Sun garden plus panthea garden

böbö

eli onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista? minkälainen oli? pidittekö paikasta ja ympäristöstä?

9

2914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musclemac

      Iso hotelli, ihan kiva. Iso allasalue ja paljon skandinaaveja. Kaikkea on suht lähellä, siis rantaa, ravintolaa ja kauppaa. Oltiin pari vuotta sitten syyslomalla.

      Identtinen hotelli esimm. alalsosaston osalta on Callisto, mutta paikka sillä parempi suoraan rannalla.

      • Sally

        Hei. Meitäkin olisi lähdössä 5-henkinen perhe toukokuussa. Tietääkö kukaan kuinka isoja kaksiot ovat ja miten lapset majoittuvat nukkumaan? Entä olisiko terassi vai parveke parempi ja altaallepäin vaiko merelle?


    • katselin

      Tein tänään hotelli/hinta vertailuja ja luulenpa että päädyn Panthea Gardeniin... Olisi siis kiva kuulla enemmän paikasta kokemuksia!!! Kiitoksia

      • böbö

        minä varasin jo sinne..13.7 lähtö=) koska itse olet menossa ja minkälaisella sakilla?


      • mari--
        böbö kirjoitti:

        minä varasin jo sinne..13.7 lähtö=) koska itse olet menossa ja minkälaisella sakilla?

        Aivan loistava hotelli!! :)

        Itse olen kaksi kertaa kyseisessä hotellissa käynyt (tosin siitä aikaa jo yli 5 vuotta) ja toisella kerralla hotellin omistaja tuli oikeen varta vasten tuomaan pullon viiniä kun tultiin sinne uudestaan:D Eli ystävällistä porukkaa on. Ja viimeksi ainakin oppaat järjestivät hauskoja esityksiä siellä iltaisin:) Allasalue on ihana, ja meren rantaan on toodella lyhyt matka. Muuten kypros ja agia napa ehdottomat suosikkini ja lähden uudestaan varmasti ja nimenomaan Pantheaan:))


      • Sarpukka
        mari-- kirjoitti:

        Aivan loistava hotelli!! :)

        Itse olen kaksi kertaa kyseisessä hotellissa käynyt (tosin siitä aikaa jo yli 5 vuotta) ja toisella kerralla hotellin omistaja tuli oikeen varta vasten tuomaan pullon viiniä kun tultiin sinne uudestaan:D Eli ystävällistä porukkaa on. Ja viimeksi ainakin oppaat järjestivät hauskoja esityksiä siellä iltaisin:) Allasalue on ihana, ja meren rantaan on toodella lyhyt matka. Muuten kypros ja agia napa ehdottomat suosikkini ja lähden uudestaan varmasti ja nimenomaan Pantheaan:))

        Millainen ranta on hotellin välittömässä läheisyydessä, tjäreborgin esitteen mukaan uimaranta on 1 km päässä???


      • myös...
        böbö kirjoitti:

        minä varasin jo sinne..13.7 lähtö=) koska itse olet menossa ja minkälaisella sakilla?

        Hiukan tulee viiveellä vastaus.
        Me lähdetään 20.4. ja tähän hotelliin päädyttiin=)
        Ihan perheen kesken lähdetään (2aik ja 1,8v ja 4v tytöt)
        Toivottavasti ilmat suosii=)


    • -s-

      Joo ensimmäistä kertaa oltiin 10 vuotta sitten kyseisessä hotellissa ja viime kesänä mentiin uudestaan. Olihan ne huoneet jo vähän rapistuneet, mut ei haitannu. Tänä kesänä mennään taas uudestaan. Mukavaa henkilökuntaa, joka ilta jotain ohjelmaa, siainti on erinomainen, kesustassa mutta rauhallisella paikalla. Hotellin välittömässä läheisyydessä oleva ranta on huono, kivikkoinen, mutta rantaa pitkin menee "polku" varsinaiselle uimarannalle, eikä matka ole pitkä. Hotellin allasalue on ihan yes. Lähellä hotellia on 2 leipomoa 24h auki joka pvä, niistä pystyy hakeen kaikkee pientä syötävää, eikä ole tyyristä, salaatinkin saa koottua itse, sellaisen kun haluaa. Että kaikin puolin oikein hyvä hotelli valinta perheellisille ja heille jotka eivät jaksa bilettää joka pvä aamu 4 asti.

      • Minttumaaria1

        Jossain vanhassa viestissä oli että aamiaista ei kannata varata tjäreborin kautta vaan kannattaa ostaa paikan päältä, saa kuulemma halvemmalla, pitääköhän tämä vielä paikkansa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe