
        Näistä tapahtumista jäi jonkinlainen fetissi
        ja aina kiihotun kun näen rokotusjäljen vastakkaisen
        sukupuolen(naisen)reidessä.

        Niinhän se tapahtui. Samoja muistoja mullakin 50 luvulta. Ensin tehtiin sellainen testi rintaan, johon laastari päälle ja sit jonkun päivän kuluttua tarkastettiin jälki. Jos ei ollut tullut mitään, niin piikki reiteen, Itsellekin kävi niin. Siitä jäikin iso "läntti" joka näkyy kuoppamaisena vieläkin. Niin ja silloin rokotuksen jälkeen jonkin ajan kuluttua vielä tarkistettiin, että pistoskohtaan on tullut selvä jälki.


      • katse kääntyy
        mullakin kirjoitti:

        Mullakin sama juttu. Niiden näkeminen kiihottaa tavallaan. Olisi kiva vaihtaa mailaillen vaikka ajatuksia ja miksei kuviakin. Jos kiinnostaa niin laita viestiä tulemaan: [email protected]
        Odotan vastaustasi.

        rokotusjäljet kauniisti ruskettuneessa reidessä tosi kuumaa katsottavaa.

        Paljon kauniimmat ja luonnollisemmat kuin tatuointi.


    • kokeilunhaluinen pari

      vaimon kanssa rokotusleikkejä.
      Onko kellään tietoa mitkä olisivat parhaita pistoskohtia ja minkälaista neulaa kannattaisi
      käyttää?
      Jos palstalla on asianharrastajia,kertokaa ihmeessä,niin päästään kokeilemaan.

      • niistä

        Mailaa tuohon yllä "sama juttu" nikissä olevaan mailiin, niin jutellaan lisää aiheesta.


      • kokeilunhaluinen pari
        niistä kirjoitti:

        Mailaa tuohon yllä "sama juttu" nikissä olevaan mailiin, niin jutellaan lisää aiheesta.

        vinkkejä vaan tälle palstalle,jollet ole ihan
        kauhean ujo.
        Meitä voi olla nimittäin muitakin tiedonhaluisia,
        että pistä rohkeasti viestiä matkaan.


      • tulemaan
        kokeilunhaluinen pari kirjoitti:

        vinkkejä vaan tälle palstalle,jollet ole ihan
        kauhean ujo.
        Meitä voi olla nimittäin muitakin tiedonhaluisia,
        että pistä rohkeasti viestiä matkaan.

        Mailaa vaan tuohon edellä olevaan osoitteeseen. En viitsi tähän alkaa yksityiskohtaisemmin selittämään niitä juttuja, koska palautteena varmaan myös saa asiattomiakin "naljailuja".


      • neuloilla
        kokeilunhaluinen pari kirjoitti:

        vinkkejä vaan tälle palstalle,jollet ole ihan
        kauhean ujo.
        Meitä voi olla nimittäin muitakin tiedonhaluisia,
        että pistä rohkeasti viestiä matkaan.

        Itse olen "leikkinyt" tavallisilla injektioneuloilla. Neulojen koot G18-g24. G18 koko on tosi paksu ja tuntuu jo kovin. Neulojen on oltava käyttämättömiä, yksittäispakattuja ja on käytettävä sterilointinestettä pistoskohdan pyyhkimiseen, jotta ei pääse "pöpöjä". Sopivia kohtia ovat pakaroiden alaosat ja sivut. Yläosaan pistämistä on varottava, ettei osu asiantuntemattomana iskiashermoon. Myös reiden ulkosivut käyvät hyvin. Jos reidessä on esim. entinen rokotusjälki, niin siihenkin voi pistää. Juuri se tunne, kun neula lävistää ihon ja painuu lihakseen on se "joku" tässä fetismissä. Itse olen tehnyt vain yksin, mutta vielä kiihottavampaa, jos toinen tekee sen. Kokeilkaa vain ja kiihottavia hetkiä teille!


      • needlemania
        neuloilla kirjoitti:

        Itse olen "leikkinyt" tavallisilla injektioneuloilla. Neulojen koot G18-g24. G18 koko on tosi paksu ja tuntuu jo kovin. Neulojen on oltava käyttämättömiä, yksittäispakattuja ja on käytettävä sterilointinestettä pistoskohdan pyyhkimiseen, jotta ei pääse "pöpöjä". Sopivia kohtia ovat pakaroiden alaosat ja sivut. Yläosaan pistämistä on varottava, ettei osu asiantuntemattomana iskiashermoon. Myös reiden ulkosivut käyvät hyvin. Jos reidessä on esim. entinen rokotusjälki, niin siihenkin voi pistää. Juuri se tunne, kun neula lävistää ihon ja painuu lihakseen on se "joku" tässä fetismissä. Itse olen tehnyt vain yksin, mutta vielä kiihottavampaa, jos toinen tekee sen. Kokeilkaa vain ja kiihottavia hetkiä teille!

        on pakaran yläneljännes noin oikeaoppisesti. Se iskiashermo johon ei pidä osua löytyy pakaran alaosasta.
        Parhaiten tuntuu ihon alle (sc.) annettu piikki. Suosittelen.
        Steriili vesi toimii hyvin.


    • bellypunisher

      Neulat ei ole minun ykkösfetissini, mutta niitäkin olen pari kertaa kokeillut yhden naistuttavani kanssa. Asia tuli esille aivan muuta kautta kuin seksifantasian kautta. Eräs tuttavani on akupunktiohoitaja. Hän on tehnyt gradun siitä.
      Omat leikkimme ei liity akupunktiohoitoon mitenkään enkä halua rienata akupunktiota. 0,2mm paksu steriili akupunktioneula on kuitenkin suht turvallinen pikku leikkeihin. Arkijärkikin sanoo mihin sitä ei pidä työntää. Nimimerkki kuitenkin velvoitti kokeilemaan 80mm pitkää akuneulaa vatsaan. Kokemus oli kiihottava puolin ja toisin. Ohut akuneula ei satu varsinaisesti vaan se vain "tuntuu". Mitään ongelmia ei leikistä tullut. Siitä on jo pari vuotta aikaa.

    • ei kiihota

      mutta olen pistellyt siitä nauttivaa miestä, peräaukon ympärystän, persposket ja lävistin jopa terskan.
      Ei ollut niin hurjaa kuin luulin, tosi jees touhuu.


      t.Aikuinen nainen

    • needle-boy

      Hei! Muakin kiihottaa tosi paljon kaikki rokotusjutut.. Vielä tälläkin iällä, 50 , muistelen aina silloin tällöin lapsuuden rokotuskokemuksia, erit. sitä, kun maattiin hoitopöydällä takamus paljaana ja sitten tuli piikkiä. Sattui ja pelotti, mutta jälkeenpäin jotenkin kiihotti. Nykyään ajattelen usein runkatessa noita juttuja. Kuvittelen, että mä seison jonossa, toisilta vedetään housut alas, sitten tulee oma vuoro. Pelottaa, piikki survaistaan pakaraan, kaikkien katseet suuntautuvat minuun. Sattuu, sitten kaikki on ohi. Helpotus. Hoitaja taputtaa poskelle, eteisessä jokainen saa karamellin. - Olis kiva joskus leikkiä tätä kaikkea ihan roolileikkinä. Hessu.

      • calmettemonttu

        suoritetaan rokotuksen tarkastus,eli katsotaan mimmoinen arpi on muodostunut
        nostetaan hameenhelmaa vähän kerrallaan ja sieltä se löytyy ihana valkoinen rokotusarpi.


    • "Monttu" reidessä

      Juuri se "monttu" reidessä tai pakarassa kiihottaa eniten. Myös tasainen pyöreä tai soikea jälkikin on hieno. Nykyisin kai calmetointi on vähentynyt, joten nuorilla niitä ei juurikaan enää näe. Meillä keski-ikäisillä ne ovat hyvin yleisiä "sivistyksen leimoja".

    • Häpeä

      Vau, en olisi koskaan ajatellut, että joku voisi oikeasti tykätä siitä pikkurillinpään kokoisesta älöttävävästä montusta pakarassa. Itse olen aina häpeillyt sitä. Toivottavasti joku omani ikäinen tykkäisi siitä pikku montusta oikeassa persposkessani.

      • kiihottunut

        Arpesi on varmasti tosi söpö.Älä missään nimessä häpeile sitä,kyllä siitä tykätään ja katsotaan.


    • Oontuhma

      Olen käyttänyt nuppineuloja ja akupunktioneuloja kaluuni. Työnnän niitä kalun ihon läpi, olen painanut akuneulan terskan läpi eikä se tuntunut juuri miltään mutta kiihottavaa se tietysti on. Pidän myös kalun ja pepuvaon piiskaamisesta. Kiva rangaista omaa kalua:)

    • hhgddfgjöloiuhv

      Tölkin aikoinaan nuppineuloja tisseihini. Nänneihin tarkemminottaen. Sitten samalla pyöritin neulaa tississäni, kun hiplasin alapäätäni. Orkku tuli ja lujaa. Desinfioin neulat kylppärissä viemällä ne kynttilän Liekin läpi ennenkuin tökkäsin ne tisseihini.

      • Oontuhma

        Olen katsellut netissä bdsm-videoita ja ne kiihottavia just tuokin nännin läpi pistäminen ja katselin suu auki kun joku työnsin nännin sisään neuloja, alapäässäni sykki kovasti kun katselin sitä. Olen koettanut löytää videota jossa nainen työnsi ison neulan (parmminkin terävä puikko) nännipihan läpi, sain orgasmin muutamassa sekunnissa kun katsoin sitä, hyytävän rajun ihana pätkä.
        En tiedä miksi, mutta nautin tuollaisen katselemisesta mukava katsella kun joku näyttää mistä hän pitää, rajustakin. Pimpan ja kalun piiskaus on myös aivan huippua, pidän siitä, seksuaalisuus on kyllä ihanaa, kaikenlaista voi harrastaa ja nauttia siitä.


      • JattaD

        Olen kanssa katsellut joitakin videoita, jotka saa pulssin nousemaan ja ihon kananlihalle. Rohkeus ei kuitenkaan ole riittänyt kokeilla itse tai antaa miesystävän tehdä sitä minulle. Ajatus tosiaan houkuttelee, mutta luultavasti minulta pitäisi sitoa kädet ja tukkia suu, ettei koko naapurusto häiriintyisi kun rntoihini ja varsinkin nänneihini piteltäisiin tusina neuloja!


      • Missä tällaisista fetisseistä pääsisi juttelemaan henkilökohtaisesti?


      • Neulakalu

        Haluisko joku nainen tunkee neuloja penikseeni ja kiveksiini ja kyrvänvarren läpi? Kik nimimerkki on jaketsu69


      • Anonyymi

        Jos pistellään niin puhtaus pitää muistaa.Ei riitä mikään pesu vaa kunnon aineilla, muuten tulehtuu.
        Pistin pusseihin ja tulehdus parissa päivässä. Päivystykseen jossa naislekuri sanoi että sulla pitäis olla liivit kun pussit niin isot. Seuraavana päivänä leikkaus ja viikko sairaalassa. Päivystys oli illala ja aamulla osastolle ,hoitsu ajoi karvat ja sitten leikkaukseen. En suosittele!


      • Anonyymi

        Mun jalkoväliin tehtiin 3 läväriä kerralla , eikä muuta kun orkku ja tervetuloa uudelleen ens viikolla .


      • Anonyymi
        Neulakalu kirjoitti:

        Haluisko joku nainen tunkee neuloja penikseeni ja kiveksiini ja kyrvänvarren läpi? Kik nimimerkki on jaketsu69

        Ellet haluu keppiin koruja , suosittelen pusseilta pyllyä kohti keskeltä , pyllyyn asti vaikka et ITSE voi niitä renkaita nähdä kuin peilistä . Tuntuvat todella hyviltä eivätkä satu ollenkaan . Tytöt tykkää` !


    • Oontuhma

      Iho pitää puhdistaa spriillä tai viinalla samoin kuin neulat. Steriilejä Akuneuloja saan edullisesti netissä kotimaisilta myyjiltä. Kädet täytyy olla puhtaat mieluusti esim. nitriili hanskat tai muita kertakäyttö käsineitä.

      • kiihottunut

        Niiden rokotusarpien hiveleminen (vaikka vain omien)kiihottaa kovasti ja auttaa laukeamaan.


      • calmettemonttu
        kiihottunut kirjoitti:

        Niiden rokotusarpien hiveleminen (vaikka vain omien)kiihottaa kovasti ja auttaa laukeamaan.

        Kohta on taas kesä ja niitä" monttuja" pääsee ainakin näkemään.


      • reiteenmerkattu

        Kiva kuulla, että muillakin on tuollaisia neula- ja arpifetissejä. Itselläni myös ja olisi kiva jutella niistä vaikka mailein ja laittaa kuviakin.


      • calmette

        Kiihottavia ovat nämä rokotusarvet.Onkohan kellään naispuolisella kansalaisella tämmöisiä mieltymyksiä?


    • injektion

      Injektion antamista takapuoleen on oikein mukava seurata. Siihen kuuluu ensinnäkin alistumisen elementti, koska piikin saajaa pyydetään ensin ottamaan pylly paljaaksi - melkein kuin olisi saamassa piiskaa. Alistumiseen kuuluu myös kutkuttava odottaminen, jossa piikin saaja joutuu takapuoli paljaana seuraamaan kuinka injektioruisku valmistellaan ja neula kiinnitetään ruiskuun. Odottamisen loppuhuipentuma on, kun pyllyposkelle sivellään desinfiointiainetta. Toimitukseen kuuluu myös piikin antajan hieman sadistinen kommentti, kun hän pyytää pitämään pakarat rentoina, vaikka pisto vähän tuntuukin.

      Takapuoleen annettavat injektiot ovat kivoja myös siksi, että neula on aika pitkä, jotta se ulottuu rasvakerroksen läpi lihakseen. Yleensä neulan pituus on 1,5 tuumaa, mutta tukevammat voivat joutua ottamaan pakaraansa 2 tuumaisen piikin. Ja neula on hyvä työntää aivan pohjaan. Kunnon sadisti tietenkin varoittaa, että injektio joudutaan antamaan extrapitkällä neulalla.

    • 49vmies

      Minulla on ollut kalun varressa kymmenen neulaa. Makasin selälläni ja seisokki oli päällä ja neulat oli helppo laittaa. Näin kertoi neulojen laittaja.

      • Anonyymi

        Ei kai kymmentä lävistystä kestä kukaan kullissaan (ilman orgasmia) . Otin lävistyksiä silloin tällöin ja kolme on aivan himon maksimi KERRALLA . Ehkä muiden lävistystä ei ole kamera kuvannut . Siitä sai 50% alennuksen , eikä se kamera ollut näkösällä . Nyt on 20 läväriä , enkä kadu .


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe